Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dead Space 3 - poradnik do gry

Dead Space 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Collect the Probe components | 10, 11 - Now We Know / Signal Hunting poradnik Dead Space 3

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Collect the Probe components (Zbierz części próbnika)

Zjedź winda na dół i udaj się do wyjścia z ośrodka - Collect the Probe components | 10, 11 - Now We Know / Signal Hunting - Dead Space 3 - poradnik do gry

Zjedź winda na dół i udaj się do wyjścia z ośrodka. Na zewnątrz skręć w lewo, w stronę windy towarowej, która zabierze Cię na dół - przejdź do kolejnej placówki. Wewnątrz zauważysz czterech mężczyzn stojących na arenie, którzy po chwili poderżną sobie gardła.

Przejdź dalej, po drodze mijając warsztat, aż wyjdziesz ponownie na zewnątrz - Collect the Probe components | 10, 11 - Now We Know / Signal Hunting - Dead Space 3 - poradnik do gry

Przejdź dalej, po drodze mijając warsztat, aż wyjdziesz ponownie na zewnątrz. Krocz przed siebie, aż dotrzesz do następnego wejścia. Wewnątrz zauważysz uciekającego stwora - zignoruj go. Skręć w lewo, gdzie znajdziesz windę.

Text Logs 1/4 - Na beczce, naprzeciwko wejścia do windy.

Na zewnątrz poznasz nowy typ Nekromorfów - kiedy znajdziesz się wystarczająco któregoś, usłyszysz charakterystyczne podbicie muzyki - Collect the Probe components | 10, 11 - Now We Know / Signal Hunting - Dead Space 3 - poradnik do gry

Na zewnątrz poznasz nowy typ Nekromorfów - kiedy znajdziesz się wystarczająco któregoś, usłyszysz charakterystyczne podbicie muzyki. Stwory te cechują się chowaniem za przeszkodami i atakiem z zaskoczenia.

Idź cały czas przed siebie, aż dotrzesz do baraków - Collect the Probe components | 10, 11 - Now We Know / Signal Hunting - Dead Space 3 - poradnik do gry

Idź cały czas przed siebie, aż dotrzesz do baraków. Wewnątrz usłyszysz zapętlone nagranie wyświetlane na rzutniku, a także znajdziesz kilka skrzyń i szafek, które warto przeszukać.

Unitology Artifacts 1/3 - Przy skrzyniach, po lewej stronie przed wejściem do baraków.

Text Logs 2/4 - Na półce po lewej stronie od wejścia, tuż przy szafkach.

Text Logs 3/4 - Na stoliku po prawej stronie, wewnątrz pierwszego pomieszczenia.

Weapon Parts 1/9 - Wewnątrz składu w pomieszczeniu, które otworzysz kluczem dynamometrycznym.

Upgrade Circuits 3/10 - Wewnątrz składu w pomieszczeniu, które otworzysz kluczem dynamometrycznym.

Przejdź dalej, do wyjścia na podwórko - Collect the Probe components | 10, 11 - Now We Know / Signal Hunting - Dead Space 3 - poradnik do gry

Przejdź dalej, do wyjścia na podwórko. Czeka Cię tutaj zaciekła walka z poznanymi niedawno Nekromorfami. Zważywszy na liczbę skrzyń, za którymi będą się chowały, staraj się nie szarżować za bardzo przed siebie, gdyż możesz zostać zaskoczony i zaatakowany z kilku stron jednocześnie.

Po zakończeniu eksterminacji wrogich istot oczyść lokację ze wszystkich skrzyń, po czym skieruj się do drzwi po lewej - Collect the Probe components | 10, 11 - Now We Know / Signal Hunting - Dead Space 3 - poradnik do gry

Po zakończeniu eksterminacji wrogich istot oczyść lokację ze wszystkich skrzyń, po czym skieruj się do drzwi po lewej. Aby je otworzyć musisz skorzystać z interfejsu elektrycznego.

Znajdziesz się w ogromnym, acz doszczętnie zniszczonym, magazynie - Collect the Probe components | 10, 11 - Now We Know / Signal Hunting - Dead Space 3 - poradnik do gry

Znajdziesz się w ogromnym, acz doszczętnie zniszczonym, magazynie.

Upgrade Circuits 4/10 - W szafce na ścianie, po prawej tuż przy wejściu.

Udaj się na prawo, aż dotrzesz do drabiny, która zaprowadzi Cię na niższy poziom. Pierwszy element [Probe Tip] znajdziesz po prawej stronie, na zniszczonym mostku, tuż obok skrzynki.

Druga część próbnika [Probe Engine] leży po przeciwnej stronie na stoliku, przy którym również znajdziesz trochę zaopatrzenia - Collect the Probe components | 10, 11 - Now We Know / Signal Hunting - Dead Space 3 - poradnik do gry

Druga część próbnika [Probe Engine] leży po przeciwnej stronie na stoliku, przy którym również znajdziesz trochę zaopatrzenia.

Aby dostać ostatni element musisz podciągnąć windę towarową - do tego celu użyj kinezy na pokrętle, które znajduje się nad Tobą - Collect the Probe components | 10, 11 - Now We Know / Signal Hunting - Dead Space 3 - poradnik do gry

Aby dostać ostatni element musisz podciągnąć windę towarową - do tego celu użyj kinezy na pokrętle, które znajduje się nad Tobą. Przytrzymaj odpowiedni klawisz tak długo, aż winda wyjedzie maksymalnie na górę. Podejdź do niej i wyjmij ostatnią potrzebną część [Probe Frame].

Po zebraniu wszystkich potrzebnych elementów udaj się po drabinie na górę, a następnie drogą powrotną do ośrodka - Collect the Probe components | 10, 11 - Now We Know / Signal Hunting - Dead Space 3 - poradnik do gry

Po zebraniu wszystkich potrzebnych elementów udaj się po drabinie na górę, a następnie drogą powrotną do ośrodka. Niestety na podwórku zostaniesz zaatakowany przez poznanego już jakiś czas temu pająko-podobnego Nekromorfa. Technika nie ulega zmianie - musisz wpierw zestrzelić trzy macki wystające z jego głowy, a następnie jedną, którą wysunie z jamy ustnej. Po zniszczeniu wszystkich trzech macek gębowych, stwór ponownie ucieknie.

Po rozprawieniu się z potworem wróć na ścieżkę powrotną do ośrodka - Collect the Probe components | 10, 11 - Now We Know / Signal Hunting - Dead Space 3 - poradnik do gry

Po rozprawieniu się z potworem wróć na ścieżkę powrotną do ośrodka. Po drodze, przy arenie, znajdziesz warsztat, gdzie możesz stworzyć nową broń - próbnik. Zostaniesz tutaj także zaatakowany przez kilka Nekromorfów.

Po wyjechaniu windą towarowa na górę, również natkniesz się na kolejną falę Nekromorfów - Collect the Probe components | 10, 11 - Now We Know / Signal Hunting - Dead Space 3 - poradnik do gry

Po wyjechaniu windą towarowa na górę, również natkniesz się na kolejną falę Nekromorfów. Tym razem na małe, krabowe stworki. Staraj się pozbyć ich w miarę szybko, by nie przechodziły z jednego ciała do drugiego. W końcu uda Ci się dotrzeć do ośrodka z potworem.