Część pierwsza (2) | Epizod II | Call of Juarez poradnik Call of Juarez
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Wróć się ponownie do mijanego wcześniej płotku i skorzystaj z lewej ścieżki. Dzięki temu znajdziesz się na tyłach stodoły (#1). Biegnij przed siebie. Znajdziesz tu nową dróżkę (#2), z której będziesz oczywiście musiał skorzystać. Ruszaj dalej.
Po kilku chwilach Ray ponownie wpadnie na Billy'ego (#1). Kontynuuj pościg. Nie musisz się zbytnio śpieszyć, choć nie radziłbym się też zatrzymywać. Po dotarciu do niewielkiego rozwidlenia wybierz okrężną, lewą drogę (#2). Prawa ścieżka jest bowiem zablokowana i nie mógłbyś przejść dalej.
Kieruj się przed siebie. Do celu prowadzi wyłącznie jedna ścieżka, tak więc nie możesz się zgubić . Po kilku chwilach powinieneś ponownie zauważyć Billy'ego. Tym razem skorzysta on z niewielkiej kładki (#1). Biegnij cały czas prosto. Billy powinien być widoczny po Twojej lewej stronie (#2).
Po kilku chwilach dotrzesz do niewielkiej zapory z głazów (#1). Będziesz się tu musiał na kilka chwil zatrzymać. Nie masz się jednak czego obawiać, gdyż gra zlikwiduje ograniczenie czasowego. Wbrew temu co mógłbyś sądzić, będziesz mógł działać w spokoju. Podnieś największy głaz (#2) i przesuń go w dowolne miejsce (najlepiej za siebie). Dopiero teraz będziesz mógł przejść dalej.
Biegnij dalej. Po kilku chwilach ponownie zauważysz Billy'ego (#1). Tym razem skorzysta on ze zwodzonego mostu. Przed Tobą ostatnia już "czasówka". Skieruj się w prawo i wybierz znajdującą w tym miejscu dróżkę (#2). Prowadzi ona bowiem do miejsca, w którym pojawił się ścigany przez Ray'a mężczyzna.
Niestety, po dotarciu na miejsce okaże się, iż Billy dokonał sabotażu (#1) w wyniku czego ten pościg będzie się musiał zakończyć. Ray postanowi wrócić się do miasta, tak aby powiadomić o wszystkim szeryfa. Odwróć się i skieruj do ścieżki zgodnej ze wskazaniami kompasu (#2).
Po drodze Ray zahaczy oczywiście o farmę. Główny bohater zauważy, iż pojawiło się tu kilku bandziorów, którzy próbują okraść zamordowane osoby (#1). Wielebny Ray postanowi coś z tym zrobić. Zejdź na dół i ponownie skieruj się do przejścia zlokalizowanego przy niewielkim płotku (#2).
Gdy tylko zbliżysz się do szabrowników, powinna załączyć się nowa scenka przerywnikowa (#1). Jeden z nich nie da się przekonać do opuszczenia farmy, co doprowadzi do nieuchronnej konfrontacji. Przeczytaj dokładnie wyświetlone przez grę podpowiedzi (#2). Z racji tego, iż nie masz przy sobie broni, po raz pierwszy będziesz musiał skorzystać z opcji walki wręcz. W tym celu wciśnij klawisz 0.
Generalnie najlepiej jest stosować rekomendowaną przez grę kombinację ciosów (#1) - LMB, RMB i LMB. W ten sposób nie powinieneś mieć żadnych problemów. Pamiętaj tylko o wycofaniu się na chwilę, tuż po zadaniu ostatniego uderzenia. Pierwszego gostka załatwisz raczej bez większych problemów (#2).
Do zlikwidowania pozostanie ci jeszcze dwóch bandytów (#1). Na szczęście możesz ich likwidować pojedynczo, tak więc nie masz się czego obawiać. Dla pewności po każdej wygranej zapisuj jednak stan gry. Stosuj sprawdzoną kombinację uderzeń (#2). Po zlikwidowaniu ostatniego szabrownika cały ten epizod dobiegnie końca. Z Ray'em się jednak nie rozstaniesz, gdyż będziesz też nim sterował w kolejnym rozdziale kampanii.