Część druga (2) | Epizod VIII | Call of Juarez poradnik Call of Juarez
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Wejdź do częściowo płonącej stajni (#1). Po kilku chwilach Ray wpadnie na kilku nowych przeciwników. Gdy tylko odzyskasz nad nim kontrolę, schowaj się i przygotuj sobie karabin. Musisz się teraz kilka razy wychylić, tak aby móc zlikwidować atakujących Cię gostków (#2). Możesz już wyjść ze stajni.
Biegnij cały czas przed siebie (#1). Do celu prowadzi tylko jedna dróżka, tak więc nie powinieneś się zgubić. W pewnym miejscu zauważysz Billy'ego, co zostanie ukazane na krótkim filmiku. Teraz będziesz musiał skierować się na okoliczne pole (#2). Chwilowo nie musisz korzystać z żadnych giwer. Radziłbym natomiast często zapisywać stan gry.
Generalnie jest tak, iż będziesz musiał biec cały czas prosto (#1). Jeśli się bowiem dobrze przyjrzysz, na drugim końcu pola powinieneś zauważyć niewielką dróżkę. Po drodze możesz oczywiście wysłuchiwać tego, co uciekający Billy ma do powiedzenia. Gdy tylko zbliżysz się do wspomnianej dróżki (#2), powinieneś zauważyć go na koniu. Koniecznie zapisz stan gry!
Po raz pierwszy w trakcie rozgrywania tej misji będziesz się musiał śpieszyć. Na początek musisz rozprawić się z przeciwnikami pilnującymi konia (#1). Wskakuj na zwierzę i ruszaj w pościg. Radziłbym często zapisywać stan gry, a także pilnować się, gdyż droga w wielu miejscach może się nagle zwęzić (#2). Musisz być na to przygotowany!
Po dotarciu do niewielkiego skrzyżowania wybierz lewą odnogę (#1). Kawałek dalej będziesz też mógł skorzystać z niewielkiego skrótu, choć jest to nieco ryzykowne. Nie powinieneś mieć też żadnych problemów ze zmieszczeniem się w wyznaczonym limicie czasowym. Po kilku chwilach dotrzesz w końcu do miejsca, w którym skrywa się Billy (#2). Przygotuj broń i zapisz stan gry.
Billy stoi na górnej skale, zlokalizowanej przy moście. Ustaw się w ukazanym na screenie miejscu (#1), dzięki czemu będzie mógł go bezproblemowo zranić. Billy jednak nie zginie, aczkolwiek zostanie to wyjaśnione w kolejnym rozdziale kampanii. Teraz będziesz musiał wrócić się na ranczo. Dzieją się tam bowiem dziwne rzeczy. W tym celu skorzystaj ze wspomnianego wcześniej mostu (#2).