Misja 9 - Konfrontacja (cz.2) | Opis przejścia Code of Honor 2 poradnik Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Za nim po lewej są drzwi (obok nich taka wielka szyba) prowadzące na korytarz, w głębi którego szaleje pożar [#9]. Zastrzel dwóch nicponi na tymże korytarzu: pierwszego tuż za drzwiami, drugiego dalej i po lewej (wpadł pewnie na pomysł by schować się za tą kolumną sterczącą pośrodku korytarza). Teraz możesz pobiec pobawić się w strażaka.
# 9
| # 10
|
Z szafki wiszącej na ścianie po prawej zabierz gaśnicę i zdław płomienie trawiące korytarz [#10]. Za nimi na podłodze leży trup naukowca, a obok niego kilka granatów ręcznych - zbierz wszystkie. Drzwi po prawej są zamknięte, więc musisz wrócić. Po lewej znajdziesz mniejsze drzwi prowadzące do pomieszczenia obok.
Zanim pobiegniesz dalej, możesz otworzyć sejf stojący w rogu pokoju, by sprawdzić, jakie skarby się w nim znajdują [#11]. Niestety, w środku spoczywa tylko... pluszowy misiek. Gdy ruszysz do wyjścia po prawej pojawi się w nim pierwszy niedobruch (połóż go trupem), a chwilę później z lewej powinien nadbiec kolejny (niech więc podzieli los kompana).
# 11
| # 12
|
Zasuwaj na kolejny korytarz, który znajdziesz gdzieś obok. Za drzwiami na niego prowadzącymi jest akwarium (po lewej), ty jednak piorunem obróć się w prawo i rozpraw z większą liczbą wrogów [#12]. Pierwszy z nich (ten najbliżej) może próbować sięgnąć za pazuchę po granat ręczny - rozmaż faceta po podłodze zanim zdoła rzucić go w twoją stronę. Kolejnych dwóch delikwentów możesz sam poczęstować granatem ręcznym, albo zwyczajnie wystrzelać chowając się za pobliską kanapą lub załomem ściany. Potem zasuwaj w głąb tego korytarza.
Na jego końcu i po prawej znajdziesz schody prowadzące na górę [#13]. Szybko zastrzel kolesia, który na nich przycupnął (również może chcieć podrzucić ci wybuchową niespodziankę), a potem ruszaj na samą górę. Przejdź przez drzwi, które tam znajdziesz. Po lewej na stoliku leży jakaś amunicja (chyba do Bizona), zaś z prawej masz kolejne drzwi. Zmień broń na karabinek, przykucnij, otwórz drzwi i obróć się w lewo.
# 13
| # 14
|
Za oszkloną ścianą dojrzysz dwóch niedobruchów patrolujących salę obok - są na górze. Na dole krąży paru następnych (trzech, o ile mnie pamięć nie myli) [#14]. Podrzuć celownik karabinka do oka i zdejmij dwóch z góry kiedy znajdą się w pobliżu siebie. Poderwij się na równe nogi i wystrzelaj delikwentów na dole - wszystkich, co do jednego. Następnie możesz na dobrą sprawę przeskoczyć przez okno do sali, którą ci goście patrolowali, bo w pomieszczeniach obok nic i nikogo ciekawego nie powinieneś znaleźć.
Biegnij po przekątnej do rogu tej hali - zielony znak przy wyjściu wskazuje, że w pobliżu znajdują się schody prowadzące na górę [#15]. Ruszaj tam teraz, mijając trupy zabitych przez ciebie terrorystów i kierując się w stronę drzwi po prawej.
# 15
| # 16
|
Trafisz na jakieś rozwidlenie w tych pomieszczeniach biurowych [#16]. W tym przeszklonym pomieszczeniu na wprost kuli się jedyny ocalały naukowiec. Zanim jednak pójdziesz mu powiedzieć, że jego biedny tyłek jest już bezpieczny, zajrzyj do pomieszczeń po lewej - na jednym z biurek powinieneś znaleźć trochę amunicji do strzelby. Potem pogadaj z jajogłowym.
Wskaże ci on drogę na dach. Tak, jak gdybyś nie potrafił sam jej odnaleźć - tym bardziej, że drzwi, a za nimi schody prowadzące na górę, znajdują się tuż obok, za szybą (nad drzwiami wisi stosowny, zielony znak) [#17]. Pozwól jednak jajogłowemu by ci je otworzył - niech przez chwilę poczuje się ważny. Potem naukowiec da nogę, kierując się twoją sugestią. Ty zaś zasuwaj schodami na górę.
# 17
| # 18
|
Wszystkie drzwi po drodze są zamknięte, nie trać więc czasu na całowanie klamek. Na jednej z klatek schodowych nadziejesz się na Mulligana. W jaki sposób dostał się on tutaj, nie likwidując wcześniej niedobruchów, których ty musiałeś położyć trupem, pozostanie już chyba jego tajemnicą. Biegnij za tym legionistą na dach [#18].
Tymczasem Mendoza ubezpieczany przez jednego ze swoich ochroniarzy spokojnym i wolnym krokiem zmierza na lądowisko śmigłowca na dachu tego biurowca [#19]. Facetowi wyraźnie się nie spieszy, chyba jest pewien, iż zdoła zwiać...
# 19
| # 20
|
Razem z Mulliganem dotrzecie pod zamknięte drzwi prowadzące na dach [#20]. Pozwól koledze by chwilę popracował nad ich zamkiem, a sam zmień w tym czasie broń na karabinek (wydaje mi się, że on najlepiej się spisze podczas czekającej cię strzelaniny). O skrzynie przed drzwiami powinny być też oparte dwie pukawki - FAMAS i HK G11. Weź którąś z nich, jeśli jeszcze jej nie masz, albo przynajmniej zabierz magazynki, bo niebawem będziesz potrzebował naprawdę sporo amunicji. Na skrzyni tuż za klęczącym i otwierającym drzwi Mulliganem (widoczny na dalszym planie) powinna też leżeć skrzynka z amunicją.