02 - Brave New World | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts poradnik Call of Duty: Ghosts
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019
02 - Brave New World
Wita cię animowany ekran ładowania, z którego dowiadujesz się, że organizacja zwana Federacją przejęła kontrolę nad stacją orbitalną ODIN, mając w planach inwazję na Amerykę. Amerykanie, mimo dzielnej walki, zostają zepchnięci do defensywy.
Okazuje się. że od ostatnich wydarzeń minęło 10 lat. Ponownie wcielasz się w Logana a razem z tobą jest twój brat, Hesh i pies, Riley. W pewnym momencie Riley cos wyczuwa i waszym zadaniem jest podążać jego tropem i sprawdzić, co się stało. Pierwsze kilka minut misji jest spokojne i nie musisz obawiać się żadnego wroga.
Wyjdź po gruzowisku na górę, a następnie kontynuuj swoją podróż, idąc za Heshem i Riley'em.
Po przejściu do następnego pomieszczenia dowiadujesz się, że całe zamieszanie spowodowały zwierzęta. Idź przed siebie, przechodząc przez przejście pod wielkim łukiem i dalej podążaj śladami swoich towarzyszy.
Wkrótce wychodzisz na powierzchnie i dołącza do ciebie reszta twojej drużyny. Po krótkiej rozmowie rozdzielacie się i ty, Hesh i Riley macie za zadanie przeczesanie lewej strony drogi.
Wkrótce po wejściu do najbliższego budynku, okazuje się, że natrafiasz na wroga. Z uwagi na brak osłon z prawej strony, przykucnij obok Hesha i czekaj na atak Riley'a, a następnie zlikwiduj przeciwników wybiegających z lewej strony a także nadbiegających z naprzeciwka i z sąsiedniego budynku. W przypadku, gdy nie możesz trafić przeciwnika kryjącego się za osłoną, spróbuj wykurzyć go granatem - nawet jeśli go to nie zabije to z pewnością wypłoszy go to zza osłony.
Po zabiciu wrogów podążaj za Heshem, aż dojdziesz do punktu widokowego, z którego widzisz zakładników. Niezależnie od tego, co zrobisz, zakładnicy i tak zginą, dlatego skup się na eliminowaniu wroga. Zastrzel wszystkich przeciwników kręcących się dookoła zabitych cywilów a następnie zeskocz na dół i schroń się za wrakiem samochodu. W tym momencie przywita cię kilku wrogów, którzy wybiegną z wnętrza budynku naprzeciw ciebie.
Po zabiciu wszystkich przeciwników wbiegnij do budynku i chowając się za ścianą rozpraw się z wrogiem, który nadbiegnie z prawej strony. W razie problemów użyj granatów, by wypłoszyć wroga.
Wybiegnij z budynku i udaj sie w prawo, podążając za Heshem i resztą drużyny. Po przejściu przez tunel szybko z niego wybiegnij i schroń się za murkiem, przy którym znajduje się karabin snajperski.
Podnieś go i szybko udaj się na lewo od swojej pozycji, schowaj się za karetkę i zza osłony ostrzeliwuj wrogów ze świeżo zdobytej snajperki, uważając, na nadlatujące granaty i ogień nieprzyjaciela. Powinieneś także w miarę możliwości skupić swoją uwagę na helikopterze i ściągnąć ze snajperki wrogów, którzy prowadzą ostrzał z jego wnętrza.
Gdy nie będziesz już miał celu w zasięgu ognia to wybiegnij zza karetki i schroń się za następną osłoną, która znajdziesz. Przesuwaj się cały czas do przodu, przeskakując między osłonami i zabijając wrogów.
Zbliżając się do muru, zwróć uwagę na małą chatkę, po lewej stronie. Obok niej znajduje się wyrzutnia rakiet - podnieś ją, wyrzucając niepotrzebną w tym momencie snajperkę.
Odwróć się w kierunku, z którego przybyliście, gdyż niedługo nadleci stamtąd helikopter wroga. Korzystając z wyrzutni rakiet wystrzel w niego 2 pociski - możesz sterować trajektorią lotu poprzez ruchy myszki. Po zniszczeniu celu szybko przeładuj wyrzutnie, gdyż kolejny śmigłowiec nadleci od strony muru.
Zniszcz oba śmigłowce by otrzymać osiągnięcie / trofeum "Mur wolności".
Gdy już go zniszczysz, twoja drużyna zajmie się niedobitkami wroga. Ponownie odwróć się w kierunku muru i wsiądź do pojazdu. Czeka cię teraz krótka przejażdżka po mieście, w drodze do bazy wojskowej.
Po dotarciu do niej podążaj za bratem, by spotkać się z ojcem. Zaprosi was on na rozmowę, na górne piętro. Gdy tylko się na nim znajdziesz, skręć w prawą stronę - na biurku na wprost ciebie znajdować się będą kolejne dane wywiadowcze.
Dołącz do ojca i brata na balkonie. Po krótkiej rozmowie dowiesz się o celu swojej następnej misji - przechodzicie z defensywy do ataku. Na pytanie gdzie się wybieracie otrzymujesz odpowiedź, że wracacie do domu.