Central Metro Station (2) | CHAPTER II | Condemned Criminal Origins poradnik Condemned: Criminal Origins
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Trafisz do miejsca, w którym będziesz zmuszony zabić dwóch nieprzyjaciół. Jeden z nich posiada pistolet, ale dla ułatwienia możesz zdobyć strzelbę - znajduje się w małym pomieszczeniu po prawej (na szafce). Po pozbyciu się napastników ponownie wejdź schodami na górę do pomieszczenia archiwalnego. | |
Choć bohater ujrzy tam przebiegającego nieprzyjaciela, nie dojdzie do wymiany argumentów. Podnieś leżący w pobliżu młot [#2] i wróć do wcześniej zamkniętych drzwi z nr 210. Możesz uczynić to szybciej, otwierając owe drzwi i wchodząc bezpośrednio do rozświetlonego baru (zabij dwóch oponentów). | |
Po zniszczeniu kłódki i otwarciu przejścia miń kilka kolejnych pokoi. | |
Wreszcie trafisz do pomieszczenia, gdzie po odbyciu rozmowy telefonicznej, znajdziesz sejf. | |
Do jego otwarcia niezbędny jest łom, który leży zaraz za kolejnymi drzwiami. | |
Idąc dalej, dotrzesz do głównej hali metra [#3] . Miń ją, pozbywając się dwóch napastników i skieruj się do korytarzy po prawej. | |
Przemierzając tamte hole [#4] , co jakiś czas możesz spodziewać się akcji nieprzyjaciela. | |
Przechodzić będziesz również koło kolejnego baru (wybiegnie z niego przestępca), w którym za stojącym telewizorem znajdziesz pistolet. | |
Nieco dalej natkniesz się na ślad rozlanego płynu. Idąc wzdłuż niego, będziesz podążać we właściwym kierunku. | |
Niestety, w pewnym momencie przeszkodzi Ci opuszczona krata - omiń ją, przechodząc pomieszczeniami po lewej (zaatakują Cię tam wrogowie). | |
Idąc dalej za tropem, będziesz zmuszony zejść na dół do mrocznych pomieszczeń [#6] . | |
Ich koniec znajduje się koło wejścia do zamkniętej windy. Prześlij zdjęcie śladów z przycisku przywołującego elewator do Rose. | |
Idąc dalej, miniesz drzwi do pokoju z zasilaniem. Za kilka chwil będziesz przez nie wychodzić, więc zapamiętaj ich położenie. | |
Przejście przez dalszą część pomieszczeń jest dość skomplikowane [#5] , ale najważniejsze - byś dotarł do miejsca, w którym automatycznie podniosą się bramy, tu znów zostaniesz zaatakowany. |