Decipher the message in the Admiral's Quarters | 4 - History's Ember poradnik Dead Space 3
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Decipher the message in the Admiral's Quarters (Odszyfruj wiadomość w kwaterze admirała)

Nim opuścisz pomieszczenie i udasz się do windy, dokładnie się rozglądnij - znajdziesz tutaj kilka skrzyń z amunicją, apteczkami i elementami rzemieślniczymi. Dodatkowo znajdziesz tutaj warsztat, gdzie możesz zeskładować pozyskane wcześniej elementy, jak i również ulepszyć broń.
Text Logs 1/5 - Na skrzynce zaraz obok warsztatu.
Weapon Parts 1/12 - Miedzy pudłami po prawej stronie, tuż obok metalowych wsporników.
Upgrade Circuits 1/7 - W namiocie - musisz użyć kinezy aby przyciągnąć do siebie ulepszenie.

Udaj się widną na dół. Dotrzesz z powrotem do pomieszczenia z generatorem - po raz kolejny musisz go uruchomić. Tym razem prócz zwykłych Nekromorfów, na przeszkodzie stoi ogromna bestia, a dokładniej jej macki. Użyj stazy, aby spowolnić macki, po czym zestrzel je, aby Cię nie atakowały.

Podobnie jak poprzednio postępuj z generatorem - wpierw użyj kinezy na obręczy, aby je obniżyć, a następnie zakręć pokrętłem. Sukcesywnie poruszaj się dalej, aż całkowicie pozbędziesz się stwora i uruchomisz generator.

Przejdź przez drzwi i zejdź po drabinie - znajdziesz się w pomieszczeniu gdzie nie ma grawitacji. Nim udaj się w stronę wiatraków uzupełnij swój poziom stazy. Wykorzystaj ją do spowolnienia wirników, by móc bezpiecznie między nimi przelecieć. Nie zapomnij o niszczeniu dryfujących skrzyń.

Po dotarciu na drugą stronę opuść pomieszczenie i wyjdź po drabinie na górę. Znajdziesz się w korytarzu. Pozbądź się czyhających tu Nekromorfów i podejdź do interfejsu przy zablokowanych drzwiach. Twoim zadaniem jest manipulowanie dwoma kółkami w taki sposób, aby ustawić je w odpowiednim miejscu i aktywowanie ich. Postępuj w ten sposób tyle razy, aż odblokujesz przejście.

Wyjedź windą na górę. Znajdziesz się w kwaterze admirała - odczekaj aż zakończy się przerywnik filmowy.
EarthGov Artifacts 1/2 - Obok skrzyni w kwaterze admirała.
Audio Logs 1/3 - W kwaterze admirała, na półce.
Text Logs 1/5 - W kwaterze admirała, na stoliku.