Grid 4 Subway Tunnels (1) | CHAPTER IV | Condemned Criminal Origins poradnik Condemned: Criminal Origins
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Rozdział rozpoczynasz na torach metra. Autorzy gry stworzyli "bariery" (uniemożliwiające Ci przebycie całej długości tunelu) w postaci iskier prądu, nie zbliżaj się do nich, gdyż stracisz "życie" a w ostateczności zginiesz. Idź przed siebie [#1] , aż dotrzesz do oświetlonego wąskiego przejścia. Przed skorzystaniem z niego podnieś leżącą obok deskę. | |
Przejdź niewielki odcinek krętego korytarza, a gdy dotrzesz do drogi, wzdłuż której ciągnie się długa rura, przygotuj się na atak. Przeprowadzi go nowy przeciwnik, jest to istota niezwykle szybka i zwinna, ale za to bardzo słaba. Jedno celne uderzenie powala ją na ziemię. | |
Idąc dalej, zmuszony będziesz skorzystać z drabinek, a w pewnej chwili zostaniesz zaatakowany po raz drugi. Przeciwnik ukryty jest pod kartonem (powinieneś szybciej wejść w posiadanie broni palnej). | |
Niedaleko znajduje się większe pomieszczenie z żółtymi słupami pośrodku i drewnianą kładką pod sufitem [#2] [#3] . Aby się tam dostać, musisz zeskoczyć z podwyższenia, gdy to uczynisz, zostaniesz napadnięty przez kolejnych nieprzyjaciół. Tym razem będzie ich nieco więcej. | |
Dalsza droga prowadzi przez korytarz po prawej. Idąc nim, miniesz dwie bramki zamknięte na elektroniczny zamek. | |
Łopatę niezbędną do ich otwarcia znajdziesz na końcu drogi. Podczas powrotu do pierwszego przejścia (gdyż to "popycha" grę - za drugim znajdziesz wyłącznie apteczkę) zaatakuje Cię klasyczny wróg z fragmentem instalacji w garści. | |
Gdy otworzysz już docelową bramkę, wejdź po drabinie i przejdź dalej, nie zeskakując na dół. Dotrzesz do drewnianej kładki, pod którą przed momentem chodziłeś. Czai się na niej tylko jeden przeciwnik. | |
Przejdź do jej końca i zeskocz na szafę, a z niej na podłogę. | |
Podążając dalej jedyną drogą, znów znajdziesz się na torach metra (ponownie ostrzegam przed prądem). Idąc wzdłuż nich, dotrzesz na przystanek. | |
Wejdź do pobliskiego wagonu i zbierz dowody. | |
Na jednym z siedzeń leży gaśnica, potraktuj ją ultrafioletem (zdjęcie), a następnie pobierz próbkę (to samo miejsce). | |
Gdy to uczynisz i zakończysz rozmowę z Rose, nastąpi atak. Do wagonu wbiegnie tylko jeden przeciwnik, kolejnego jesteś zmuszony pokonać na zewnątrz. Posiadać on będzie młot niezbędny do dalszej drogi, więc jak tylko padnie na kolana, podnieś jego broń. |