Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm poradnik Bulletstorm
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Wchodząc na kładkę prowadzącą w kierunku ostrzeliwanych przed momentem zabudowań, zaatakuje Cię kilku oponentów.
STRATEGIA: jeśli wciąż będziesz w posiadaniu karabinu snajperskiego, zastrzel przy jego pomocy napastnika, nie włączając celownika (ten musi się znajdować przynajmniej 10 m od Twojej postaci). W ten sposób otrzymasz SZPANER.
Kolejni pojawią się pośród budynków. Będzie ich tam dość sporo, ale w okolicy znajdziesz kilka interaktywnych elementów otoczenia, ułatwiających walkę (w tym wodę, o której nie zapominaj). Po zabiciu wszystkich wejdź do najbardziej oddalonego budynku z niebieskim szyldem nad wejściem.
W jego wnętrzu znajdować się będzie kolejny Zasobnik. Skorzystaj z jego usług, poczym wyjdź na zewnątrz. Dojdzie tam do kolejnego starcia z kilkoma oponentami.
Walka toczyć się będzie zarówno pod zadaszoną alejką, jak również na molach. Pokonaj je zabijając kolejnych napastników. | |
Wracając molem znów w kierunku zabudowań, z tych wybiegną kolejni wrogowie (ostrzał prowadzony będzie również z wnętrza pobliskiego pomieszczenia). |
Zabij wszystkim, poczym skieruj się do wnętrza zabudowań. Drzwi otwarte zostaną na końcu alejki, po prawej stronie. Przejdź przez nie i pokonaj korytarz, aby w ten sposób dotrzeć do windy.
Po skorzystaniu z jej usług znajdziesz się na niższym poziomie, obok kolejnego Zasobnika. | |
Skorzystaj z jego usług i przebiegnij przez długi korytarz z wielkimi oknami po lewej. Na końcu trafisz do restauracji z tarasem widokowym. Dojdzie tam do starcia z kilkoma napastnikami. STRATEGIA: w okolicy krążyć będzie inforobot. Jeśli uda Ci się go wysadzić obok przeciwnika (a zachęcam do wykonania tej czynności właśnie w tym miejscu), zaliczysz BOMBĘ MEDIALNĄ. | |
Gdy wszyscy zginą przejdź przez pomieszczenie i wejdź do kuchni znajdującej się na końcu. | |
Manewrując pomiędzy stołami dotrzesz do korytarza, aby w rezultacie wejść do pobliskiej windy. W ten sposób zakończysz kolejny etap. |