Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry

Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Uzbrojenie | Multiplayer | Call of Duty Ghosts poradnik Call of Duty: Ghosts

Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019

Uzbrojenie

Odpowiednie uzbrojenie jest najważniejszą rzeczą, która przesądzi o twojej skuteczności na polu walki. Najlepsze uzbrojenie nie składa się z najmocniejszych czy najbardziej zaawansowanych broni, tylko takie, którym sprawie potrafisz się posługiwać i które jest jak najbardziej uniwersalne i dostosowane do pola bitwy (mapy).

Broń podstawowa

Karabiny szturmowe (skuteczne na średnim i dalekim dystansie):

  • SC-2010 - podstawowa, dostępna od początku gry broń, dobra na średni-daleki dystans.
  • SA-805 - broń o dużej szybkostrzelności i dużych obrażeniach, odpowiednia na średni-daleki dystans.
  • AK-12 - dobra celność, pojemny magazynek, dobra na średni-daleki dystans.
  • FAD - duża szybkostrzelność, średni odrzut.
  • Remington R5 - duża celność, mały odrzut, średnia szybkostrzelność.
  • MSBS - strzela potrójną serią, duże obrażenia, duża szybkostrzelność.
  • Honey Badger - posiada zintegrowany tłumik, dobra na średni dystans.
  • ARX-160 - największa szybkostrzelność z karabinów szturmowych, dobra celność pierwszych 3 strzałów.

SMG (skuteczne na średnim dystansie) :

  • Bizon - duża szybkostrzelność, mały odrzut.
  • CBJ-MS - największa szybkostrzelność z grupy SMG, posiada amunicję pełnopłaszczową (przebijającą pancerz).
  • Vector CRB - największe zadawane obrażenia z grupy SMG, zwiększona penetracja obiektów (np. ścian).
  • Vepr - największy zasób amunicji z grupy SMG, mały odrzut.
  • K7 - zintegrowany tłumik.
  • MTAR-X - duża pojemność magazynku, dobra celność i zasięg

Karabinki (skuteczne na średnim i dalekim dystansie) :

  • MR-28 - półautomat, zmniejszony odrzut, mniejszy zasięg, duża szybkostrzelność.
  • MK14 EBR - półautomat, średni odrzut, największe obrażenia w tej grupie.
  • IA-2 - półautomat, zbalansowana broń o dobry statystykach.
  • SVU - półautomat, skuteczny na dalekim dystansie

Snajperki (skuteczne na dalekim dystansie) :

  • USR - zmniejszony odrzut, mała szybkostrzelność.
  • L115 - zmniejszony odrzut.
  • Lynx - półautomat, mała mobilność.
  • VKS - półautomat, zintegrowany tłumik, największa zasób amunicji z tej grupy broni.

Strzelby (zabójcze na krótkim dystansie) :

  • Bulldog - półautomat, duża szybkostrzelność, zabójczy na krótkim dystansie.
  • FP6 - największe obrażenia z grupy strzelb, skuteczny na średnim dystansie.
  • MTS-225 - dubeltówka, 5-cio komorowy magazynek, zabójczy na krótkim dystansie.
  • Tac 12 - największy zasób amunicji z grupy strzelb.

Inne :

  • Nóż bojowy - pozwala uzyskać dodatkowe sloty na atuty, jeśli uzbroisz się w niego zamiast broni głównej
  • Tarcza - niweluje obrażenia od pocisków i materiałów wybuchowych.

Broń dodatkowa

Pistolety :

Zostało jeszcze 46% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie