05 - Homecoming | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts poradnik Call of Duty: Ghosts
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019
05 - Homecoming
Zniszcz 50 celów (piechoty lub pojazdów) za pomocą myśliwca A-10, by otrzymać osiągnięcie / trofeum Wczesne wsparcie.
Podczas animowanego ekranu ładowania dowiadujesz się, że Rorke poluje na Duchy. Razem z Heshem wracacie do Santa Monica, by obronić miasto przed atakiem i odnaleźć ojca.
Misja rozpoczyna się w momencie, gdy ty, Hesh i Riley lądujecie helikopterem w bazie wojskowej, która jest w tym momencie atakowana. Podążaj za towarzyszami aż dobiegniesz do wejścia do domu.
Zamiast wybiegać po schodach na górę, jak ci rozkazano, skręć w lewo, by dojść do kolejnych danych wywiadowczych. Następnie wróć i wbiegnij po schodach na piętro.
W tym momencie powinieneś widzieć balkon, na którym ustawiony został CKM. Zbliż się do niego i obsiądź go za pomocą klawisza akcji. Twoim priorytetowym zadaniem jest niszczenie helikopterów w możliwie najkrótszym czasie. Gdy zniszczysz jeden, po kilku sekundach powinien pojawić się następny. Wykorzystaj te przerwy do wybijania wrogiej piechoty, która ostrzeliwuje twoją pozycję z plaży. Po wysadzeniu kilku helikopterów, balkon na którym stoisz zostanie ostrzelany z artylerii a CKM zniszczony. Masz teraz do dyspozycji dostęp do myśliwców A10.
Za pomocą wyświetlonego na ekranie klawisza wejdź do widoku A10 i za jego pomocą zniszcz cele oznaczone żółtą obwódką. Jeśli nie uda ci się za pierwszym razem, odczekaj kilkanaście sekund i ponów próbę. Po chwili pojawią się następne cele do zniszczenia - znów wejdź do widoku z A10 i zniszcz je. Chwile po tym, balkon na którym się znajdujesz zawali się a ty wylądujesz na plaży poniżej.
Obróć sie w prawo i czym prędzej zejdź z ulicy, chowając się za uszkodzoną ścianą. Stopniowo wychylaj się zza osłony i dobijaj przeciwników - jednak możesz nawet nie mieć do kogo strzelać, ponieważ twoi towarzysze powinni już sobie prawdopodobnie z nimi poradzić.
Podążaj za towarzyszami i wejdź do kompleksu bunkrów i okopów. Przeskakuj pomiędzy osłonami, eliminując po drodze przeciwników. Wkrótce znów dostaniesz rozkaz zniszczenia celu za pomocą A10. Wejdź do widoku z myśliwca i zniszcz oznaczony na żółto czołg. Po jego zniszczeniu możesz wciąż strzelać do nieprzyjacielskiej piechoty - im więcej ich zabijesz, tym mniej problemów będziesz miał poruszając się między okopami.
Po wyjściu z widoku myśliwca, kontynuuj wędrówkę za towarzyszami. Wkrótce powinieneś natrafić na coś, co przypomina stos skrzynek spiętych czarnymi pasami - w tym miejscu możesz uzupełnić swój zapas amunicji i granatów. Taka skrzynia pojawia się w tym etapie kilkakrotnie, więc w razie problemów z amunicją powinieneś jej wypatrywać. Pojawi sie kolejny rozkaz zniszczenia celów za pomocą myśliwców A10. Wiesz co robić - wejdź do sterowania myśliwcem i zniszcz wszystkie oznaczone cele. W razie potrzeby powtórz czynność.
Podążaj za kompanami, w kierunku palącego się budynku, eliminując wszystkich wrogów, których napotkasz na drodze. W tym momencie czeka cię starcie z dość sporą grupką wrogów, w dodatku dobrze ustawionych. Wróg ma minimalną przewagę wysokości a w dodatku musisz się wychylić zza osłony, by kogoś zobaczyć. Najlepszym wyjściem jest zasypanie wroga losowo rzuconymi granatami - nawet jak nikogo nie zabijesz, to z pewnością wypłoszysz ich zza osłony.
Przebiegnij przez płonący hangar. Po wyjściu z niego na głowę spadnie ci deszcz pocisków moździerzowych, lecz nie zwracaj na to uwagi i biegnij dalej za Heshem. Dobiegniesz do uliczki, w której znów spotkasz wrogów - udaj się czym prędzej za murek po lewej stronie.
Kryjąc się za osłoną wyeliminuj kilku żołnierzy, którzy stacjonują w tym miejscu. Uważaj na nadlatujące granaty i staraj się je odrzucać (za pomocą klawisza odpowiedzialnego za rzut granatem) zamiast przed nimi uciekać - w tym miejscu brakuje osłon terenowych i wróg może cię zabić, nim zdążysz gdziekolwiek dobiec. Po wybiciu wrogów, biegnij za Heshem i wejdź do budynku.
Wyjdź na piętro, aż dotrzesz do zablokowanej drogi. Hesh zaoferuje ci pomoc, otwierając przejście, lecz niestety nie da rady przejść za tobą. Udaj się następnie na lewo, a potem po schodach na górę. Chwile po tym zostaniesz zaatakowany - musisz szybko naciskać klawisz akcji, by nie dać się zabić.
Po chwili z odsieczą przybędzie Hesh, zabijając agresora. Zaraz po tym całe pomieszczenie zaczyna się walić. Gdy wszystko wydaje się stracone, zniszczeniu ulega dach, a przez niego na ratunek przybywa dwójka Duchów.
Akcja przenosi cię na helikopter. Hesh chce wrócić na dół po ojca, lecz jeden z Duchów zdejmuje maskę i okazuje się, iż twój ojciec, Elias, jest jednym z nich. Ojciec tłumaczy wam, że wszystkie wasze dotychczasowe misje były próbami i że je zdaliście i możecie dołączyć do Duchów. Z opowieści ojca poznajesz także prawdziwą tożsamość Rorke'a - okazuje się, że on też należał do tej jednostki.