Akt I - Rozdział 3 | Opis przejścia Bulletstorm poradnik Bulletstorm
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Akt I - Rozdział 3
Zabawę rozpoczniesz na zrujnowanym moście. Aby go opuścić, najpierw skorzystaj z metalowego drążka, a następnie z liny (dwa razy wciskając przycisk R).
W ten oto sposób wylądujesz na ziemi, obok Zasobnika. Skorzystaj z niego i skieruj się za towarzyszem, w górę wzniesienia. | |
Za moment będziesz podążać w dół, gdzie dojdzie do ataku nieprzyjaciół. Ci atakować będą za pomocą nowej broni - strzelając w Twoi kierunku flarami. STRATEGIA: każda flara powoduje rozbłysk i sekundowe oślepianie. Jeśli uda Ci się kogoś zabić podczas błysku, otrzymasz ŚLEPAK. | |
Na samym dole skalnej ścieżki znajdziesz wejście do jaskini - skorzystaj z niego. |
Znajdując się we wnętrzu, możesz przestać obawiać się ataków nieprzyjaciela, gdyż tych nie napotkasz do końca etapu. Idź przed siebie, aż dotrzesz do przepaści. Pokonaj ją wspinając się po korzeniu.
Po drugiej stronie przejdź kamienną ścieżką w stronę urwiska (podążając za towarzyszem), a załączysz scenkę i wylądujesz w gnieździe olbrzymiego potwora. |
Aby móc kontynuować drogę, musisz niszczyć jaja. Te będą się w pewnym momencie rozwidlać. Nie ważne, którą drogę wybierzesz, i tak trafisz na ślepy zaułek (jest to ukryty mechanizm gry). Spowoduje to również nadejście "mamuśki" od jaj i wyzwolenie licznika. Będziesz mieć minutę i 30 sekund na opuszczenie jaskini.
Szybko wybierz drugą ścieżkę z jajkami (ciągle je niszcząc) i kontynuuj ucieczkę trzymając wciśniętą spację (aktywując w ten sposób sprint).
Biegnij w górę po kamiennej ścieżce, w stronę światła - to tam znajdować się będzie wyjście z jaskini.
Znajdziesz tam zepsuty żyrokopter. Jego naprawa zajmie współtowarzyszowi chwilę, dlatego nie możesz tam dotrzeć w ostatnim momencie. Gdy maszyna będzie sprawna, zostaniesz o tym poinformowany słownie. Aby się uratować, podbiegnij do niej i wciśnij R. | |
Załączysz w ten sposób finałową scenkę tego etapu. W trakcie lotu dojdzie jednak do jeszcze jednej interakcji. W pewnym momencie, gdy na krótką chwilę akcja zwolni, zostaniesz poproszony o oddanie strzału. Ten kończy etap. |