Processing Center (3) | CHAPTER X | Condemned Criminal Origins poradnik Condemned: Criminal Origins
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Po walce przejdź do zniszczonej szopy, ulecz się i udaj w dalszą drogę. | |
W okolicach kolejnego koksownika zaatakują Cię dwaj masywni przeciwnicy. | |
Gdy ich zwyciężysz, idź do oddalonego nieco budynku (mijając drewniane płoty). | |
Przejdź przezeń do końca, aż dotrzesz do otwartej, oświetlonej przestrzeni. Przed Tobą, po prawej stronie stać będzie niebieska przyczepa (do przewożenia koni), podbiegnij do niej i podnieś leżącą tam broń palną. Idąc, kilka metrów dalej, zostaniesz zaatakowany przez dwóch nieprzyjaciół, również zadających obrażenia na odległość. Postaraj się zabić ich jak najszybciej, gdyż ich broń będzie Ci potrzebna. Gdy ich ciała staną się zimne, podnieś karabin z największą liczbą kul... | |
... i skieruj się dalej, w stronę następnego koksownika. Tu pokonać będziesz musiał dwóch grubasów. | |
Maszerując dalej, trafisz do oświetlonego przez księżyc, spalonego budynku. Wewnątrz, na stole na wprost [#7] znajdziesz dwie apteczki i karabin maszynowy (kolejny, podobny zestaw jest nieco dalej, po lewej stronie). | |
Przedmioty te są bardzo ważne i radzę spożytkować je należycie, tzn. nie marnować kul. Zanim wyjdziesz ze spalonego budynku (po przeciwnej stronie od wejścia), zaatakuje Cię spora liczba większych wrogów. Przybiegać będą z dwóch stron, dlatego miej oczy dookoła głowy, a do unicestwienia ich wykorzystaj karabiny. | |
Po walce wyjdź z budynku i skieruj się do ostatniego już koksownika. W jego pobliżu zaatakuje Cię kolejny przeciwnik, znający azjatyckie sztuki walki. Jeśli zostało Ci trochę amunicji w karabinie, to powalenie go jest niezwykle proste: dwie serie w głowę i nie żyje, jeśli nie posiadasz już kul, pokonaj go podobnie jak przed paroma chwilami. Trzymaj się z dala i zadawaj obrażenia, gdy sam skończy serię ciosów. | |
Dalsza droga prowadzi przez pobliski dom, lecz ten jest niezniszczony [#8] . | |
W środku dotrzesz do drzwi z namalowanymi oczami i z przybitym ptakiem [#9] . Wydobądź pręt (ptak automatycznie wejdzie w Twoje posiadanie),... | |
... a przeniesiesz się do mrocznego pokoju z jedną rozświetloną ścianą (widoczne będą na niej narysowane oczy). Po omacku znajdź na jednej ze ścian drzwi i przejdź przez nie. |