Misja 7 - Zjednoczone siły (cz.2) | Opis przejścia Code of Honor 2 poradnik Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Kiedy się już w nim znajdziesz przestaw czerwoną wajchę na tablicy [#9] i prędko wracaj do kumpli, obracając się przy nich w prawo.
# 9
| # 10
|
Wrota otworzą się na oścież i do hali wejdzie nimi najpierw dwóch gogusiów, a po chwili trzeci [#10]. Zastrzel wszystkich, nie polegaj w tym wypadku na pozostałych legionistach, którzy bez noktowizorów są chyba ślepi. Po strzelaninie zasuwaj przez dopiero co otwarte wrota do sąsiedniej hali, biegnij kawałek prosto do sąsiedniego pomieszczenia.
Legioniści zatrzymają się przy ogrodzeniu, bowiem jest ono pod prądem i chwilowo nie można dalej pójść [#11]. Kapitan każe ci odciąć dopływ prądu. Gdzie jest wyłącznik? Obróć się w lewo o jakieś 90 stopni, a zobaczysz zamknięte drzwi.
# 11
| # 12
|
Przejdź przez nie, tuż za nimi skręcając w lewo i lądując w jakiejś ni to szatni (szafki po lewej). Piorunem rozmaż po ścianach dwóch zbójów, którzy tu się zamelinowali [#12]. Wyłącznik prądu w ogrodzeniu znajduje się na ścianie na prawo od tego gościa na drugim planie. Wajchę może być trochę trudno przestawić (jakiś błąd gry), ale w końcu dasz radę (najlepiej jest chyba stanąć nie na wprost wyłącznika, ale lekko z boku, skosem do niego).
Wróć pędem do kolegów i biegnij za nimi: korytarzem w lewo, zaraz w prawo, a potem jeszcze raz w prawo - do korytarza, obok którego biegnie z prawej kanał ściekowy [#13]. Na końcu tegoż korytarza coś ładnie grzmotnie (chyba rura z gazem), odrzucając na chwilę do tyłu dwóch biegnących przed tobą legionistów (któryś siarczyście zaklnie). Na szczęście nic poważnego im się nie stanie, po chwili wstaną na nogi i zeskoczą w prawo, do kanału ściekowego. Nie wahając się zasuwaj za nimi.
# 13
| # 14
|
Na końcu kanału ściekowego znajdziecie drabinkę prowadzącą na górę [#14]. Tym razem to ty musisz po niej wejść jako pierwszy (wspinając się proponuję zgasić latarkę taktyczną).
Po dostaniu się na górę zobaczysz halę z maszynami (na wprost drabinki), którą patroluje dwóch wrogów. Szybko zastrzel obu: jednego pośrodku pomieszczenia, drugiego bliżej i po lewej [#15]. Poczekaj na kolegów, zeskocz do hali i odszukaj wyjście z niej po prawej.
# 15
| # 16
|
Wyjdziesz na klatkę schodową. Z jednej z jej ścian straszy wielka czarna dziura, która zasysa wszystko, co się w jej pobliżu znajdzie [#16]. Żartowałem ;-P. To szyb górniczy, w który powinieneś razem z towarzyszami zanurkować. Podążając nim w dół możesz zgasić latarkę, by łatwiej ci było zaskoczyć przeciwników, którym niebawem będziesz musiał stawić czoła.
Wychodząc z tunelu obaj legioniści skręcą w prawo, ukrywając się za wózkiem [#17]. Najpierw szybko zdejmij dwóch niedobruchów, których dostrzeżesz daleko za wózkiem, po jego lewej stronie. Uważaj, lubią rzucać granaty ręczne! Następnie odstrzel cwaniaczka, który zajął pozycję po prawej stronie wózka, daleko i wyżej, na jakimś pomoście.
# 17
| # 18
|
Znajdujesz się teraz w jakiejś kopalni. Przedzieraj się przez nią, podążając w kierunku białej kropki na minimapie w lewym dolnym rogu ekranu. Dław słaby opór, jaki powinno ci postawić jeszcze chyba co najwyżej dwóch bandytów: jeden znowu na jakimś pomoście i kolejny w bocznym tunelu. Gdy znajdziesz się w szybie, nad którym biegnie drewniany pomost (a może torowisko?), to znak, że obrałeś właściwą drogę [#18].