Processing Center (1) | CHAPTER X | Condemned Criminal Origins poradnik Condemned: Criminal Origins
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Mrok, jaki panuje podczas przechodzenia tegoż etapu, przebija poprzednie ciemności, w niektórych przypadkach będziesz zmuszony iść wręcz po omacku, dlatego proszę o wyrozumiałość i zaakceptowanie zdjęć w takiej formie, w jakiej są zaprezentowane. Wbrew pozorom poddałem je obróbce, lecz jeśli mają ilustrować to, co sam widzieć będziesz w grze, nie mogę ich bardziej rozjaśnić. Proszę kierować się zarówno tekstem, jak i ilustracjami, a nie powinieneś mieć problemów z ukończeniem etapu.
![]() | Rozdział rozpoczynasz w szopie. Kiedy bohater zostanie wyswobodzony przez Vanhorna, udaj się przed siebie. Prawdopodobnie nie będziesz widzieć nic, poza płomieniami (zależy od ustawień monitora) - podążaj pomiędzy nimi, starając się nie wchodzić w nie. |
![]() | Dotrzesz do pomieszczenia (po prawej), w którym widoczny będzie mały płomyk na wysokości Twojej głowy. Podejdź do niego i podnieś. Jest to płonąca deska, która teraz posłuży Ci jako latarka. |
![]() | Przejdź pomiędzy deskami ulokowanymi na wprost [#1] i skieruj się do wyjścia z szopy. |
![]() | Tuż za nią, gdy tylko wyłączy się retrospekcja, skieruj się do kolejnego gospodarczego budynku. Przez krótka chwilę, koło wejścia do niego palić będzie się żarówka (zdjęcie), lecz po chwili zgaśnie. |
![]() | Będąc na miejscu, przejdź podłużnym budynkiem i wyjdź przez przejście na jego końcu (po drodze dojdzie do małego zdarzenia, w wyniku którego zniszczeniu ulegną deski po prawej stronie - nie przechodź pomiędzy nimi, chyba, że nie chcesz zebrać wszystkich sekretów). |
![]() | Następnie idź na wprost, przejdź przez lukę w drewnianym płocie i skręć w prawo. Znów pokonaj kilka metrów [#2] i skieruj się w prawą stronę. |
![]() | W oddali widzieć będziesz światło obok małej szopy, przejdź do niej. |
![]() | W pobliżu niej zaatakuje Cię pierwszy w rozdziale przeciwnik. Jest to gruby i dość wysoki oponent, cechujący się dużą wytrzymałością. Aby go pokonać, należy oddać kilka (około 5) celnych uderzeń w głowę. Jego postura uniemożliwia mu szybki atak, więc odsunięcie się podczas, gdy bierze zamach, jest możliwe (w okolicznej szopie znajdziesz apteczki) [#3] . |
![]() | Kierując się dalej, wejdziesz na polną drogę [#4] , na której wyraźnie widoczne są ślady opon. Idź nią do samego końca, podczas spaceru nikt nie będzie Cię atakować. |