Find Ellie and herc rew | 8, 9 - Off the Grid / Onward | Dead Space 3 poradnik Dead Space 3
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Find Ellie and herc rew (Odszukaj Ellie i jej załogę)
Posiadając nowy kombinezon będziesz mógł dostać się w miejsca wcześniej niedostępne, a to za sprawką skanerów, które skutecznie blokują przejście dla osób, które nie posiadają kombinezonu przystosowanego do warunków arktycznych. Gdy tylko zbliżysz się do krat, zostaniesz zeskanowany i system Cię przepuści.
Audio Logs 3/7 - Po lewej stronie, zaraz po przejściu przez kraty.
Wejdź do windy i opuść te lokację, wychodząc na zewnątrz. Podążaj za lokalizatorem w prawo, aż dotrzesz do miejsca z ogrodzeniem. Wejdź do pomieszczenia, gdzie zostaniesz zeskanowany, co skutecznie odblokuje dalsze przejście.
Weapon Parts 7/8 - Wewnątrz pomieszczenia, gdzie zostaniesz zeskanowany, po lewej stronie.
Podążaj przed siebie w śnieżycy, aż dotrzesz do czegoś w rodzaju mostu - uważaj, gdyż przed wejściem z ziemi wyłoni się Nekromorf. W głębi powinieneś dostrzec jaskinię pełną skrzyń - zlikwiduj Nekromorfy, które Cię zaatakują, po czym uzupełnij zapasy.
Wyjdź po drabinie na górę i idź przed siebie. Natrafisz na koparkę, gdzie aktywuje się Quick Time Event - Twoim zadaniem będzie wczołganie się do środka koparki i uniknięcie drastycznego upadku, który zakończy się śmiercią. Wpierw, przytrzymaj klawisz odpowiedzialny za poruszanie się do przodu, następnie wciskaj szybko przycisk akcji. Kiedy znajdziesz się wewnątrz pojazdu ponownie przytrzymaj przycisk poruszania się do przodu, aż nie wyskoczysz z drugiej strony.
Biegnij przed siebie wchodząc do jaskini. Nie powinieneś się w środku zgubić, gdyż nie posiada zbyt wiele odnóg. Znajdziesz tutaj kilka skrzyń jak również zostaniesz zaatakowany przez kilka Nekromorfów. Gdy wyjdziesz z drugiej strony, Twym oczom ukaże się ogromny kompleks.
Aktywuje się przerywnik filmowy, w którym zauważysz jednego z towarzyszy. Aby dostać się na górę musisz wpierw aktywować windę towarową.
W tym celu wejdź do pomieszczenia obok i uruchom generator, korzystając z kinezy. Wewnątrz znajdziesz warsztat oraz kiosk z kombinezonami. Opuść pomieszczenie i udaj się do windy. Gdy prawie wyjedziesz na górę pojawi się ogromny stwór, którego miałeś okazję przelotnie poznać już wcześniej.
Walka ze stworem jest w miarę prosta, najważniejszym aspektem jest unikanie jego ataków. Potwór posiada trzy macki wystające z głowy - musisz je zestrzelić w pierwszej kolejności. Kiedy tylko pozbędziesz się jednej, stwór Cię zaatakuje. Dobrze jest użyć stazy, aby go spowolnić (zarówno w momencie gdy ten zacznie szarżować jak i podczas próby zestrzelenia macek, co ułatwi sprawę).
Po zestrzeleniu trzech macek stwór otworzy gębę, z której wydobędą się kolejne trzy macki - dopiero niszcząc te, zadajesz stworowi obrażenia. Po zlikwidowaniu jednej, ponownie będziesz musiał powrócić do kroku pierwszego. Po zestrzeleniu dwóch macek wychodzących z ust poczwary, ta ucieknie w popłochu.
Wyjdź na górę po zawalonej części kładki i wejdź do kompleksu. Biegnij korytarzem do końca, aż dotrzesz do windy towarowej, która zjedziesz na dół.
Weapon Parts 8/8 - Na stoliku po prawej, zaraz po wejściu do kompleksu.
Blueprints 3/3 - Po wejściu do kompleksu wyjdź po drabinie w pierwszym pomieszczeniu, schemat znajdziesz na stoliku po lewej stronie.
Text Logs 3/4 - Po wejściu do kompleksu wyjdź po drabinie w pierwszym pomieszczeniu, log leży na drugim stoliku po lewej stronie.
S.C.A.F. Artifacts 3/3 - Po wejściu do kompleksu wyjdź po drabinie w pierwszym pomieszczeniu, artefakt znajduje się za zasłoną na końcu pomieszczenia.
Opuść windę i skieruj się w lewo, w stronę wejścia do głównej kwatery. Przejdź korytarzem w prawo do pokoju, gdzie spotkasz się z załogą.
Text Logs 4/4 - Po zjechaniu windą na dół biegnij prosto, do drzwi po prawej - otwórz je hakując panel. Log znajdziesz na półce po lewej stronie.
Upgrade Circuits 5/5 - Po zjechaniu windą na dół biegnij prosto, do drzwi po prawej - otwórz je hakując panel. Przebiegnij do kolejnego pomieszczenia, gdzie po lewej od wejścia znajdziesz szafkę z układem scalonym.