Część czwarta | Epizod IV | Call of Juarez poradnik Call of Juarez
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Opis przejścia misji:
Ruszaj przed siebie. Po kilku chwilach dotrzesz do dużej rozpadliny (#1). Nie musisz się jednak rozglądać za żadnymi gałęziami, gdyż będziesz mógł bez większych problemów nad nią przeskoczyć. Kawałek dalej będziesz musiał wykonać drugi, już zdecydowanie prostszy skok. Dojdziesz w końcu do miejsca, które nie będziesz mógł na pierwszy rzut oka ominąć (#2).
![]() | ![]() |
Obróć się w lewo, a następnie skorzystaj z bicza lub pistoletu, tak aby zniszczyć podporę (niewielki głaz), która podtrzymuje bale drewna (#1). Równolegle musisz się szybko odsunąć, tak aby nie zostać uderzonym. Wskakuj na prowizoryczny mostek (#2) i ruszaj dalej.
![]() | ![]() |
Kawałek dalej wpadniesz na niewielki mostek (#1), po którym będziesz oczywiście musiał przejść. Skieruj się w prawo i zacznij zeskakiwać na znajdujące się niżej półki (#2). Docelowo będziesz musiał znaleźć się na lewo od charakterystycznych skrzyń. Znajdziesz tu ciekawe przedmioty. Zanim je jednak podniesiesz, wysłuchaj tego co główny bohater ma do powiedzenia.
![]() | ![]() |
Wbrew temu co mógłbyś sądzić, czekanie na pociąg nic ci nie da. Wszystko to jest bowiem w pełni wyreżyserowane. Będziesz musiał zlikwidować wszystkich przeciwników i DOPIERO WTEDY gra posunie fabułę do przodu. Na początek podnieś strzelbę (#1) oraz amunicję. Ze strzelby radziłbym zacząć korzystać, gdyż jest nawet dość celna, a jeden strzał wystarcza do powalenia większości przeciwników. Ostrożnie wychyl się i załatw pierwszego gostka (#2).
![]() | ![]() |
Zacznij strzelać do bandytów. Będą oni najczęściej wybiegali dwójkami, tak więc nie masz się czego obawiać. Przy odrobinie szczęścia powinno ci się też udać wysadzić okoliczny budynek (#1). W dalszej części tej bitwy na mapie pojawi się trochę więcej bandytów (#2). Radziłbym więc wychylać się jedynie na kilka chwil, a po każdej udanej akcji zapisywać stan gry.
![]() | ![]() |
Po pewnym czasie skończą ci się oczywiście pociski do shotguna. Zacznij więc korzystać z Colta (#1). W tym przypadku będziesz już musiał celować w głowy swoich przeciwników. Po kilku chwilach załączy się ciekawa scenka przerywnikowa (#2). Z kopalni wyjdzie Ray, aczkolwiek Billy tym razem będzie go mógł uniknąć, wskakując na przejeżdżający pociąg. To już koniec tego dość wymagającego rozdziału.
![]() | ![]() |