Marker Containment - Investigate Carver's vision | Zadania kooperacyjne poradnik Dead Space 3
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2016
Investigate Carver's vision (Zbadaj wizje Carvera)
Dead Space 3 zadanie poboczne z rozdziału 14: Everything Has Its Place.
Po zjechaniu windą na dół przejdźcie przez pierwszy korytarz pozbywając się Nekromorfa, który się zjawi, aż dotrzecie do silosu z ruchomą kładką.
Audio Logs 4/4 - Na stoliku w pomieszczeniu po przejściu przez pierwszą kładkę.
Przejdźcie przez następne pomieszczenia do korytarza, który rozpoczyna się zamkniętą bramą - użyjcie kinezy, by otworzyć przejście, po czym udajcie się dalej. Czeka was walka z szybkimi Nekromorfami.
W następnej części tunelu osoba grająca Carverem przeniesie się w wyimaginowany świat, wewnątrz którego musi stoczyć swoją walkę. Isaac zaś stanie do walki ze zwykłymi Nekromorfami.
Gra jako Carver
Grając Carver przenosisz się do wyimaginowanego świata wewnątrz swojego umysłu, w którym przyjdzie Ci walczyć z duchami, a Twoim głównym celem jest likwidacja Markera, który znajduje się po drugiej stronie.
Przejdźcie dalej, uzupełniając zapasy ze skrzynek leżących na podłodze, aż traficie do pomieszczenia z kolumnami i z lekko zlodowaciałą jedną częścią. Po zrobieniu kilku kroków w stronę kolejnych drzwi zostaniecie zaatakowani przez hordę Nekromorfów. Po oczyszczeniu lokacji udajcie się dalej.
Upgrade Circuits 10/13 - Na podłodze, po prawej stronie od wejścia.
W kolejnym pokoju znajdziecie windę, dzięki której wyjedziecie wyżej - do tunelu, w którym znajduje się winda towarowa.
EarthGov Artifacts 1/1 - Na kładce w górnej części tunelu z windą towarową.
Upgrade Circuits 11/13 - Na ścianie po prawej stronie w następnym pomieszczeniu po tunelu z windą.
Przejdźcie dalej, do kolejnego silosu z ruchomą kładką. Tym razem zostaniecie zaatakowani przez kilka Nekromorfów.
Następny korytarz, z kilkoma szafkami, prowadzi do kolejnego silosu - ponownie obróćcie kładkę o 180 stopni, by przedostać się dalej. W następnym pomieszczeniu udaj się w lewo, obierając dość ciemną drogę.
Weapon Parts 13/14 - Za skrzynią, tuż przy schodach.
Kiedy tylko otworzycie następne duże wrota, zostaniecie zaatakowani przez kilka Nekromorfów.
W końcu dotrzecie do lokacji ze skrzynią z zaopatrzeniem. Tutaj czeka Was jeszcze jedna walka, z czego Carver ponownie dozna halucynacji i przeniesie się w wyimaginowany świat.
Weapon Parts 14/14 - Wewnątrz skrzyni z zaopatrzeniem.
Upgrade Circuits 12/13 - Wewnątrz skrzyni z zaopatrzeniem.
Upgrade Circuits 13/13 - Wewnątrz skrzyni z zaopatrzeniem.
Gra jako Carver
Podczas drugiej wizyty w wyimaginowanym świecie założenia nie ulegają zmianie. Musisz odeprzeć ataki małych, dość natarczywych, duchów i czym prędzej zniszczyć Marker, który znajduje się na końcu.