Processing Center (4) | CHAPTER X | Condemned Criminal Origins poradnik Condemned: Criminal Origins
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Znajdziesz się w oświetlonym pomieszczeniu, w którym dojdzie do kilku starć. Przeciwnicy pojawiać będą się partiami: początkowo zwykłe stworki, potem stworki z grubasami, a na samym końcu grupka z farmerem. Na pobliskiej ścianie znajduje się wystarczająco dużo apteczek, więc w razie potrzeby, nie wahaj się z nich skorzystać. | |
Gdy ostatni wrogowie padną, na moment ściemni się i z piętra zeskoczy ostatni i zarazem najsilniejszy przeciwnik w grze. Taktyka, jaką należy zastosować, by wygrać jest identyczna, jak dla wrogów z dwoma metalowymi kijami. Poczekaj aż napastnik skończy serię i szybko sam go zaatakuj. Pod żadnym pozorem nie zbliżaj się do niego, ani nawet nie stój w bezruchu, gdy ten wykonuje mordercze kombinacje. Zablokowanie ich jest bardzo trudne. | |
Jak zawsze z ostatnimi przeciwnikami, autorzy zastosowali małe udziwnienie. W momencie, gdy oponent otrzyma odpowiednią dawkę obrażeń, na chwilę padnie na ziemię. Należy szybko do niego podbiec i... | |
... wyrwać mu z pleców jeden z metalowych fragmentów (aktywacja tej czynności następuje po wciśnięciu klawisza '1' - ustawienia domyślne). | |
Gdy to uczynisz, oponent ucieknie na poddasze. Wejdź za nim po drabinie (uprzednio zabijając dwa stwory i regenerując siły). | |
Do całkowitego zwycięstwa zostały Ci jeszcze dwa etapy. Podczas drugiego wykonuj wszystko identycznie jak na parterze, gdy przeciwnik padnie na ziemię, wyrwij z niego metal. | |
W chwili, gdy to uczynisz, nasz bohater osłabnie, a po szybkim jego przebudzeniu się, nastąpi ostatnia część starcia. Boss stać będzie po przeciwnej stronie areny, dopóki się do niego nie zbliżysz, nie zaatakuje Cię. Na podłodze znajdziesz jedną apteczkę - użyj jej. | |
Ostatni etap walki jest, rzecz jasna, taki sam, ale z jednym wyjątkiem. Przeciwnik będąc osłabiony, nie padnie na ziemię, a jedynie będzie stać oszołomiony. | |
Gdy do tego dojdzie, podejdź do niego i wyrwij mu ostatni metal z twarzy. | |
Kiedy to uczynisz, napastnik spadnie kilka pięter niżej i zginie. Walka dobiegła końca. | |
Załączy się bardzo interesująca scenka, w której w pewnym momencie będziesz musiał zadziałać. | |
Vanhorn otworzy bagażnik z uwięzionym tam SKX, będziesz mieć 5 sekund na zabicie go. Zakończenie gry w obydwu przypadkach jest identyczne (rozmowa z Rose w barze), jeśli go nie zabijesz, dostaniesz inny, końcowy bonus. Jest to jedyny wybór. Oczywiście, możliwe jest ponowne przejście rozdziału i odblokowanie obydwu dodatków. |