Akt II - Rozdział 2 | Opis przejścia Bulletstorm poradnik Bulletstorm
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Akt II - Rozdział 2
Etap rozpoczniesz w budynku, który jak najszybciej opuść. Po drodze jednak zalicz pierwszy Zasobnik, z nową bronią do odblokowania.
Na zewnątrz, poza pięknymi widokami, nikt przez moment nie będzie Cię atakował, możesz się więc czuć bezpiecznie. Przejdź pomiędzy bramkami i figurkami potworów...
... poczym skieruj się na rozległy plac. Pokonaj go kierując się do makiety miasta sporych rozmiarów. | |
Wejdziesz na jej teren dokonując interakcji przy ogrodzeniu. |
Po zeskoczeniu na dół, przed Tobą pojawi się pierwszy przeciwnik. To będzie jednak tylko namiastka. Kolejni zjawią się kilka metrów dalej, na lewo.
STRATEGIA: w tym momencie (już przy pierwszym napastniku) możliwe będzie odblokowanie unikatowego skillshota - ELEKTRYFIKACJA. Wystarczy tylko wtrącić wroga (np. kopniakiem) na jeden z pobliskich budynków będących pod napięciem. |
Przeciwników będzie sporo, a część z nich (ci więksi, bardziej wytrzymali) strzelać będą ze strzelby. Nie szarżuj więc, bo łatwo można zginąć. Gdy wszyscy nieprzyjaciele odejdą w niebyt, podejdź do pobliskiego przełącznika wskazanego przez współtowarzysza i zadziałaj na nim. W ten sposób wywołasz scenkę, a w trakcie jej oglądania będzie musiał dokonać jednej interakcji. | |
W ten sposób wylądujesz w podziemnym tunelu. Przejdź nim do samego końca. | |
Znajdziesz tam zamkniętą kratę. Aby móc ją otworzyć zadziałaj na przełączniku po drugiej stronie za pomocą smyczy. Gdy ta stanie otworem, wejdź do środka i skorzystaj z drabiny. | |
Na górze znajdziesz Zasobnik - skorzystaj z niego by uzupełnić braki amunicji. |
Następnie przejdź do pomieszczenia obok, wypełnionego skrzyniami z zaopatrzeniem. Zaatakuje Cię tam kilku napastników. Z uwagi na brak interaktywnych elementów otoczenia, aby zarobić trochę punktów, musisz popisać się znajomością superstrzałów zużyciem wyłącznie broni.
Gdy trafisz do większego pomieszczenia z rusztowaniami, w okolicy zjawi się mechaniczny monstrum. Ucieknij od niego do lokacji obok, przed drzwi po prawej. Przechodząc przez nie natkniesz się na kilku osamotnionych śmiałków.
Trafiając do kolejnego pomieszczenia, przejdź metalowym rusztowaniem na dół i przejdź przez furtkę. W ten sposób odpalisz interaktywną scenkę (w jej trakcie będzie poproszony o wykonanie strzału). Po jej zakończeniu przejmiesz kontrolę nad mechanicznym potworem.
Zniszcz nim ogromne wrota i przejdź do kolejnego hangaru. | |
Następnie skieruj się na zewnątrz raz jeszcze niszcząc blokujące Ci wyjście okna. |
Znajdując się na otwartej przestrzeni czeka Cię prawdziwa rzeź. Przeciwników będzie sporo (w tym trzech mini bossów), ale dzięki wsparciu robota, nie powinieneś mieć większych problemów z eksterminacją.
STRATEGIA: nakierowując mechanicznego potwora na oponentów, ten ich zdepcze odblokowując skillshot SSAK KOPALNY. Jeśli załatwisz zaś kilku śmiałków na jednym magazynku, zaliczysz GAZ DO DECHY. |
Aby skierować robota w głąb etapu, po lewej stronie, nakieruj go na pobliski pojazd i każ go strącić w przepaść.
Po drugiej stronie czeka Cię starcie ze sporą liczbą napastników na moście. Atakując ich uważaj, gdyż część z nich strzelać będzie w Ciebie | |
Pomagać im będą latające żyrokoptery, a po zniszczeniu mostu, zjawi się niebezpieczny pojazd na kółkach. | |
Gdy i ten wyleci w powietrze, dołącz do robota na ziemi i w jego towarzystwie kontynuuj wyprawę. W pobliskich budynkach chować się będą przeciwnicy... | |
... a po chwili zjawią się kolejne żyrokoptery. | |
Do ataku dojdzie również od strony, z której tam trafisz. Z tego powodu będziesz musiał na moment zawrócić. |
Gdy wszyscy zginą skieruj się do zamkniętej bramy u góry ulicy i każ ją zniszczyć. Robot, w trakcie wykonywania tej czynności, eksploduje. Aby zakończyć etap, zjedź po linie do dołu z truchłem maszyny.