12 - Into The Deep | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts poradnik Call of Duty: Ghosts
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019
12 - Into The Deep
W czasie animowanego ekranu ładowania dowiadujesz się od Eliasa, że dywersja z poprzedniej misji okazała sie sukcesem i teraz większość sił Federacji, prócz jednego niszczyciela, zmierza ku zniszczonej platformie wiertniczej Atlas. Twoim zadaniem, wraz z Keeganem, jest zatopić jedyny statek, który został by bronić fabryki rakiet.
Akcja misji rozgrywa się pod wodą. Przez pierwsze kilka chwil misji nic się nie dzieje, tak więc wykorzystaj ten czas na podziwianie podwodnych widoków. Poruszając się pod wodą uważaj na rekiny - jeśli podpłyniesz do nich za blisko, szybko skończysz jako ich pokarm. Podążaj za Keeganem aż do wrogiego patrolu. Poczekaj aż przeciwnicy się rozdzielą i na rozkaz Keegana zdejmij jednego z nich - drugim zajmie sie Keegan, lecz jeśli chcesz i dasz radę możesz go uprzedzić i zabić obu. Pamiętaj, że pod woda pociski mają mniejszą siłę, a co za tym idzie zabicie wroga może wymagać większej ilości strzałów niż zwykle.
Po uporaniu się z problemem, wpłyń do wraku statku. Nadciąga kolejny patrol wroga, więc postaraj się schować za kamieniem, za którym jest Keegan i nie dać się złapać na otwartym terenie. Kontynuuj za Keeganem i na jego rozkaz zatrzymaj się przy oknie i poczekaj, aż wrogi nurek przepłynie z ładunkiem. Płyń dalej za Keeganem aż dotrzecie do kolejnej nieprzyjacielskiej grupy.
Schowaj się za osłoną i poczekaj aż przypłyną wszyscy wrodzy nurkowie. Na rozkaz otwórz ogień i staraj się zabić ich jak najszybciej - masz kilka sekund podczas których wróg nie kontratakuje i możesz się z nim bezpiecznie rozprawić. Po zabiciu nurków kontynuuj za Keeganem, aż dotrzesz do kolejnej grupki wrogów.
Tym razem nurków jest znacznie więcej niż przedtem. Keegan ponownie daje ci wolną rękę i pozwala zacząć atak. Znajdź sobie dobre miejsce, z którego będziesz widział wszystkich przeciwników a w którym jednocześnie będziesz bezpieczny. Tak jak w ostatnim przypadku, masz kilka sekund na to, by strzelać do wroga, zanim on kontratakuje. Wykorzystaj ten czas by wybić jak najwięcej nurków. Pamiętaj, że pod wodą nie możesz używać granatów i uważaj, by wróg nie zbliżył się za bardzo do ciebie - w tym wypadku uruchomi się animacja, w której będziesz musiał szybko wciskać wskazany na ekranie przycisk, by nie zginąć. Po tym jak się z nimi rozprawisz płyń za Keeganem, aż dotrzesz do klapy, którą będziesz musiał przepalić. Podpłyń do niej i wciśnij pokazany na ekranie klawisz, by wykonać czynność.
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie