13 - End of The Line | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts poradnik Call of Duty: Ghosts
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019
13 - End of The Line
Zabij pięciu wrogów tak, by wróg cię nie wykrył, a otrzymasz osiągnięcie / trofeum Trybik w Maszynie.
Standardowo, misję rozpoczyna animowany ekran ładowania, z którego dowiadujesz się, iż mimo tego, że zniszczyliście platformę wiertniczą i zatopiliście niszczyciela, Rorke dalej się nie ujawnił. Dowiadujesz sie, iż waszym następnym celem jest pewna fabryka, w której znajduje się coś, na ukryciu czego zależy Federacji.
Misję rozpoczynasz na niewielkim wzniesieniu, by wkrótce zorientować się, że tuż pod sobą masz dwójkę wrogów. Zbliż się do krawędzi i wciśnij klawisz walki wręcz, by zeskoczyć na wroga - drugim zajmie sie Merrick. Podążaj za resztą drużyny, aż dotrzesz do samotnego strażnika, stojącego przy pociągu. Zdejmij go za pomocą pistoletu, z dystansu, lub z bliska, za pomocą noża.
Po chwili powinniście dotrzeć do posterunku, w którym będzie kilkoro przeciwników. W tym miejscu reszta drużyny da ci wolną rękę, byś mógł zaatakować pierwszy. Poczekaj, aż jeden z patrolujących żołnierzy podejdzie do ciężarówki i pewnym ruchem zlikwiduj obu. Po wyczyszczeniu posterunku, Merrick podniesie kartę-klucz z jednego z poległych żołnierzy i otworzy bramę.
Przed tobą znajduje się dwóch przeciwników, zwróconych do ciebie plecami. Masz bardzo mało czasu na wyeliminowanie ich - jeśli nie zrobisz tego w ciągu najbliższych paru sekund, zrobi to ktoś z twojej drużyny. Zastrzel obydwu żołnierzy i podążaj za drużyną. Po chwili rozdzielicie się - udaj się wtedy za Keeganem, w prawo.
Po chwili dojdziecie do małego budynku - na rozkaz Keegana zlikwiduj przebywającego wewnątrz wroga, a po chwili kolejnego, który wybiegnie zaalarmowany wystrzałem. Jeśli dotychczas nie nawaliłeś i udało ci się zabić wszystkich wskazanych wrogów, powinieneś otrzymać osiągnięcie / trofeum Trybik w Maszynie. Postaraj sie o to, gdyż od tego momentu coraz trudniej będzie ci likwidować wrogów po cichu.
Jeśli nie udało ci sie jeszcze otrzymać wyżej wspomnianego osiągnięcia, masz teraz na to ostatnią szansę. Po otwarciu obrotowej bramy masz bardzo mało czasu na zlikwidowanie trójki wrogów, by nie zdążyli cię zlokalizować. Zacznij od wroga z lewej i przesuwaj się w prawo, zabijając kolejnych przeciwników. Po tym przejdź przez bramę i oczyść kolejny posterunek nieprzyjaciela, który jest po lewej stronie. Pamiętaj, by schować się za osłoną i w razie problemów wykurzyć wroga granatem.
Po wszystkim podążaj za drużyną. Po przejściu przez tunel a następnie bramę, trafisz do wielkiego hangaru, pełnego rakiet. Zejdź po schodach na dół, jednak nie idź jeszcze za drużyną, tylko odbij w lewą stronę - na wprost ciebie powinien leżeć laptop z danymi wywiadowczymi. Zbierz go i dołącz do reszty drużyny.
Podążaj za wskazówkami na ekranie, by uruchomić aparat. Następnie skieruj widok na górę, na rakiety, które poruszają się po taśmie produkcyjnej. Utrzymaj widok na rakietach do momentu, aż wszystkie podświetlą sie na żółto, a następnie na polecenie Keegana wyjdź z widoku aparatu i udaj się za drużyną do następnego pomieszczenia.
Po krótkiej przebieżce dotrzesz do sterowni. Podejdź do podświetlonego na żółto komputera i włam się do niego, postępując zgodnie z instrukcjami na ekranie. Po chwili drzwi obok ciebie wylecą w powietrze, a do środka wtargnie spora grupa przeciwników. Przykucnij za biurkiem, przy którym włamywałeś się do komputera i rozpocznij eksterminacje wroga - wykorzystaj granaty, które są tu morderczo skuteczne z uwagi na to, że znajdujecie sie w zamkniętym pomieszczeniu a ty jesteś bezpieczny za osłoną.
Po chwili dostaniesz rozkaz użycia granatów dymnych - rozrzuć wszystkie, które masz, w różnych kierunkach. W krótkim czasie całe pomieszczenie wypełni gęsty dym a ty dostaniesz rozkaz przejścia na widok termowizyjny. Wszystkich wrogów masz teraz widocznych jak na dłoni - rozpocznij więc eksterminację i nie przejmuj się niczym, bo przez krótki czas wróg nie może ci nic zrobić.
Gdy jeden z sojuszników ostrzeże cię o nadlatujących granatach błyskowych zdejmij na chwile maskę termowizyjną, by ochronić ją od usmażenia nagłym rozbłyskiem światła. Po oberwaniu wspomnianym granatem przejdź na nowo do termowizji.
Uważaj na wrogów skrywających się za tarczami - strzelanie w tarcze mija się z celem. Spróbuj trafić wroga w wystającą zza tarczy część ciała, obejdź go od tyłu lub po prostu wysadź go granatem.
Po wybiciu wszystkich przeciwników udaj się za drużyną, aż dojdziesz do zamkniętych drzwi. W momencie, gdy się otworzą, szybko przez nie przebiegnij i schowaj się za osłoną, gdyż jest tu cała masa wrogów i zabiją cię w mgnieniu oka, jeśli się nie schowasz. W tym momencie masz dwie drogi do wyboru - możesz iść przez budynek po lewej stronie, by wyjść na górę, lub iść prosto przed siebie, trzymając się niższego poziomu. Bezpieczniejszym rozwiązaniem jest poruszanie się górą, z uwagi na przewagę wysokości jaką będziesz miał nad wrogiem. Skorzystaj z termowizji (jeśli udało ci się ja uratować) by jeszcze bardziej ułatwić sobie zadanie.
Po przedarciu się przez przeciwników, zeskocz na dół i szybko schowaj się za osłoną, gdyż w tym miejscu czeka na ciebie przeciwnik w CKM-ie zamontowanym na pojeździe - zajmij się nim w pierwszej kolejności. Po chwili z odsieczą przybędzie wam Kick - biegnij za drużyną i wdrap się na pojazd. Czeka cię teraz ucieczka pełna wybuchów i goniących przeciwników. Strzelanie do nich, ze względu na chaos dziejący się dookoła, jest niezwykle trudne, lecz i tak nie jest wymagane, gdyż w tym momencie nie możesz już zginąć. Po chwili nastąpi koniec misji.