Misja 9 - Konfrontacja (cz.1) | Opis przejścia Code of Honor 2 poradnik Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Misja 9 "Konfrontacja"
Sytuacja: Operacja zabezpieczenia reaktora i wykradzionych materiałów radioaktywnych zakończyła się sukcesem. Mendoza jest jednak wciąż na wolności i zmierza w kierunku centrum badawczego, skąd zapewne ma go zabrać helikopter.
Cel misji: Raz na zawsze uciszyć Hernanda Mendozę.
Załaduj strzelbę śrutową (ja osobiście uwielbiałem jej używać na tym właśnie poziomie) i wyjdź na korytarz obok, przechodząc przez oszklone drzwi [#1]. Twoim zadaniem jest znaleźć Mendozę - w tym celu musisz się dostać na dach budynku . Nie ma chyba sensu rozpisywać się którędy dokładnie iść, bo to istny labirynt i raczej i tak się zgubisz :-). Poza tym: przechadzanie się po tych pomieszczeniach biurowych i rozwalanie niedobruchów to prawdziwa frajda - to raz, a dwa - po prostu kieruj się białą kropką na minimapie w lewym, dolnym rogu ekranu, a na pewno odnajdziesz właściwą drogę.
# 1
| # 2
|
Docierając do drzwi prowadzących do pomieszczeń biurowych obok usłyszysz głosy pierwszych kilku oprychów. Ostrożnie wejdź do tej sali (możesz przykucnąć) i rozejrzyj się za delikwentami. Jednego powinieneś dojrzeć przechadzającego się pod ścianą daleko na wprost wejścia, z którego skorzystałeś, kolejnych dwóch powinno być bardziej pośrodku sali i po prawej [#2]. W okolicy powinien pałętać się też kolejny zbir, który pewnikiem nadbiegnie zaalarmowany strzelaniną. Wszystkich bez wyjątku nafaszeruj śrutem. Oczywiście możesz strzelać przez szyby, tłukąc je, rzecz jasna, ale, co ważniejsze - również przez te parawany oddzielające poszczególne boksy.
Na którymś z korytarzów obok dopadniesz kolejnych dwóch gagatków: pierwszy spróbuje zasłonić się jakimś regałem przestawiając go, a drugi nadbiegnie pewnie z głębi korytarza [#3].
# 3
| # 4
|
W kolejnym biurowym pomieszczeniu obok połóż trupem trzech drani [#4].
Krążąc po tym biurowcu dotrzesz w końcu w to miejsce [#5]. Leży tu jakiś martwy naukowiec (jeden z wielu zresztą...), z transformatora koło obrazu na ścianie po prawej sypią się iskry, na podłodze chyba rozlana jest spora kałuża wody (jeśli w nią wejdziesz zostaniesz porażony prądem i padniesz martwy), zaś w suficie widać zwisającą z niego kratkę szybu wentylacyjnego. Pozornie nie da się do tej kratki dostać, ale... to tylko pozory. Nie szukaj innej drogi, dalej przejdziesz właśnie tędy. Zanim jednak spróbujesz dostać się do szybu wentylacyjnego w suficie możesz zbadać pomieszczenia po prawej - w jednym z nich znajdziesz oparty o szafkę pistolet maszynowy MP5. Ok, pora dostać się do szybu. W tym celu podejdź do kanapy, którą widzisz pod ścianą z prawej, wskocz na ten mebel, obróć się w lewo i przeskocz lub przejdź na ten mały stoliczek stojący na podłodze, z niego dostań się (skacząc) na ladę obok i przejdź po niej w kierunku kratki szybu wentylacyjnego zwisającej z sufitu. Między ladą a kratką na podłodze leży jakaś przewrócona szafka - przeskocz na nią, a potem pod kratkę.
# 5
| # 6
|
Wyceluj w tą ostatnią celownik i gdy pojawi się ikona "łapki" wciśnij klawisz, pod który masz przypisany funkcję "użyj" [#6]. Podciągniesz się wówczas na rękach, wciągając się do ciemnego szybu wentylacyjnego (zapal więc latarkę).
Baza nawiąże na chwilę łączność radiową z tobą i drugim legionistą (pamiętasz, iż obaj wybraliście się zapolować na Mendozę, tylko odmiennymi drogami?) w celu ustalenia jak wam idzie to polowanie. Otóż na razie do... bani. Ruszaj przed siebie. Tuż za wejściem do szybu wentylacyjnego w prawo [#7], na pierwszym rozwidleniu (nad kratką) w lewo, potem w prawo (jak prowadzi szyb), na kolejnym rozwidleniu prosto, znowu w prawo i do widocznego w dole otworu.
# 7
| # 8
|
Zeskocz na dół i obróć się w lewo. Zasuwaj do widocznego wyjścia z pomieszczenia, w którym właśnie się znalazłeś [#8].