Misja 1 - Desant | Opis przejścia Code of Honor 2 Łańcuch Krytyczny poradnik Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Misja 1 "Desant"
III Regiment Piechoty Legii Cudzoziemskiej - pluton pierwszy, kryptonim Obrońca, pluton drugi, kryptonim Szabrownik. Oba plutony zmierzają w kierunku Ile Royale.
Sytuacja: Terroryści z organizacji "Światowy Front Rewolucji" dowodzonej przez Hernanda Mendozę, grożą wysadzeniem w powietrze reaktora atomowego znajdującego się na wyspie.
Cel misji: Desant na wyspę, przedostać się do sieci jaskiń, którą łatwo dotrzeć do położonego pod ziemią reaktora.
Komandosi Legii Cudzoziemskiej - a wśród nich Ty - zostaną dostarczeni na wyspę pontonem. Gdy już postawisz stopę na piaszczystym brzegu uważnie wysłuchaj rozkazów kapitana Douheta [#1].
# 1
| # 2
|
Gdy skończy on odprawę ruszaj za pozostałymi żołnierzami w głąb wyspy [#2]. Po kilku krokach legioniści zatrzymają się. Ruszą dalej dopiero wtedy, gdy zabijesz strażnika - pojedynczego niedobrucha na skalnej półce w oddali. By tego dokonać schyl się i podkradnij do leżącej na brzegu drewnianej łódki, chowając się za nią.
Podrzuć celownik holograficzny EOTech do oka i rozwal terrorystę na skale [#3].
# 3
| # 4
|
Następnie niezwłocznie biegnij dalej za pozostałymi legionistami ukryć się pośród skałek po lewej [#4]. Kapral Caulfield jest w gorącej wodzie kąpany i odłączy się od grupy, zasuwając w prawo, by podłożyć ładunek wybuchowy pod zasieki blokujące dalszą drogę. Niestety bandziorów na plaży jest znacznie więcej, o czym Caulfield boleśnie się przekona padając po chwili trupem.
Szukając osłony pośród skałek cierpliwie zdejmuj wraz z towarzyszami niedobruchów pojawiających się w wąskim przejściu za zasiekami. Kiedy już przestaną się ukazywać podbiegnij pod zasieki i podstaw ładunek wybuchowy pod drutem , przypinając go do jednego ze słupków (w stosownie oznaczonym miejscu), a następnie piorunem wycofaj się w skałki [#5].
# 5
| # 6
|
Poczekaj na detonację ładunku, ale potem - zamiast ruszać dalej zrobionym sobie przed chwilą przejściem - razem z pozostałymi legionistami wystrzelaj kilku następnych wrogów, których dostrzeżesz przed sobą [#6]. Teraz musisz zabezpieczyć strefę desantu .
Biegnij za towarzyszami, zbierając po drodze (jeśli chcesz) broń niedobruchów, głównie karabiny (kb) FN FAL [#7]. Za trupami skręć w lewo i ukryj się za najbliższą skałą.
# 7
| # 8
|
Zza niej zdejmij najprawdopodobniej dwóch zajmujących pozycje na skalnych ścianach delikwentów, którzy otworzą do was ogień [#8]. Kiedy to uczynisz skieruj się w prawo, do wejścia do jaskiń.
Błyskawicznie ucisz wybiegających z niego kilku kolejnych gagatków [#9]. Gdy zbliżysz się do rzeczonego wejścia do sieci jaskiń ostrzela was wraży snajper.
# 9
| # 10
|
Kapitan Douhet wyda ci rozkaz zlikwidowania snajpera . Ukryj się za wielkim głazem, który znajdziesz po swojej lewej i odpowiednim przyciskiem na klawiaturze zmodyfikuj swój karabinek (kbk) FAMAS do wersji parawyborowej, montując na nim celownik optyczny i nakręcając na lufę tłumik dźwięku [#10]. Wrogi snajper zajął pozycję na skale widocznej w oddali (starałem się uchwycić ją w centrum mojego obrazka).
Poszukaj niedobrucha lustrując skały przez okular optyki, wyceluj i sprzątnij delikwenta [#11].
# 11
| # 12
|
Włączy się wówczas scena przerywnikowa, na której kapitan Douhet wyda nowe dyspozycje [#12]. Tobie trafi się zadanie zabawienia się w szczura i zbadania sieci jaskiń.