Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Bulletstorm - poradnik do gry

Bulletstorm - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm poradnik Bulletstorm

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

1 - Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm - Bulletstorm - poradnik do gry
Wchodząc na kładkę prowadzącą w kierunku ostrzeliwanych przed momentem zabudowań, zaatakuje Cię kilku oponentów - Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm - Bulletstorm - poradnik do gry

Wchodząc na kładkę prowadzącą w kierunku ostrzeliwanych przed momentem zabudowań, zaatakuje Cię kilku oponentów.

STRATEGIA: jeśli wciąż będziesz w posiadaniu karabinu snajperskiego, zastrzel przy jego pomocy napastnika, nie włączając celownika (ten musi się znajdować przynajmniej 10 m od Twojej postaci). W ten sposób otrzymasz SZPANER.

Kolejni pojawią się pośród budynków. Będzie ich tam dość sporo, ale w okolicy znajdziesz kilka interaktywnych elementów otoczenia, ułatwiających walkę (w tym wodę, o której nie zapominaj). Po zabiciu wszystkich wejdź do najbardziej oddalonego budynku z niebieskim szyldem nad wejściem.

2 - Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm - Bulletstorm - poradnik do gry
W jego wnętrzu znajdować się będzie kolejny Zasobnik - Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm - Bulletstorm - poradnik do gry

W jego wnętrzu znajdować się będzie kolejny Zasobnik. Skorzystaj z jego usług, poczym wyjdź na zewnątrz. Dojdzie tam do kolejnego starcia z kilkoma oponentami.

Walka toczyć się będzie zarówno pod zadaszoną alejką, jak również na molach - Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm - Bulletstorm - poradnik do gry

Walka toczyć się będzie zarówno pod zadaszoną alejką, jak również na molach. Pokonaj je zabijając kolejnych napastników.

Wracając molem znów w kierunku zabudowań, z tych wybiegną kolejni wrogowie (ostrzał prowadzony będzie również z wnętrza pobliskiego pomieszczenia) - Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm - Bulletstorm - poradnik do gry

Wracając molem znów w kierunku zabudowań, z tych wybiegną kolejni wrogowie (ostrzał prowadzony będzie również z wnętrza pobliskiego pomieszczenia).

3 - Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm - Bulletstorm - poradnik do gry
Zabij wszystkim, poczym skieruj się do wnętrza zabudowań - Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm - Bulletstorm - poradnik do gry

Zabij wszystkim, poczym skieruj się do wnętrza zabudowań. Drzwi otwarte zostaną na końcu alejki, po prawej stronie. Przejdź przez nie i pokonaj korytarz, aby w ten sposób dotrzeć do windy.

Po skorzystaniu z jej usług znajdziesz się na niższym poziomie, obok kolejnego Zasobnika - Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm - Bulletstorm - poradnik do gry

Po skorzystaniu z jej usług znajdziesz się na niższym poziomie, obok kolejnego Zasobnika.

Skorzystaj z jego usług i przebiegnij przez długi korytarz z wielkimi oknami po lewej - Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm - Bulletstorm - poradnik do gry

Skorzystaj z jego usług i przebiegnij przez długi korytarz z wielkimi oknami po lewej.

Na końcu trafisz do restauracji z tarasem widokowym. Dojdzie tam do starcia z kilkoma napastnikami.

STRATEGIA: w okolicy krążyć będzie inforobot. Jeśli uda Ci się go wysadzić obok przeciwnika (a zachęcam do wykonania tej czynności właśnie w tym miejscu), zaliczysz BOMBĘ MEDIALNĄ.

Gdy wszyscy zginą przejdź przez pomieszczenie i wejdź do kuchni znajdującej się na końcu - Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm - Bulletstorm - poradnik do gry

Gdy wszyscy zginą przejdź przez pomieszczenie i wejdź do kuchni znajdującej się na końcu.

Manewrując pomiędzy stołami dotrzesz do korytarza, aby w rezultacie wejść do pobliskiej windy - Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm - Bulletstorm - poradnik do gry

Manewrując pomiędzy stołami dotrzesz do korytarza, aby w rezultacie wejść do pobliskiej windy. W ten sposób zakończysz kolejny etap.