14 - Sin City | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts poradnik Call of Duty: Ghosts
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019
14 - Sin City
Zniszcz 21 automatów do gier, by otrzymać osiągnięcie / trofeum Jack-Pot.
Z wyjątkowo krótkiego ekranu ładowania dowiadujesz się, iż Keegan zostaje wysłany do Colorado Springs.
Chwile po rozpoczęciu misji, twoja drużyna wpada w zasadzkę a ty tracisz przytomność. Budzisz się w towarzystwie Rorke'a, który torturuje Eliasa. Czeka cię dość długa scena, ale nie trać czujności - w pewnym momencie na ekranie pojawi się informacja, byś energicznie naciskał przycisk, by oswobodzić ręce - jeśli to przegapisz lub zrobisz za wolno Rorke cię zastrzeli i będziesz musiał powtarzać całą długą scenę. Ponownie stracisz przytomność i od egzekucji uratuje cię Keegan. Po wszystkim rusz za resztą drużyny.
Dojdziecie do zamkniętych drzwi, za którymi znajduje się mała grupka przeciwników. Po wybiciu ich, poszukaj koło trupów jakiejś lepszej broni, gdyż przyda ci się ona wkrótce. Wykonuj wskazówki Keegana i ukryj się w małym pomieszczeniu po lewej, gdyż nadciąga spora grupa wroga. Gdy patrol was minie a Keegan zajmie się przeciwnikiem który zbłądził, podążaj za drużyną, aż przejdziecie przez oszklone drzwi i dojdziecie do dużego, otwartego pomieszczenia.
W tym miejscu czeka cię bardzo długa walka z duża ilością wrogiej piechoty. Zbiegnij szybko po schodach i schowaj się za murkiem, gdyż nadciąga pierwsza fala wroga. Poczekaj, aż Hesh rzuci w przeciwnika granatem i przyłącz się do walki. Uważaj na przeciwników, którzy będą próbowali zakraść się do ciebie z flanki, wychodząc z małych budynków po bokach a także na wrogów kryjących się za fontanną, których trudno dostrzec. W momencie, gdy nie będziesz w stanie dostrzec już nikogo ze swojej obecnej pozycji, możesz wybrać się na prawo lub na lewo - nie ma tu większej różnicy, wybór zależy od tego, którą stroną wolisz się poruszać.
Gdy oczyścisz to piętro, udaj się do przodu i poszukaj schronienia przy barierce, z której będziesz miał dobry widok na niższe piętro. Jest tu dość sporo otwartej przestrzeni, więc możesz spróbować wykurzyć wroga zza osłony posyłając mu granat - odległości między osłonami są spore i powinieneś bez problemu być w stanie ustrzelić przebiegającego wroga. Gdy wybijesz wrogów, zwróć uwagę na stojące tam automaty do gier, gdyż za zniszczenie 21 automatów dostaniesz osiągnięcie Jack-Pot Zniszcz te, które wydają się być większe. Jest ich tu 20, a więc brakuje ci jeszcze jednego, na który trafisz niebawem.
Przejdź przez bramę, którą przytrzymał dla ciebie Keegan i udaj się w lewą stronę - tam będzie laptop z danymi wywiadowczymi. Podnieś go i udaj się w drugą stronę. W momencie, jak dojdziesz do zejścia na dół ruchomymi schodami, spójrz przed siebie, na drugą stronę budynku. Powinny tam być 4 automaty - strzel w nie, by uzyskać wspomniane wcześniej osiągnięcie. Razem z drużyną zejdź na dół, by po chwili wpaść w kolejną zasadzkę. Biegnij za resztą drużyny i wyskocz przez okno.
Po tym, jak ockniesz się na dole, szybko schowaj się za murkiem naprzeciwko, gdyż nadciągają wrogowie. Po krótkiej wymianie ognia Riley zostanie raniony przez wroga. Twoim zadaniem jest teraz przeniesienie go do końca misji. Pamiętaj, że niosąc Rileya nie możesz strzelać, więc przy każdym starciu "odłóż" go w bezpiecznie miejsce, rozpraw sie z wrogiem i przenieś Rileya kawałek dalej.
Przeszukuj okolice wrogich zwłok, by znaleźć LKM (Lekki Karabin Maszynowy), który przyda ci się na nadlatujące co chwila helikoptery wypełnione piechotą. Gdy ujrzysz jakiegoś, nie zwracaj uwagi na lecącą w nim piechotę - strzelaj w kadłub śmigłowca tak długo, aż się zapali, by chwile później się rozbić, zabijając wszystkich na pokładzie. Powtarzaj czynność w przypadku każdego napotkanego helikoptera, a nie powinieneś mieć z nimi żadnego problemu.
Teren na którym przyjdzie ci walczyć oferuje całe zatrzęsienie kryjówek - jest to dla ciebie zarazem duży plus jak i minus, gdyż bardzo ciężko będzie ci pozbyć się wszystkich wrogów. Najlepszym wyjściem jest używanie granatów, gdy tylko wpadną ci w ręce - pamiętaj, że czasami uda ci sie je podnieść ze zwłok wrogiego żołnierza. Kontynuuj wędrówkę naprzód, przeskakując między osłonami i pamiętaj, by nie zostawić Rileya z tyłu ani w miejscu, w którym będzie narażony na ogień wroga. Wkrótce powinieneś dotrzeć do sprzymierzonego śmigłowca, który zabierze cię stąd i zakończy misję.