11 - Atlas Falls | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts poradnik Call of Duty: Ghosts
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019
11 - Atlas Falls
Z ekranu ładowania dowiadujesz się, że dane zdobyte w czasie poprzedniej misji okazały się bardzo cenne. Program rakietowy opracowywany jest niedaleko Portu w Rio a twoim zadaniem jest odwrócenie uwagi, poprzez atak na platformę wiertniczą Atlas.
Po krótkim rozeznaniu za pomocą kamery, akcja rozpoczyna się pod wodą. Krótko po tym, w twoje ręce wpada detonator. Na rozkaz Merricka użyj go, by wysadzić lód i wciągnąć przeciwników stojących nad wami pod wodę, a następnie wystrzelać bezbronnych żołnierzy jak kaczki. Po wszystkim płyń za resztą drużyny, by po chwili dostać rozkaz wynurzenia się na powierzchnie.
Po wyjściu na powierzchnie czym prędzej schowaj się za czymś, gdyż w tym miejscu czeka cię starcie z dużą grupa przeciwników. Między osłonami, za którymi schował się wróg są bardzo duże przestrzenie odkrytego terenu - wykorzystaj ten fakt i staraj się wykurzyć wroga zza osłony za pomocą granatów. Gdy ten wybiegnie, będziesz miał sporo czasu, by się nim zająć, nim zdąży ponownie się schować. Postępuj w ten sposób i kontynuuj za drużyną, aż zatrzyma się ona przy linii kontenerów. Przytrzymaj klawisz akcji a następnie wystrzel i podciągnij się do góry (obie czynności wykonywane za pomocą klawisza strzału).
Gdy już dotrzesz na górę, przykucnij za którąś ze skrzyń i rozpocznij ostrzał wroga. Jest tu cała masa dobrych miejsc, w których przeciwnik może się schować, tak więc zachowaj szczególną ostrożność, jeśli będziesz chciał wychylić się zza osłony. Ponownie, najlepszym rozwiązaniem jest zasypanie wroga granatami, jeśli je masz. Wykurzony (lub wysadzony) zza osłony wróg będzie dużo łatwiejszym celem. Następnie wybiegnij schodami na górę, gdzie cały proces należy powtórzyć. Po wybiciu wrogów, dołącz do reszty drużyny w drodze do następnego pomieszczenia.
Po tym jak dobiegniesz do kantyny, twoim zadaniem będzie założenie ładunku wybuchowego na drzwi, poprzez wciśnięcie klawisza akcji w wyznaczonym miejscu. Tuż po podłożeniu Merrick odrzuci cię na bok, ratując ci życie, gdyż wróg postanowił posłać serię przez zamknięte drzwi. Po wybuchu przyklej się do ściany i rozpocznij ostrzał. Wychylaj się zza osłony bardzo ostrożnie, ponieważ w pomieszczeniu znajduje się cała masa wrogów. Wykorzystaj granaty, szczególnie błyskowe, by pomóc sobie w wykonaniu zadania.
Jeśli uda ci się zabić wszystkich w kantynie bez otrzymywania jakichkolwiek obrażeń, otrzymasz osiągnięcie / trofeum Bułka z masłem.
Po oczyszczeniu kantyny, kontynuuj wędrówkę z resztą drużyny, aż dotrzesz do sterowni platformy wiertniczej. Po wtargnięciu do środka, skręć w prawo a następnie kieruj się na wprost. Dotrzesz w ten sposób do pomieszczenia z laptopem zawierającym dane wywiadowcze. Podnieś je i wróć do pomieszczenia gdzie zostawiłeś Merricka
Na polecenie Merricka aktywuj konsolę, by wysadzić platformę, a następnie podążaj za resztą drużyny. Wkrótce powinniście dotrzeć na zewnątrz i ujrzeć skutki tego, co przed chwilą zrobiłeś. Schowaj się szybko za osłoną, gdyż nadciąga duża grupa przeciwników, którzy będą wbiegać ze wszystkich stron. Oczyść najpierw małe pomieszczenie po prawej stronie, wrzucając do niego granat. Gdy upewnisz się, że nikogo tam nie ma, zajmij się resztą wrogów w zasięgu widzenia. Przemieszczaj się naprzód, starając się cały czas być za osłoną. Po wybiciu wszystkich, podążaj za resztą drużyny.
Czeka cię krótki bieg za Merrickiem, po którym wbiegniecie do następnego pomieszczenia. Jest ono wypełnione gryzącym dymem i by przez nie przejść musisz poruszać się cały czas kucając - w pozycji stojącej umrzesz w kilka sekund. Podążaj za Merrickiem, likwidując otumanionych dymem przeciwników, aż na nowo dotrzecie na zewnątrz. Tutaj czeka na ciebie duża grupa przeciwników - nie zdają sobie oni jednak z twojej obecności i możesz ich bezpiecznie wyrżnąć.
Po chwili traficie do następnej lokacji - tym razem jednak wróg będzie się bronił. Ponownie, jest tu cała masa miejsc, w których może skryć się wróg, dlatego przed opuszczeniem osłony dobrze się rozglądnij. Możesz także użyć granatów błyskowych (jeśli je masz) - ich krótki zasięg lotu nie ma znaczenia, gdyż wrogowie są w niedalekiej odległości od ciebie. Gdy oczyścisz to miejsce, udaj się z Merrickiem do następnej lokacji.
Tutaj twoje zadanie jest znacznie trudniejsze. Wróg, prócz licznej piechoty, dysponuje dwoma stanowiskami CKM-u a także żołnierzem wyposażonym w RPG. W pierwszej kolejności zlikwiduj wroga wyposażonego w wyrzutnie rakiet, a potem zajmij się stanowiskami CKM - jeśli nie dasz rady wychylić się na tyle długo, by móc wymierzyć w żołnierza który je obsługuje, spróbuj zaatakować z flanki, gdzie wróg nie będzie cię mógł dosięgnąć. Po wyczyszczeniu tych celów biegnij za Merrickiem do wieży kontrolnej.
Tutaj twoim zadaniem jest obsługa konsoli sterującej poziomem ciśnienia wody. Staraj się utrzymać wszystkie 3 wskaźniki tak, by ich kolor cały czas był zielony. Poziomem wskaźników sterujesz za pomocą ruchu w przód i ruchu w tył.
Jeśli uda ci się wysadzić zawory ciśnienia za pierwszym podejściem, otrzymasz osiągnięcie / trofeum Ciśnienie.
Po chwili cała stacja powinna stanąć w płomieniach a ty będziesz musiał uciekać. Biegnij za resztą drużyny i nie zwracaj uwagi na nic co dzieje się dookoła. Wkrótce powinieneś dobiec do helikoptera i pozostało ci tylko doskoczenie do drabinki, by uciec z platformy wiertniczej i zakończyć misję