Metro City Library (2) | CHAPTER VII | Condemned Criminal Origins poradnik Condemned: Criminal Origins
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Kiedy opuścisz pokój i skręcisz w prawo, skontaktuje się z Tobą złoczyńca, to on porwał kobietę. Idąc dalej, skręć w pierwsze podwójne drzwi po prawej. | |
Za nimi ponownie skręć w prawo i miń korytarz [#3] (po drodze powinieneś natrafić na zamknięte kraty - tu potrzeba łomu - zapamiętaj ich położenie, gdyż za moment będziesz z nich korzystać). | |
Po chwili dotrzesz do miejsca, w którym będziesz mógł aktywować narzędzie detektywistyczne [#4] . Przy pomocy ultrafioletu pobierz próbkę krwi sprzed dużej szyby (za nią znajduje się pomieszczenie z serwerami). | |
Gdy to uczynisz, z wcześniej miniętych drzwi wybiegnie napastnik (inny bandyta zniszczy je siekierą, po czym ucieknie). Zabij oponenta i skorzystaj z przejścia, którym wybiegł. | |
Znajdziesz się w dużym pomieszczeniu z wieloma długimi regałami (i przeciwnikiem chowającym się pomiędzy nimi). Nie marnując czasu na jego obszukanie - nic tam nie ma - ... | |
... skieruj się do drzwi po prawej. Tuż za nimi [#5] zacznie strzelać nieprzyjaciel (ze zwykłego pistoletu). Nowy paralizator jest idealny na takie okazje, jego daleki zasięg i siła bezbłędnie eliminuje tego typu zagrożenie. | |
Kilka metrów dalej znajduje się kolejne duże pomieszczenie. Tym razem nie będzie tak łatwo, pomiędzy regałami czai się większa ilość przeciwników, w tym dwóch atakuje z broni palnej. | |
Pomocna w walce może okazać się strzelba, którą znajdziesz w małym pomieszczeniu, za szybami po lewej stronie (wejście do niego jest oświetlone). Walka jest konieczna, gdyż musisz dorwać wroga z siekierą, tylko będąc w jej posiadaniu, posuniesz grę dalej. Biegaj pomiędzy regałami, uważając na ich krawędzie, gdyż za nimi może czaić się wróg (będzie widać kawałek ręki). Jeśli jakiś przeciwnik rozpocznie ostrzał z odległego dystansu, ukryj się za regałami. | |
Podczas powrotu do pomieszczenia z serwerami (obok nich pobierałeś próbkę krwi) zaatakuje Cię już tylko dwóch bandytów, z czego jeden wyposażony będzie w pistolet. Gdy dotrzesz na miejsce, zniszcz drzwi i wejdź do środka. | |
Będąc tam, możesz użyć ultrafioletu. Skieruj go na oświetloną szafkę i zbadaj ślad. Gdy to uczynisz, drzwiczki się otworzą. W jej wnętrzu, oprócz informacji o miejscu przebywaniu Rose, znajdziesz łom. | |
Podnieś go i wróć do wcześniej miniętej kraty (prosiłem o zapamiętanie jej położenia). | |
Po jej otwarciu skieruj się do windy (jest to ta sama, którą tu zjechałeś). |