Misja 5 - Ucieczka z więzienia (cz.2) | Opis przejścia Code of Honor 2 poradnik Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Po schodach dostaniesz się na górę. Z lewej jest kolejne pomieszczenie - zanim do niego wejdziesz możesz wrzucić do środka granat. Chwilę później wtargnij tam i siejąc kulami rozstrzelaj tych delikwentów, którzy przeżyli wybuch (któryś może na ciebie zaszarżować). Możesz ich skasować waląc seriami po stole postawionym na sztorc, który widzisz na obrazku po lewej - pociski przejdą przecież na wylot [#13]. Z pozostałych stołów zbierz wszystkie przydatne fanty. Włączy się krótka scenka przerywnikowa, na której nawiążesz kontakt radiowy z kapitanem Douhetem, informując go, że nie znalazłeś Mendozy na posterunku dowodzenia. Po niej dostaniesz dalsze wytyczne - masz iść dalej przez kompleks więzienny . Ale najpierw będziesz musiał odeprzeć kontratak wroga na ów budynek administracyjny, w którym obecnie przebywasz. Szybko obróć się twarzą do wyrwy w ścianie budynku.
# 13
| # 14
|
Na dole widać podwórze, przez które niedawno przeszedłeś i na którym położyłeś trupem całkiem sporą liczbę niedobruchów [#14]. Teraz dodaj do niej kilku kolejnych terrorystów próbujących przebiec przez plac i dotrzeć do budynku administracji. Jeśli którymś z nich uda się ta sztuka sugeruję spojrzeć co jakiś czas w prawo, bo mogą próbować dostać się schodami na górę, do ciebie. Gdy wykończysz wszystkich musisz się wrócić: zejść na dół i znowu przebiec przez podwórze.
Schodkami wejdź wyżej i otwórz zamknięte do tej pory drzwi [#15].
# 15
| # 16
|
Znajdziesz się w kolejnym budynku [#16]. Idź prosto, przed siebie. Gdy jednak zrobisz kilka kroków do przodu, w hali na dole po twojej lewej pojawi się kolejna partia skorych do wymiany ognia najemników Mendozy - wróg wezwał posiłki. Chowając się za jakimiś filarami czy kolumnami (przeciwnicy wpadną na podobny pomysł) wymieniaj z nimi uprzejmości, robiąc użytek ze swojej spluwy i granatów ręcznych. Kilku panów może podjąć śmiałe wyzwanie wtargnięcia na górę po schodach, które powinieneś mieć po prawej, by bliżej się z tobą zapoznać - nie pozwól im na to. Następnie - gdy strzały ucichną - zejdź tymi stopniami na dół (w jednym z pomieszczeń po prawej powinieneś znaleźć granat ręczny).
Wygląda na to, że z tej hali nie ma innego wyjścia, niż to, którym się tu dostałeś... Jednak po nawiązaniu łączności z bazą okaże się, iż możesz utorować sobie dalszą drogę wywalając materiałami wybuchowymi dziurę w jednej ze ścian budynku. Która to, dowiesz się po wymianie zdań z Gilotyną (kryptonim bazy) - na ścianie pojawi się podświetlony punkt, w którym masz podłożyć ładunki wybuchowe [#17]. Zrób to teraz i szybko wycofaj się na bezpieczną odległość.
# 17
| # 18
|
Gdy ściana wyleci w powietrze, przejdź przez zrobiony w niej w ten sposób wyłom, uważając by nie kopnął cię prąd z uszkodzonego transformatora zawieszonego na ścianie za wyrwą [#18]. Kieruj się w prawo, potem skręcając w lewo tak, jak prowadzi korytarz i docierając do ostatnich już w tej misji drzwi prowadzących na teren fabryki.