Archeology - Investigate the warehouse's secrets | Zadania kooperacyjne poradnik Dead Space 3
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2016
Investigate the warehouse's secrets (Zbadaj sekrety w magazynie)
Dead Space 3 zadanie poboczne z rozdziału 11: Signal Hunting.
Po zjechaniu windą do prawidłowej części placówki zejdźcie po drabinie. Już w pierwszej części korytarza zostaniecie zaatakowani przez Nekromorfy.
Przejdzie przez kilka kolejnych, pustych, korytarzy, aż ponownie zostaniecie zaatakowani. W tym samym korytarzu znajdziecie drabinę, po której musicie wyjść na górę. W następnym pomieszczeniu, tuż przed bramą, z sufity zeskoczy Nekromorf.
Text Logs 4/4 - Na stoliku w jednym z korytarzy.
Podczas przechodzenia przez most zaskoczy was niewielka horda Nekromorfów, najlepiej jest stanąć na środku mostku i skierować wzrok w przeciwnych kierunkach, dzięki czemu każda z osób zajmie się jedną stroną. Uważaj także na stwory pełzające po suficie - te bydlaki są szczególnie odporne i twarde.
Przejdźcie przez pokój z warsztatem i opróżnijcie wszystkie szafki, które się tutaj znajdują. Przejdźcie dalej do windy towarowej, która zabierze was na dół. Tutaj czeka was niewielka walka z kilkoma potworami.
Audio Logs 4/6 - W pomieszczeniu z warsztatem, przy ścianie.
Udajcie się dalej, aż traficie do korytarza z kilkoma zamkniętymi drzwiami, przy których znajdują się sloty na rdzenie zasilające. Oczyśćcie lokację ze stworów, a następnie niech jeden z was chwyci za rdzeń zasilający i przy pomocy kinezy umieści go w slocie przy bramie bliżej schodków.
Upgrade Circuits 7/10 - W korytarzu na górze - musisz użyć rdzenia zasilającego, by otworzyć sobie przejście.
W następnym korytarzu znajdziecie na ścianie szafki z zaopatrzeniem. Udajcie się dalej, przechodząc przez nową część tunelu, w której także znajduje się kilka, wartych splądrowania, szafek.
Audio Logs 5/6 - Na ziemi w większej części korytarza z szafkami.
Udajcie się do następnej części tunelu, gdzie przywita was kilka Nekromorfów. Udajcie się do drzwi po lewej, które zaprowadzą was do windy - ta zaś wywiezie na górę.
Weapon Parts 6/9 - Na skrzyniach, w tunelu tuz przed korytarzem prowadzącym do windy.
Po wyjściu z windy odeprzyjcie atak Nekromorfów, po czym wyjdźcie po drabinie na górę.
Audio Logs 6/6 - Na skrzyni, w tunelu zaraz po wyjściu z windy.
Kolejnym korytarzem dotrzecie do rozwidlenia - brama po lewej będzie nieaktywna, udajcie się więc na wprost, gdzie traficie na następną windę oraz podniesiony most.
Weapon Parts 7/9 - Pod biurkiem, nieopodal nieaktywnej bramy po lewej na rozwidleniu.
Zejdźcie po drabinie na dół - zauważycie dziwnego, klęczącego, stwora. Pozbądźcie się go, a następnie całej hordy Nekromorfów, która się zacznie pojawiać. Po oczyszczeniu miejsca czym prędzej udajcie się drugą drabiną na górę - nie będziecie w stanie opuścić mostu.
Udajcie się do kolejnego korytarza, w którym znajduje się winda. Po wyjechaniu na górę znajdziecie się w pokoju z warsztatem i zamkniętymi drzwiami, które otworzyć można za pomocą klucza dynamometrycznego.
Blueprints 2/2 - Przy zwłokach, wewnątrz składu, który otworzysz za pomocą klucza dynamometrycznego.
Po uzupełnieniu zapasów, gdy będziecie gotowi ruszcie w dalsza wędrówkę - znajdziecie się w magazynie z windą towarową na środku. Podejdźcie do paneli i jednocześnie aktywujcie windę.
Naturalnie, w połowie drogi widna się zatnie. Wy zaś zostaniecie zaatakowani przez kilka fal Nekromorfów. Najlepiej jest stanąć blisko siebie w narożniku pomieszczenia i ubezpieczać się nawzajem. Po niekrótkiej walce, kiedy winda zjedzie na dół, wspólnie z partnerem otwórzcie ją i zgarnijcie zaopatrzenie.
Weapon Parts 8/9 - Wewnątrz skrzyni z zaopatrzeniem.
Upgrade Circuits 8/10 - Wewnątrz skrzyni z zaopatrzeniem.
Weapon Parts 9/9 - Wewnątrz skrzyni z zaopatrzeniem.
Upgrade Circuits 9/10 - Wewnątrz skrzyni z zaopatrzeniem.
Po splądrowaniu miejsca udajcie się do kolejnych drzwi, które wyprowadzą was do korytarza z kilkoma monitorami. Skręćcie w prawo za półkami, po czym udajcie się do windy, dzięki której wyjedziecie do początku lokacji.
EarthGov Artifacts 1/1 - Na półce w korytarzu z warsztatem i monitorami, tuż przed windą.
Upgrade Circuits 10/10 - Na ścianie w korytarzu z warsztatem i monitorami.