Akt VI - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm poradnik Bulletstorm
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Po drugiej stronie zejdź na dół i skieruj się w stronę grasujących w oddali przeciwników. | |
Nim do nich dotrzesz, ci powinni być już martwi. W okolicy ostrzał prowadzić będą snajperzy. Pozbądź się ich podnosząc leżący na ziemi karabin snajperski (przeciwnicy będą pojawiać się w trzech turach, w różnych miejscach). Nie zapomnij również skorzystać z pobliskiego Zasobnika. STRATEGIA: część z oponentów stać będzie w pobliżu beczek, jeśli uda Ci się ich trafić w taki sposób (do tego wymagana jest odrobina szczęścia), by wpadli na nie dokonując destrukcji, zaliczysz STŁUCZKĘ. | |
W momencie, gdy ostatni wróg dokona żywota, przyłączy się do Ciebie zaginiony generał i będziecie mogli podążać dalej, w dół ścieżki z toksycznymi beczkami. | |
W ten sposób dotrzesz do windy. Wejdź do niej i skorzystaj z jej usług. | |
Po jej opuszczeniu wciąż nie musisz obawiać się ataków. Pokonaj najbliższy korytarz i skieruj się do wyjścia. | |
Następna lokacja będzie ogromnych rozmiarów. Jej wielkość mogła by zwiastować sporą liczbę oponentów. Nic bardziej mylnego. Nie dojdzie do ataku. |
Skieruj się w stronę centralnego mostu. Pokonując go opuszczaj kolejne jego fragmenty korzystając ze smyczy. W pewnym momencie będziesz zmuszony skorzystać z rąk i dobrze Ci znanej mechaniki podciągania się na nich.
Po drugiej stronie (jak już staniesz na równych nogach), nadal nikt nie będzie Cię atakować. Skieruj się przed siebie, poczym odbij w prawo wchodząc lekko pod górę.
W ten sposób dotrzesz do kolejnej lokacji. Nim do niej wejdziesz, skorzystaj z leżącego nieopodal Zasobnika. Na początku następnego pomieszczenia natkniesz się na działko. Odmontuj je i szybko skieruj się w stronę czekających na Ciebie współtowarzyszy.
Znajdziesz tam sporych rozmiarów windę. Zadziałaj na pobliskim przełączniku, by wyjechać na górę. | |
W trakcie transportu będziesz zmuszony niszczyć toksyczne mutanty wspinające się po pobliskim filarze w kierunku wciągarki. Jeśli nie zdołasz unicestwić wystarczającej ilości gadzin, zginiesz. |
Po dotarciu na szczyt pojawi się licznik, a Ty będziesz miał około 10 sekund na ucieczkę. Biegnij w kierunku współtowarzyszy, by w ostatnim momencie prześliznąć się pod częściowo otwartą zasuwą.
W ten sposób znajdziesz się w bezpiecznym miejscu i do końca rozdziału nie dojdzie już do ataku sił wroga. Przejdź do końca pomieszczenia wypełnionego rurami. | |
W ten sposób dotrzesz do zamkniętego przejścia. |
Po drugiej stronie znajdować się będzie otwarta przestrzeń z efektownym widokiem. Napawając się nim, skieruj się przed siebie w kierunku liny prowadzącej w dół. Podejdź do niej i dokonaj interakcji, by w ten sposób zakończyć etap.