Processing Center (2) | CHAPTER X | Condemned Criminal Origins poradnik Condemned: Criminal Origins
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
![]() | W pewnym momencie dotrzesz do zamkniętego mostu. Przeskocz barierkę [#5] i stocz tuż za nią walkę. Zaatakuje Cię spora liczba słabych potworów, oraz jeden grubas (ten ostatni może być przydatny, jeśli nie uporasz się z pomniejszymi nieprzyjaciółmi, ten atakując Ciebie, będzie zabijać i ich). |
![]() | Idąc dalej, znów trafisz na błotnistą drogę. W pewnym momencie możliwe jest skręcenie w jej odnogę (po prawej), a poinformuje Cię o tym widok kolejnych pochodni, które umieszczone będą obok niej. |
![]() | Wędrując tamtędy, dotrzesz do małego, drewnianego budynku [#6] . Wejdź do środka i włącz zasilanie, korzystając ze skrzynki umieszczonej na ścianie. |
![]() | Gdy to uczynisz, w Twoim kierunku ruszą dwaj masywni wrogowie. Na stoliku znajdziesz broń palną, podnieś ją i poczekaj na nich (zrobi się bardzo ciemno). Pochodnia przestanie oświetlać pomieszczenie, dlatego stań koło drzwi i obserwuj otoczenie (wewnątrz budynku nie masz szans). |
![]() | Po zwycięskim starciu kontynuuj przygodę, idąc polną drogą (przed chwilą z niej zszedłeś). Przejdź pod podniesionym wózkiem i maszeruj dalej. |
![]() | Przed Tobą znajdować będzie się kolejny podłużny obiekt gospodarczy. Nim do niego wejdziesz, zza pleców zaatakuje Cię następny grubas. |
![]() | Po walce wejdź do szopy, w razie potrzeby skorzystaj z apteczek tam znajdujących się i przejdź do końca budynku (po drodze zabijając jednego, słabego stwora). Po wyjściu znajdziesz się na mrocznej, otwartej przestrzeni. Skieruj się w lewo i idź przed siebie. |
![]() | W pewnym momencie powinieneś zobaczyć źródło światła (coś na podobieństwo koksownika). Podejdź tam i odeprzyj atak czterech potworów. |
![]() | Następnie skieruj się w stronę kolejnego, oświetlonego budynku. Nim do niego dotrzesz, zaatakuje Cię bardzo szybki i wytrzymały oponent. Posługuje się dwoma metalowymi kijami i dodatkowo zna tajniki azjatyckich sztuk walki. Jego ataki różnią się od tych, z którymi zmuszony byłeś konfrontować się do tej pory. Trudno jest przewidzieć, kiedy i jak uderzy, co przekłada się na nie do końca skuteczne blokowanie. Najlepiej jest trzymać się od niego z daleka i zadawać obrażenia, gdy ten skończy akrobacje (szybko podbiegając). |