Weisman Office Building (2) | CHAPTER I | Condemned Criminal Origins poradnik Condemned: Criminal Origins
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Trafisz do oświetlonego pomieszczenia [#3] . Zza jednego ze stojących tam filarów wybiegnie przeciwnik, zastrzel go. Idąc dalej, miniesz kilka pomieszczeń, w których nie znajduje się nic nadzwyczajnego. | |
Wejdziesz do większego pokoju, przez który przebiegnie nieprzyjaciel (nie będzie Cię atakował). Nie tracąc czasu na przeszukiwanie tego miejsca, skieruj się do małych drzwi po prawej, na końcu pomieszczenia. | |
Za nimi załączy się scenka, po jej zakończeniu włącz zasilanie, działając na skrzynce. Gdy to uczynisz, zaatakuje Cię "podejrzany" i odbierze Ci broń. Od tej chwili przygotuj się na "ręczną" eliminację pozostałych nieprzyjaciół. | |
Wejdź do pokoju, wyrwij rurę ze ściany i przesuń biurko [#4], by móc udać się dalej. | |
Przejdziesz koło miejsca, gdzie jeden ze złoczyńców wspinając się po regale, dostanie się pod sufit. Dalej kieruj się przez wyrwy w ścianach i korytarz [#5] . | |
Trafisz do pomieszczenia, gdzie nastąpi atak dwóch bandytów. Jeden wtargnie przez ścianę niszcząc ją (i robiąc Ci przejście), drugi spadnie z sufitu. Gdy pozbędziesz się zagrożenia, przejdź dalej przez dziurę do holu, w którym uaktywni się odmienny tryb widzenia [#6] . | |
Mijając go, dotrzesz do miejsca, gdzie znaleźć możesz apteczki (za szybką). Dalsza droga prowadzi przez drzwi, na lewo od skrzynki z lekarstwami. | |
Wchodząc na kolejne piętro, przejdziesz przez pomieszczenie, obok którego ulokowano telewizor [#8] , by się do niego dostać, potrzebujesz siekiery strażackiej, którą otrzymasz za chwilę. Przejdź dalej przez niedokończoną ścianę i udaj się jedyną dostępną drogą. | |
Spotkasz oficera policji [#7] , który podczas rozmowy rzuci Ci siekierę, dzięki niej możesz kontynuować przygodę, gdyż dalsza droga wymaga porąbania drzwi. | |
Za nimi dojdzie do kolejnego ataku. Jeden z przeciwników rzuci w Twoim kierunku krzesłem, a drugi ucieknie. Pozbądź się tego, który zostanie i pobiegnij za drugim (niewielki odcinek drogi prowadzi przez wąskie przesmyki). | |
Oświetlone pomieszczenie oznacza, że zaatakuje Cię dwóch wrogów. Jeden z nich wyrywając fragment instalacji, sprawi, że światło zgaśnie. | |
Idąc dalej, miniesz niewykończone pomieszczenia, których ściany pokryte będą nie pomalowanymi płytami [#9] , [#10] . Gdy przejdziesz obok graffiti na ścianie, przygotuj się, bo za moment znów stoczysz walkę. | |
Wrogowie nie pojawią się jednocześnie. Pierwszy będzie widoczny przez dziurę w ścianie. Drugi nieprzyjaciel stacjonuje w mrocznej części pomieszczenia, tuż przed końcem rozdziału. Gdy przejdziesz przez drzwi końcowe (zmieni się tryb widzenia), włączy się filmik z wydarzeniami będącymi pretekstem do dalszej fabuły. |