Misja 3 - Światło w tunelu (cz.2) | Opis przejścia Code of Honor 2 poradnik Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
U ich szczytu znajdziesz pomost prowadzący w lewo i przerzucony nad przepaścią, zaś po prawej jest ślepy korytarz. Możesz się schować w wejściu do niego i po kolei zdjąć kilku niedobruchów, którzy zajęli pozycje pośród skałek na drugim końcu kładki [#13].
# 13
| # 14
|
FAMAS zmodyfikowany do wersji parawyborowej powinien doskonale spisać się w akcji [#14].
Po strzelaninie szybko przebiegnij pomostem na drugi skraj przepaści i zasuwaj w lewo, wzdłuż ściany, rozwalając po drodze każdego zbira, który wejdzie ci pod lufę [#15]. Oczywiście teraz najlepiej jest posługiwać się FAMASem w wersji szturmowej, z celownikiem holograficznym.
# 15
| # 16
|
Ostrzeliwując się dotrzesz do kolejnego tunelu [#16]. Pamiętaj o zabieraniu trupom broni/amunicji, czasami trafi się też jakiś granat ręczny.
W tym momencie Boulet (czyli ty) nawiąże po raz kolejny łączność z kapitanem Douhetem, który poinformuje go, iż terroryści pod wodzą Mendozy rozpoczęli wygaszanie reaktora atomowego w celu pozyskania z niego uranu. A ów posłuży im do zbudowania tzw. "brudnej bomby". Nie można dopuścić by tak się stało [#17]!
# 17
| # 18
|
Idź korytarzem aż dotrzesz do kolejnej jaskini [#18]. Na końcu kładki dostrzeżesz zapewne kolejnego niedobrucha stojącego do ciebie tyłem, a po prawej (na dole) kolejnych dwóch zakapiorów. Do pierwszego stojącego na kładce można niby podkraść się od tyłu (z wyłączoną latarką taktyczną!), by wbić mu w plecy nóż, ale wówczas jego koledzy na dole najprawdopodobniej zorientują się co się święci i otworzą ogień. Gdy zaś stoisz na kładce, to tak, jakby dorwali cię z opuszczonymi gaciami - jesteś w potrzasku. Dlatego najlepiej jest chyba nie wchodzić na pomost i załatwić stojącego na jego końcu gagatka z pistoletu maszynowego z integralnym tłumikiem dźwięku (HK MP5SD3), a pajacom przechadzającym się z prawej i poniżej rzucić chwilę potem granat ręczny. Ostrożnie wychylając się w lewo dobij ich kilkoma seriami gdyby udało im się przeżyć eksplozję. Potem biegnij pomostem na jego koniec i śmiało zeskocz na dół.
Obróć się w prawo - pod kładką, którą przed momentem przebiegłeś znajdziesz drewniany stół, na którym leży trochę fantów [#19]. Zabierz, co ci potrzebne, a potem ruszaj dalej, mijając leżące pośród skałek ciała zabitych. Trzymaj się prawej ściany docierając do schodów prowadzących w lewo (odnajdziesz je w pobliżu otworu w ścianie jaskini, przez który przebija się do wnętrza snop światła słonecznego). Wdrap się schodami na górę - musisz dotrzeć do kolejnego pomostu, który widać na obrazku w oddali po lewej.
# 19
| # 20
|
Przejdź wspomnianą przed chwilą kładką, skręcając za nią w prawo - do kolejnego krótkiego tunelu [#20]. Przez chwilę możesz przyświecać sobie latarką, ale wychodząc z korytarza zgaś ją.
Na końcu tunelu znajduje się sporych rozmiarów jaskinia. W prawo i na górę prowadzą kamienne schodki [#21]. Przykucnij i zajmij pozycję u dołu schodków, FAMASa zmodyfikuj do wersji snajperskiej. Chwilę potem, podrzucając celownik optyczny do oka, zlikwiduj dwóch niedobruchów powyżej - jednego na skalnej półce i drugiego przechadzającego się pomostem przewieszonym nad przepaścią. Wtedy dopiero wdrap się po skalnych stopniach na górę, zmierzając w kierunku kładki prowadzącej w lewo.
# 21
| # 22
|
Gdy jednak spróbujesz z niej skorzystać i dojdziesz do połowy kładki to po drugiej stronie pojawi się i zacznie biec w twoją stronę kilku następnych ludzi Mendozy. Możesz - jeśli nadal używasz w tym momencie FAMASa w wersji parawyborowej - szybko wycofać się i piorunem zdjąć wszystkich biegnących w twoim kierunku niedobruchów, jednego po drugim [#22].
Alternatywnie migiem przerób FAMASa z powrotem do wersji szturmowej i śmiało (na tzw. bezczelniaka) zasuwaj na przeciwległy koniec kładki, w biegu rzucając przeciwnikom granat ręczny by połamał im nogi [#23]. Sekundy później zastrzel gagatka w oświetlonych promieniami słońca ruinach po lewej, za przepaścią. Następnie szybko dobij tych delikwentów po prawej, którzy przeżyli spotkanie 3-go stopnia z twoim granatem i cały czas pędzą wzdłuż ściany by się z tobą przywitać. Gdy z nimi skończysz zasuwaj do wyjścia, które już majaczy w oddali.
# 23
| # 24
|
Zachowaj jednak koncentrację - gdy zbliżysz się do tegoż wyjścia pojawi się w nim jeszcze jeden oprych, najpewniej próbując rzucić w twoim kierunku granat ręczny [#24]. Piorunem połóż go serią ze swojej pukawki.
Zbliż się do wyjścia i zastrzel drugiego cwaniaka, który biega gdzieś pomiędzy filarami na drugim planie. Jeśli zdąży się schować za jedną z kolumn poczekaj aż się zza niej wychyli i odstrzel mu łepetynę. Zauważ drabinkę prowadzącą na dół przy trupie pierwszego delikwenta, którego zlikwidowałeś gdy pojawił się w wyjściu [#25]. Zejdź po niej, po drodze wymieniając kilka słów z podążającym twoimi śladami kapitanem Douhetem.
# 25
| # 26
|
Na dole obróć się w prawo i wejdź w krótki tunel [#26]. To wejście do więzienia, w końcu udało ci się je odnaleźć.