Część pierwsza (1) | Epizod IX | Call of Juarez poradnik Call of Juarez
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Kim sterujemy: Billy Świeca
Główny cel misji: Musisz przejść szereg prób zlecanych przez pewnego Indianina , znanego jako Spokojna Woda.
Najtrudniejsze momenty: Najwięcej problemów sprawi ci zapewne przedostanie się na szczyt Orlej Góry. Będziesz musiał starannie wybierać sobie kolejne półki, unikać krążącego w powietrzu tytułowego orła, a także likwidować poukrywane w wielu dziwnych miejscach grzechotniki. Ponadto, po zebraniu orlego pióra będziesz musiał bezpiecznie wrócić się na sam dół.
Opis przejścia misji:
To wyjątkowo długi i zarazem stosunkowo nietypowy rozdział gry. Dużo czasu spędzisz na zwiedzaniu okolicznych terenów, a także pokonywaniu różnorakich przeszkód. Etap rozpocznie się nietypowo, gdyż od krótkiego filmiku przerywnikowego (#1). Po odzyskaniu kontroli nad główną postacią, podejdź do siedzącego przy ognisku Indianina (#2), tak aby móc z nim porozmawiać.
Będziesz musiał przejść pierwszy test, tak aby udowodnić swoją przydatność. Spokojna Woda (Indianin, który Cię uratował) pragnie żebyś upolował dla niego trzy zające (#1). W tym celu będziesz musiał skorzystać z łuku, który po chwili znajdzie się w Twoim inwentarzu. Na mapie zaznaczono kilka polan, na których można odnaleźć zające. Na początek skierujemy się do tej najbliższej. W tym celu będziesz musiał skorzystać z konia (#2).
Skieruj się w stronę najbliższej polany (#1). Nie musisz się o nic martwić, gdyż na tych terenach nie wpadniesz na żadne wilki. Po dotarciu na miejsce zejdź z konia i zapoznaj się z tym w jaki sposób zachowują się zające. Będą one "śmigały" pomiędzy krzakami (#2). Nie uciekną natomiast z tej polany, tak więc nie musisz się o to obawiać. Jeśli zaś chodzi o korzystanie z łuku, musisz przytrzymać prawy przycisk myszy, dzięki czemu przybliżysz widok i jednocześnie uaktywnisz tryb spowolnienia czasu.
Polowanie na zające nie powinno ci sprawić większych problemów. Musisz jedynie zadbać o to żeby celować nie w samego zająca, a troszeczkę do przodu (#1). Po kilku próbnych akcjach powinno ci to zacząć mistrzowsko wychodzić (#2). Na tej polance będziesz mógł upolować dwa zające. Uwaga! Zabite zwierzęta musisz podnosić!!
W celu upolowania ostatniego zwierzęcia będziesz się niestety musiał udać na jedną z bardziej oddalonych polan. Przed Tobą wyjątkowo długa przejażdżka (#1). Osobiście radziłbym wybrać punkt zlokalizowany na wprost od obozowiska. Po drodze będziesz musiał przekroczyć niewielki strumień, a także ominąć większą górę (od lewej strony; #2).
Po dotarciu na miejsce zejdź z konia i upoluj ostatniego zająca (#1). Możesz już wracać do obozowiska. Zgodnie z sugestią gry, dobrze byłoby kierować się wykorzystując unoszący się dym (#2). Dzięki temu będziesz dokładnie wiedział gdzie należy się aktualnie przemieszczać. Cały czas korzystaj oczywiście z konia, gdyż będzie ci on jeszcze potrzebny.