Część druga (1) | Epizod VIII | Call of Juarez poradnik Call of Juarez
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Opis przejścia misji:
Zacznij oczywiście kierować się w stronę poznanego wcześniej rancza. Przygotuj jednak Colty, gdyż dość zostaniesz zaatakowany przez wilki (#1). Będą to w sumie dwa oddzielne ataki. Wycofuj się, cały czas strzelając do atakujących zwierząt. Jeśli ci się poszczęści, jeden celny strzał powinien wystarczyć (#2). W przeciwnym przypadku będziesz musiał poświęcić co najmniej 3-4 pociski.
Spróbuj zbliżyć się do rancza. Załączy się krótki filmik przerywnikowy (#1). Ray spotka kilku mężczyzn, którzy są ponoć stróżami prawa. Z racji tego, iż pragną oni dopaść Ray'a, będziesz mógł dołączyć do nich w celu przejęcia kontroli nad ranczem. Zacznij za nimi biec (#2). Równolegle powinieneś oczywiście przygotować giwery.
Kolejne walki będą stosunkowo proste, gdyż będziesz oczywiście mógł liczyć na pomoc ze strony nowych sojuszników. Na początek radziłbym ustawić się przy głównej bramie (#1), a po zlikwidowaniu kilku najbliżej rozstawionych przeciwników skierować się w lewo (#2). Jest tu niewielki domek, na dodatek w okolicy znajdują się liczne zasłony. Możesz korzystać z pistoletów, gdyż w większości przypadków przeciwnicy będą kiepsko uzbrojeni.
Wykorzystuj znajdujący się tu wóz (#1), a także inne zasłony, tak aby pozbyć się wszystkich okolicznych przeciwników. Po kilku chwilach zjawią się tu kolejni przeciwnicy (#2). Pojawią się oni niedaleko głównej bramy. Zgodnie z sugestią niektórych sojuszników, najlepiej będzie jeśli spróbujesz przedostać się do głównego budynku, unikając przy tym ataków wrogich jednostek.
Musisz zacząć kierować się na tyły budynku (#1). Z racji tego, iż okolica nie jest zbyt bezpieczna, radziłbym się nie wychylać. Uważaj ponieważ wpadniesz tu na kilku nowych przeciwników (#2). Radziłbym skorzystać z karabinu, tak aby się ich szybciej pozbyć. Dodatkowo powinieneś wykorzystywać słupy, dzięki czemu nie zostaniesz postrzelony.
Skieruj się teraz do tylnych drzwi. Są one zamknięte, więc będziesz musiał je wyważyć (#1). Wejdź do środka i skieruj się do drugiego pomieszczenia. Twoją uwagę mogą zwrócić mieszkańcy domu, z którymi nie musisz jednak rozmawiać. Zamiast tego będziesz się musiał skierować na piętro (#2). Chwilowo nie musisz korzystać z giwer. Radziłbym natomiast zapisać sobie stan gry.
Skieruj się do pomieszczenia, do którego próbowałeś się wcześniej dostać, grając jako Billy (#1). Wejdź do środka, a następnie skieruj się do otwartej okiennicy. Na filmiku przerywnikowym powinieneś zauważyć, iż Billy ucieka w stronę stajni. Tam też będziesz się musiał udać (#2). Możesz śmiało zeskoczyć z dachu, gdyż nie stracisz w ten sposób energii.