Część pierwsza (3) | Epizod X | Call of Juarez poradnik Call of Juarez
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Po kilku chwilach ominiesz ostatni już most (#1). On na szczęście nie zostanie wysadzony. Przez cały czas uważaj natomiast na dynamit. Kontynuuj pościg. Po pewnym czasie zaczniesz zbliżać się do rzeki (#2). KONIECZNIE zapisz tu stan gry. Przed Tobą najtrudniejszy fragment tego pościgu, do którego musisz się odpowiednio przygotować.
Zauważ, że po drugiej stronie rzeki stoją bandyci. W miarę zbliżania się do strumyka powinieneś ich już zacząć likwidować (#1). Pozostałych przeciwników musisz już niestety wyminąć (#2), licząc na to, że nie odniesiesz tu poważnych obrażeń. Ponownie przyśpiesz, tak aby dogonić dyliżans. W kilku miejscach będziesz też mógł wybrać skróty (pole).
Przed Tobą kolejny stromy podjazd (#1). Tym razem staraj się nie ścinać zbytnio nawrotów, gdyż mogłoby Cię to trochę zwolnić. Na pocieszenie dodam, że w tej okolicy nie ma żadnych przeciwników. Przez długi czas nie będziesz przez nikogo nękany (#2). Mimo wszystko radziłbym wykonywać regularne save'y, tak aby w razie czego nie powtarzać kilku ostatnich minut pościgu.
Dotrzesz w końcu do niewielkiego rozwidlenia dróg (#1). Nie wybieraj lewej ścieżki, gdyż zostanie ona zablokowana. Zamiast tego skieruj się w prawo (#2). Na kilkadziesiąt sekund stracisz co prawda dyliżans z pola widzenia, ale generalnie nie masz się czego obawiać. Ruszaj przed siebie.
Po kilkunastu sekundach powinieneś dotrzeć do skarpy, po której będziesz musiał zjechać na dół (#1). Zgodnie z sugestią gry, radziłbym korzystać z klawisza S, tak aby zmniejszyć prędkość poruszania się. Omijaj też mijane po drodze skały (#2). Ponadto musisz unikać większych skoków.
Ruszaj przed siebie. Po kilku chwilach powinieneś zauważyć ścigany dyliżans (#1), tak więc nie będziesz się musiał martwić o to żeby go dogonić. Będziesz się natomiast musiał uporać z kolejnymi bandytami, którzy spróbują ci przeszkodzić w pościgu (#2). Generalnie nie musisz oszczędzać amunicji, chociaż radziłbym zostawić sobie co najmniej 20 pocisków do karabinu na później.
Dyliżans zacznie uciekać na pobliską farmę (#1). Paradoksalnie powinno Cię to ucieszyć, gdyż w tym miejscu pościg dobiegnie końca. Ruszaj na górę. Po chwili załączy się jednak krótka scenka przerywnikowa (#2). Okazuje się, iż wejścia na farmę jest pilnie strzeżone. Będziesz się tam musiał jakoś przedostać. Zanim cokolwiek zrobisz, koniecznie zapisz stan gry.