Prolog (1) | Opis przejścia Bulletstorm poradnik Bulletstorm
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Prolog
Zabawę rozpoczynamy na pokładzie statku kosmicznego. Początkowo nie przejmiesz pełnej kontroli nad bohaterem. Będziesz mógł jedynie wykonywać określone polecenia, w celu zapoznania się ze sterowaniem. W ten sposób poruszysz głową, oddasz pierwszy strzał i użyjesz kopniaka. | |
Gdy wszystkie polecenia wykonasz prawidłowo (instrukcja pojawi się na środku ekranu), interaktywna scenka dobiegnie końca, umożliwiając Ci przemieszczanie się. Udaj się za kompanem w kierunku zamkniętej śluzy i spróbuj ją otworzyć. Wywołasz w ten sposób kolejny przerywnik. | |
Po jego zakończeniu wciskaj na przemian lewy i prawy guzik myszki, aby przemieszczać się trzymając rury. Na jej końcu znajdować się będzie przełącznik - zadziałaj na nim (domyślny klawisz to R). |
Następnie po raz kolejny udaj się przed siebie, odblokowując sobie drogę kopniakiem. W pewnym momencie będziesz musiał również przykucnąć, by móc pokonać ostatni odcinek dzielący Cię od śluzy. Gdy do niej dotrzesz, oddaj strzał w kierunku panelu otwierającego.
Po otwarciu się przejścia, przejdź przez nie i pobiegnij za kompanami (trzymając wciśnięty klawisz spacji) na mostek statku kosmicznego. Po dotarciu na miejsce załączy się dłuższy przerywnik. |
Ten zakończy się w momencie, gdy przejmiesz stery działka pokładowego. Podczas gdy statek przemieszczać się będzie automatycznie, Twoje zadanie to prowadzenie ostrzału. Cele oznaczone zostaną czerwonymi punktami (dobrze widocznymi). Cała sekwencja pełni rolę przerywnika i nie jest wymagająca.
Po zakończonej walce w przestrzeni kosmicznej, akcja przeniesie się o kilka lat wstecz, a Ty i Twoja załoga wylądujecie na pionowej ścianie wielkiego wieżowca. Podążaj za towarzyszami, aż dotrzesz do windy. Kopnij w nią, a ta spadnie w przepaść odblokowując Ci przejścia.
Na końcu drogi czekać Cię będzie kolejna atrakcja. Aktywuj ją, by wziąć udział w interaktywnym przerywniku. Już na samym jego początku gra poprosi Cię o oddanie strzału (bez konieczności celowania, wystarczy zadziałać na myszce). Tak oto załączy się dłuższa scenka. | |
Po jej zakończeniu do pomieszczenia, w którym będziesz się znajdować, wbiegnie kilku oponentów. Załatw ich trzymając się na dystans. Podczas walki akcja przeniesiona zostanie do teraźniejszości. |
Po przejęciu kontroli nad bohaterem wraz z towarzyszami udaj się do windy. Po wejściu do jej wnętrza, zadziałaj na panelu kontrolnym.
Po wyjściu musisz podążać za pozostałymi członkami drużyny, odblokowując im przejście kopiąc przeszkody. W ten sposób trafisz do pomieszczenia medycznego. Otrzymasz tam kolejne zadania, czyli konieczność odnalezienia baterii.