Misja 4 - Włamanie do więzienia (cz.1) | Opis przejścia Code of Honor 2 poradnik Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Misja 4 "Włamanie do więzienia"
Sytuacja: Udało się przywrócić łączność radiową z bazą. Aktualizacja informacji wywiadowczych: przeciwnik rozpoczął wyłączanie reaktora w celu wydobycia materiałów radioaktywnych. Dowództwo sugeruje, że mogą one posłużyć do stworzenia bomby radiologicznej, tzw. "brudnej bomby'.
Cel misji: Zbadać i oczyścić teren dla drugiego plutonu.
Znajdujesz się na terenie byłego więzienia (jak pamiętasz, Ile Royale to była, francuska kolonia karna). Twoim celem jest przedostać się przez ów kompleks więzienny . To raczej dłuższa misja. Gdy po rozpoczęciu właściwej gry zrobisz kilka kroków do przodu będziesz musiał zdecydować którędy pójść dalej, bowiem droga rozgałęzia się [#1]. Możesz iść albo w lewo, wchodząc w wyłom w ścianie, który widać na obrazku, albo zeskoczyć do ścieku po prawej i wejść do kanału. Proponuję obrać drogę przez ściek, to nic, że trochę przybrudzisz swój śliczny mundurek. Na razie możesz oświetlać sobie drogę latarką taktyczną zamontowaną pod lufą karabinu.
# 1
| # 2
|
Kanałem dostaniesz się do sporej sali, a przy jednej z jej ścian dostrzeżesz jakieś drewniane rusztowanie/pomost [#2]. Wskocz nań, a z niego przeskocz do korytarza na wprost.
Zrób nim kilka kroków w kierunku drzwi na jego końcu i wielkiej dziury w podłodze tuż przed nimi [#3]. Zeskocz przez nią na dół i skieruj się do widocznego tam wyjścia, przykucając i wyłączając po drodze latarkę.
# 3
| # 4
|
Gdy będziesz wychodził na zewnątrz z prawej dobiegną cię głosy dwóch drani [#4]. Rozwal ich starając się zachować ciszę - wytłumiony pistolet maszynowy MP5 powinien być w tym pomocny. Wokół tego dziedzińca jest trochę cel, ale większość z nich albo jest pozamykana na cztery spusty, albo nie znajdziesz w nich nic ciekawego. Zamiast więc je przeszukiwać skieruj się do korytarza, który znajdziesz w narożniku za trupami.
Korytarz prowadzi na prawo, po chwili skręcając w lewo. Za rogiem zastrzel jeszcze jednego delikwenta stojącego na szczycie schodów [#5]. Wbiegnij na górę i zasuwaj dalej tym korytarzem skręcając dwa razy w lewo.
# 5
| # 6
|
Dotrzesz (wcześniej otwierając sobie drzwi) do pomieszczenia, w którym na ścianie po lewej, tuż za wspomnianymi drzwiami znajduje się jakiś przełącznik. Przestawiając tę wajchę otworzysz wielkie wrota blokujące ci dalszą drogę, jednak wpuszczając także kilku kolejnych zbirów [#6].
Na jednego lub dwóch możesz zaczekać w pomieszczeniu z przełącznikiem i naszpikować ich kulami gdy wbiegną do środka [#7]. W dalszym rogu tego pokoju znajdziesz stół z leżącymi na nim fantami. Uważaj na swoje plecy - jakiś koleś możesz przybiec drogą, którą właśnie przebyłeś! Wydostań się z pomieszczenia wychodząc na zewnątrz drzwiami znajdującymi się w przeciwległym rogu pokoju, po przekątnej.
# 7
| # 8
|
Czeka cię najpewniej wymiana ognia z pozostałymi zbirami [#8]. Kilku może pojawić się na dole, na dziedzińcu, więc można ich poczęstować granatem ręcznym. Paru odważniejszych może wbiec na górę schodkami widocznymi na obrazku i ruszyć w twoją stronę. Wystrzelaj wszystkich po kolei, jeszcze raz sprawdź pomieszczenie, z którego przed chwilą wyszedłeś (gdyby kolejny gagatek próbował się przezeń dostać do ciebie) i zbiegnij po schodkach na dół, po drodze zabierając truposzom potrzebną ci broń i amunicję/granaty.
Za przewróconym stołem, po prawej, znajdziesz wyjście, którym przed chwilą wbiegły niedobruchy leżące teraz trupem na dziedzińcu [#9]. Ruszaj do niego (w pomieszczeniu za wyjściem stoi po prawej stół, a na nim leżą pistolety PAMAS G1).
# 9
| # 10
|
Następnie, posiłkując się białą kropką na minimapie, odszukaj wrota, które wcześniej otworzyłeś przełącznikiem [#10]. Przejdź teraz przez nie, z kolejnego stołu zabierz co ci potrzebne i ruszaj dalej.
Schodząc po schodach dotrzesz do zbiornika ściekowego [#11]. Okrąż go, unikając porażenia prądem z zepsutego transformatora zamontowanego na ścianie po prawej. Musisz się dostać do przepompowni po drugiej stronie zbiornika ściekowego, by spuścić z tego ostatniego ścieki i w ten sposób umożliwić sobie dalszą podróż kanałami. Na razie nikt nie powinien ci wchodzić w paradę więc zasuwaj śmiało do przodu.
# 11
| # 12
|
Przepompownia to pomieszczenie znajdujące się na lewo od jakiejś czerwonej tablicy z białym napisem na niej [#12]. Pojedynczego niedobrucha w środku możesz odstrzelić z wytłumionego pistoletu maszynowego lub cichutko podkraść się do niego od tyłu (z wyłączonym oświetleniem bojowym!) i dziabnąć nożem. Potem przerzuć wszystkie trzy wajchy znajdujące się na tablicy, przy której stał zabity delikwent.