Część druga (1) | Epizod VII | Call of Juarez poradnik Call of Juarez
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Opis przejścia misji:
Podobnie jak wcześniej, zaczynasz w lesie. Musisz mieć jednak przygotowany bicz, gdyż za kilka chwil zaatakuje Cię kilka pierwszych wilków (#1). Stosuj sprawdzaną wielokrotnie metodę wycofywania się. Po przebyciu kilkudziesięciu metrów zaatakują Cię kolejne wilki (#2). Tym razem będzie ich zdecydowanie więcej, tak więc musisz się bardzo pilnować.
Przed Tobą wyjątkowo długa wędrówka (#1), tak więc musisz się uzbroić w cierpliwość. Po pewnym czasie powinieneś jednak wyjść z lasu. Główny bohater doda od siebie, iż potrzebny mu będzie koń. Skieruj się więc w stronę niewielkiej farmy (#2). Zostanie ona oznaczona na kompasie zielonym kolorem.
Spróbuj zbliżyć się do głównej bramy prowadzącej na farmę (#1) i ją przekroczyć. Tutejszy mieszkaniec po chwili powinien Cię niestety wypłoszyć. Jak się domyślasz, będziesz się musiał skradać. Na początek radziłbym zbadać znajdującą się po lewej stronie stajnię. Będziesz oczywiście musiał zaczekać na odpowiedni moment. W pierwszej kolejności radziłbym zbliżyć się do wozu. Wychyl się i zaczekaj chwilę. Dopiero teraz ruszaj w stronę stajni (#2).
Wejdź do środka, a następnie podejdź do znajdującego się tu konia (#1). Niestety, aby móc z niego skorzystać będziesz musiał przynieść tu siodło. Wyjdź więc ze stajni. Po raz kolejny będziesz musiał zaczekać na właściwy moment. Osobiście radziłbym podejść do ściany budynku (#2) i w tym miejscu zapisać sobie stan gry.
Zaczekaj teraz aż farmer zacznie iść w stronę głównej bramy. Skieruj się do drzwi prowadzących do jego domu (#1). Upragnione siodło odnajdziesz w pierwszym pomieszczeniu po prawej (#2). Zanim je jednak wyjdziesz, radziłbym skierować się na piętro. Nie powinieneś mieć żadnych problemów z odnalezieniem właściwej drogi.
Po znalezieniu się na piętrze, skieruj się w lewo i udaj się na drugi koniec tego korytarza. Na stole odnajdziesz rewolwer (#1) oraz amunicję. Przedmiotami tymi powinieneś się oczywiście zainteresować. Wracaj na dół (po drodze zapisz stan gry). Podnieś siodło i zbliż się do wyjścia. Ponownie musisz zaczekać na właściwy moment (#2). Jeśli ci się poszczęści, do stodoły powinieneś dotrzeć bez zatrzymywania się przy ścianie budynku.
Ze siodłem musisz oczywiście podejść do oglądanego już wcześniej konia. Teraz pozostaje ci tylko wcisnąć odpowiedni klawisz (#1). Zwróć uwagę na to, że koniem operuje się przy użyciu klawiszy kierunkowych i jest to zupełnie niezależne od rozglądania się myszą. W pierwszej kolejności będziesz musiał opuścić stajnię (#2).
Nie możesz zatrzymywać się, gdyż farmer zacznie do Ciebie strzelać (nie możesz go zabić). Wciśnij SPACJĘ żeby przeskoczyć nad zniszczonym fragmentem płotu (#1). Skręć teraz w prawo, tak aby powtórzyć tę czynność. W ten sposób uciekniesz z farmy. Zacznij teraz kierować się w stronę niezbadanej wcześniej odnogi (#2), która prowadzi oczywiście do głównego celu misji.
Po drodze nikt Cię nie zaatakuje, tak więc możesz spokojnie przećwiczyć korzystanie z konia. Do celu prowadzi wyłącznie jedna ścieżka (#1). Po kilkunastu sekundach dotrzesz do miejsca, w którym będziesz musiał zejść z wierzchowca. Zacznij od zeskoczenia na niżej położoną półkę (#2).