18 - The Ghost Killer | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts poradnik Call of Duty: Ghosts
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019
18 - The Ghost Killer
Misja rozpoczyna się 15 minut przed odpaleniem rakiety wycelowanej w pociąg przez Sierżanta Thompsona. Grając jako Logan u swojego boku masz swojego brata, Hesha, Waszym celem jest dopaść i zakończyć żywot Rorke'a.
Akcja zaczyna gry razem z Heshem dostajecie się do pociągu. Po krótkiej rozmowie wideo z Rorke'iem wychodzicie na zewnątrz, by dojść na drugi koniec pociągu, gdzie czeka na was Rorke. Zanim jednak opuścisz to pomieszczenie odwróć się i zbierz leżącego na skrzyni laptopa, z ostatnimi danymi wywiadowczymi. Masz już teraz wszystkie 18 i zdobywasz osiągnięcie Audiofil. Po zebraniu laptopa wyjdź na zewnątrz i dogoń Hesha.
Wkrótce powinieneś natrafić na pierwszą grupkę przeciwników. Wróg nie stanowi tu wielkiego zagrożenia, jednak przez to, że cały pociąg rusza sie na wszystkie strony, problemem może być tu celowanie. Dlatego, gdy tylko masz możliwość, staraj się zbliżyć do wroga i zabić go serią z bliskiego dystansu - chowanie się za osłoną nie jest tu tak skuteczne ze względu na wspomniane kołysanie pociągu.
Kontynuuj przeprawę przez pociąg, do momentu, aż dotrzesz do zamkniętego przejścia. Musisz obniżyć most, by przejść dalej. Przepraw sie przez nowo utworzone przejście i kontynuuj naprzód. Wkrótce powinieneś dotrzeć do miejsca, w którym z prawej strony wylecą helikoptery. Mimo, że są one w bliskiej odległości, to ze względu na ruchy pociągu lepszym rozwiązaniem będzie zasypanie ich ogniem. Rób to tak długo, aż śmigłowiec zajmie się ogniem i po chwili wybuchnie. Po zniszczeniu celu podążaj jedyną słuszną ścieżką - przed siebie.
Niedaleko miejsca, w którym zniszczyłeś śmigłowce, zwróć uwagę na wrogów, którzy wspinają się po bocznych ścianach pociągu. Jeśli uda ci się zabić 3 z nich, zanim wyjdą na pociąg, to otrzymasz osiągnięcie Bileciki do kontroli. Jeśli nie uda ci się za pierwszym razem, wczytaj ostatni punkt kontrolny, który jest bardzo blisko i powtarzaj czynność do skutku. Po wszystkim biegnij za Heshem do przodu.
Wkrótce powinniście dotrzeć do drzwi, przy których Hesh na chwilę się zatrzyma, by porozmawiać z Merrickiem. Okazuje się, że na hasło "szach mat" Sierżant Thompson odpalić ma rakietę wycelowaną w pociąg, którym się poruszacie (co uczyniłeś na końcu poprzedniej misji). Gdy Hesh skończy dyskusję, wykonuj polecenia na ekranie, by otworzyć drzwi. Po chwili wpadniecie do środka i będziesz musiał szybko wyeliminować dwójkę wrogów.
Po chwili, w głębi wagonu, pojawi się kolejny przeciwnik - musisz szybko go unieszkodliwić - jeśli nie zdążysz, wystrzeli on pocisk RPG który was obu zabije. Jeśli wszystko pójdzie pomyślnie, wkrótce powinniście dosłownie wpaść na Rorke'a - gdy tak się stanie zabij z pistoletu żołnierzy stojących za nim.
Czeka cię teraz długa scena, podczas której Rorke przejmie kontrolę nad sytuacją a Hesh zostanie postrzelony. Z ust twojego brata pada wspomniane wcześniej hasło i w pociąg uderza rakieta wystrzelona ze stacji orbitalnej. Po krótkiej animacji odzyskujesz kontrolę nad postacią - twoim zadaniem jest doczołganie się do pistoletu (obrazek powyżej) i zastrzelenie Rorke'a. Okazuje się jednak, że magazynek jest pusty - Hesh rzuci ci pojedynczy nabój, który musisz złapać, energicznie wciskając podany na ekranie klawisz. Po załadowaniu broni wymierz i oddaj strzał w kierunku Rorke'a.
Wasz cel pada martwy na podłogę a do wnętrza wagonu wlewa się woda. Gdy skończy się animacja i odzyskasz kontrolę musisz jak najszybciej wypłynąć na powierzchnie - po prostu płyń przed siebie, "w kierunku światła". Po chwili powinniście znaleźć się na plaży - wciskaj wyświetlane na ekranie klawisze, by wyczołgać się z wody i wyciągnąć ze sobą Hesha. W tym momencie pozostaje ci podziwianie zniszczenia sianego przez stację orbitalną i wysłuchanie rozmowy Hesha i Merricka.
Właśnie zakończyłeś ostatnią misję kampanii dla pojedynczego gracza i jeśli zrobiłeś to na poziomie trudności Weteran, otrzymasz osiągnięcie You've earned it