Uzbrojenie | Multiplayer | Call of Duty Ghosts poradnik Call of Duty: Ghosts
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019
Uzbrojenie
Odpowiednie uzbrojenie jest najważniejszą rzeczą, która przesądzi o twojej skuteczności na polu walki. Najlepsze uzbrojenie nie składa się z najmocniejszych czy najbardziej zaawansowanych broni, tylko takie, którym sprawie potrafisz się posługiwać i które jest jak najbardziej uniwersalne i dostosowane do pola bitwy (mapy).
Broń podstawowa
Karabiny szturmowe (skuteczne na średnim i dalekim dystansie):
- SC-2010 - podstawowa, dostępna od początku gry broń, dobra na średni-daleki dystans.
- SA-805 - broń o dużej szybkostrzelności i dużych obrażeniach, odpowiednia na średni-daleki dystans.
- AK-12 - dobra celność, pojemny magazynek, dobra na średni-daleki dystans.
- FAD - duża szybkostrzelność, średni odrzut.
- Remington R5 - duża celność, mały odrzut, średnia szybkostrzelność.
- MSBS - strzela potrójną serią, duże obrażenia, duża szybkostrzelność.
- Honey Badger - posiada zintegrowany tłumik, dobra na średni dystans.
- ARX-160 - największa szybkostrzelność z karabinów szturmowych, dobra celność pierwszych 3 strzałów.
SMG (skuteczne na średnim dystansie) :
- Bizon - duża szybkostrzelność, mały odrzut.
- CBJ-MS - największa szybkostrzelność z grupy SMG, posiada amunicję pełnopłaszczową (przebijającą pancerz).
- Vector CRB - największe zadawane obrażenia z grupy SMG, zwiększona penetracja obiektów (np. ścian).
- Vepr - największy zasób amunicji z grupy SMG, mały odrzut.
- K7 - zintegrowany tłumik.
- MTAR-X - duża pojemność magazynku, dobra celność i zasięg
Karabinki (skuteczne na średnim i dalekim dystansie) :
- MR-28 - półautomat, zmniejszony odrzut, mniejszy zasięg, duża szybkostrzelność.
- MK14 EBR - półautomat, średni odrzut, największe obrażenia w tej grupie.
- IA-2 - półautomat, zbalansowana broń o dobry statystykach.
- SVU - półautomat, skuteczny na dalekim dystansie
Snajperki (skuteczne na dalekim dystansie) :
- USR - zmniejszony odrzut, mała szybkostrzelność.
- L115 - zmniejszony odrzut.
- Lynx - półautomat, mała mobilność.
- VKS - półautomat, zintegrowany tłumik, największa zasób amunicji z tej grupy broni.
Strzelby (zabójcze na krótkim dystansie) :
- Bulldog - półautomat, duża szybkostrzelność, zabójczy na krótkim dystansie.
- FP6 - największe obrażenia z grupy strzelb, skuteczny na średnim dystansie.
- MTS-225 - dubeltówka, 5-cio komorowy magazynek, zabójczy na krótkim dystansie.
- Tac 12 - największy zasób amunicji z grupy strzelb.
Inne :
- Nóż bojowy - pozwala uzyskać dodatkowe sloty na atuty, jeśli uzbroisz się w niego zamiast broni głównej
- Tarcza - niweluje obrażenia od pocisków i materiałów wybuchowych.
Broń dodatkowa
Pistolety :
Zostało jeszcze 46% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie