Control: Twory astralne Control poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 lutego 2021
Na tej stronie poradnika do gry Control, znajdziesz opis Tworów astralnych, czyli konstruktów oraz modyfikacji, które Jesse może stworzyć i wykorzystać w walce.
Twory Astralne to zakładka dostępna w punktach kontrolnych.
Twory astralne dzielą się na trzy grupy. Pierwsza z nich to wytwarzanie nowych odmian serwobroni. Docelowo możesz mieć pięć odmian:
- Rozbicie - Broń ta najbardziej przypomina strzelbę. Rozproszone strzały są skuteczne na krótkim dystansie.
- Uchwyt - To półautomatyczna broń przypominająca rewolwer. Może być skuteczna na krótkiej lub dużej odległości.
- Przebicie - To broń przypominająca railguny z futurystycznych strzelanin. Wypuszcza pociski, które mogą przebijać się przez pancerze wrogów.
- Obrót - To odpowiednik pistoletu maszynowego. Broń ta cechuje się ogromną szybkostrzelnością i dużym magazynkiem.
- Naładowanie - To broń podobna np. do granatnika. Możesz wypuścić do trzech wybuchowych pocisków, które oprócz zadania obrażeń oszałamiają wrogów.
Każda z broni ma swoje plusy i minusy, ale możesz w każdym momencie otworzyć ekwipunek i zmienić wyposażenie. Bronie można również z czasem ulepszać, by odblokować sloty na dodatkowe modyfikacje.
Druga grupa tworów astralnych to modyfikacje - zarówno dla broni, jak i te personalne. Modyfikacje znacząco zwiększają potencjał bojowy broni, ulepszając np. obrażenia, celność, czy pojemność magazynka.
Modyfikacje personalne z kolei oferują bonusy takie jak większa ilość zdrowia, energii, niższy koszt użycia umiejętności, czy szybsza regeneracja energii.
Ostatnia trzecia grupa tworów astralnych dodana została wraz z darmową aktualizacją Ekspedycje. Możesz mianowicie wytwarzać żetony do szafy grającej i wydawać je na wyruszanie na tytułowe ekspedycje, które są po prostu trudnymi bitwami z cennymi nagrodami.
Twory astralne konstruujemy z pomocą materiałów i punktów źródła. Materiały pozyskujemy za wykonanie zadań i otwieranie skrzyń z surowcami. Natomiast źródło jest nagrodą za pokonywanie kolejnych wrogów.