Misja 6 - Spotkanie w fabryce (cz.3) | Opis przejścia Code of Honor 2 poradnik Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Po strzelaninie zasuwaj do owych schodów i zejdź nimi na dół, a tam odbij w lewo i wejdź po kolejnych schodach po lewej wyżej [#21]. Idź do drzwi, które zobaczysz, otwórz je, przejdź się kawałek dalej, wyłączając po drodze latarkę i ładując np. strzelbę śrutową.
# 21
| # 22
|
Dotrzesz do klatki, w której droga rozgałęzia się [#22]. Po lewej masz szerokie okno, za którym jest niewielkie pomieszczenie a w nim stoi (przynajmniej powinno) dwóch niedobruchów, raczej niezbyt rozgarniętych i uważnych. Drzwi na wychodzą na korytarz, który z kolei prowadzi do wspomnianego pomieszczona po lewej, za oknem. Zaś drzwi po prawej to właściwa droga.
Zanim jednak nią pójdziesz trzeba usunąć zbirów za oknem, po lewej [#23]. Najłatwiej - po prostu szybko podejść do okienka i piorunem uśpić oba psy celnie aplikując im po porcji środka nasennego w postaci śrutu. Tuż za oknem znajduje się stolik, z którego możesz zabrać trochę sprzętu. Potem odwróć się i przejdź przez drzwi widoczne z prawej na wcześniejszym obrazku.
# 23
| # 24
|
Zasuwaj w prawo, schodząc po stopniach na dół (zgaś latarkę taktyczną) i otwierając kolejne drzwi. W pomieszczeniu, w którym staniesz znajduje się zgniatarka, do której przed chwilą zeskoczyło dwóch śmieci, pragnąc napić się z flaszki leżącej na dole (przykład skrajnego menelstwa) [#24].
Podejdź do tablicy rozdzielczej, którą dojrzysz w panujących ciemnościach po swojej prawej [#25] i przerzuć zainstalowaną na niej czerwoną wajchę by uruchomić zgniatarkę. Obaj żule poniosą w niej bolesną śmierć. Zawyje alarm, zacznie migać światło, ale ty się nie przejmuj tylko zasuwaj do drzwi widocznych na lewo, przechodząc po zgniatarce, która utworzyła teraz swego rodzaju pomost/kładkę prowadzącą właśnie do wspomnianych drzwi. Otwórz je i idź w prawo dosyć długim korytarzem.
# 25
| # 26
|
Skręcając w prawo, za rogiem, staniesz oko w oko z szalejącym żywiołem ognia [#26]. Z szafki wiszącej na ścianie po swojej lewej zabierz gaśnicę i strumieniem piany ugaś (wciskając LPM - lewy przycisk myszki) pożar.
Idź dalej (po drodze odbierając przez radio błagania Douheta o pomoc), skręć w lewo i przejdź przez drzwi, docierając po chwili do kolejnej, sporej hali, w której trwa strzelanina pozostałych legionistów z oprychami Mendozy (wszyscy zajmują pozycję na krużgankach poziom wyżej). Przyłącz się do wymiany ognia wychylając się zza kolumn i po kolei zdejmując niedobruchów na krużganku [#27]. Z lewej znajdziesz drzwi, którymi również i ty możesz dostać się na górę. Najpierw jednak (zaraz po otwarciu drzwi) usuń śmiecia, który się za nimi zaczaił na ciebie. Schodami dostań się na górę, wbiegając tam zdejmij palec z cyngla, by przypadkiem nie zrobić kuku legioniście na schodach.
# 27
| # 28
|
Na krużganku czeka na ciebie kapitan Douhet. Nie jest dzisiaj zbyt wylewny - zwięźle podziękuje ci za pomoc, po czym da rozkaz wymarszu dalej [#28].