Joseph's Secondary School (1) | CHAPTER VIII | Condemned Criminal Origins poradnik Condemned: Criminal Origins
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Po rozpoczęciu rozdziału przejdź korytarzem prosto (po drodze mijając kilka par drzwi, dających się otworzyć [#1] ) i dojdź do kraty zamkniętej na kłódkę. Młot, który jest niezbędny w podobnych sytuacjach znajdziesz nieopodal. | |
Najpierw skieruj się na prawo, do holu, początkowo blokowanego przez stertę mebli. Te, pod wpływem tajemniczej siły zostaną pchnięte pod przeciwległą ścianę. Trafisz do mrocznego pomieszczenia [#2] , w którym zobaczysz uciekającego potwora - nie przejmuj się nim, gdyż do ataku na razie nie dojdzie. | |
Wyjdź z niego, przechodząc przez dziurę w ścianie. Tuż za nią, za rogiem stać będzie oparty o ścianę młot. Podnieś go i zniszcz nim kłódkę. | |
Wejdź po schodach na górę i przejdź do pobliskiej kuchni. Tam przyszły przeciwnik - wielka kucharka - napuści na Ciebie nieprzyjaciół. Pozbądź się ich i podążaj za otyłą postacią, przechodząc obok płomienia. | |
Idąc przez korytarz, trafisz do pomieszczenia, w którym pojawią się trzy potwory (wszystkie zeskoczą z sufitu). Dwa z nich zabij na miejscu, ... | |
... a ostatniego w sąsiednim pokoju (gdzie ucieknie ). | |
Następnie znów wejdź na korytarz [#3] , a z niego do sali wykładowej, drzwiami po lewej stronie. | |
Będąc wewnątrz, przejdź pomiędzy ławkami i załatw oponenta, początkowo piszącego na tablicy. Wykonaj to zręcznie, gdyż na pobliskim biurku leży strzelba, a przeciwnik nie zawaha się z niej skorzystać. Następnie poświeć ultrafioletem na tablicę z napisem i pobierz próbkę leżących tam ludzkich ust. | |
Podczas próby opuszczenia sali załamie się pod Tobą podłoga i znajdziesz się piętro niżej. Zabij napastnika i korzystając z dwóch dostępnych drzwi, przejdź do stołówki. W niej napotkasz kolejnych oponentów (za barem), zabij ich i przejdź przez kuchnię do... | |
... kolejnego baru. Przygotuj się, gdyż tuż za nim dojdzie do walki z przeciwnikami wyposażonymi w broń palną. Najpierw zabijesz oponenta ze zwykłym pistoletem (jego broń będzie Ci potrzebna, więc załatw go, nim sam rozpocznie atak i wykorzysta wszystkie kule), lecz to nie koniec, gdyż... | |
... opuszczając to pomieszczenie i wychodząc do holu, zmierzysz się z kolejnymi przeciwnikami. Będzie ich trzech i tylko jeden ma rurkę, pozostali posiadają karabin i kolejny pistolet. Przypominam o paralizatorze, gdyż pozwoli Ci na unieruchomienie przeciwnika na odległość. Drogę kontynuujesz, korzystając ze schodów i przechodząc przez drzwi na ich końcu. |