Akt II - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia Bulletstorm poradnik Bulletstorm
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Po wbiegnięciu na wyższy poziom dachu, przygotuj się na kolejną falę przeciwników atakujących z bliska. Ci będą jednak asekurowani kilkoma oponentami z oddali, stojącymi na balkonie.
![]() | STRATEGIA: w tym momencie będziesz mieć możliwość odblokowania unikatowego skillshota - WENTYL. Wystarczy tylko, że wtrącisz któregokolwiek z przeciwników na pobliski wiatrak wentylacyjny. |
![]() | Na kolejnym dachu zaatakuje Cię mini boss. Ten znajdować się będzie w pomieszczeniu wypełnionym wybuchowymi beczkami. Załatw go szybko i bezboleśnie, wysadzając w powietrze całe pomieszczenie. |
![]() | Następnie zejdź pobliskimi schodami na dół. |
![]() | Tuż za rogiem pojawią się kolejni napastnicy (jeszcze zanim zejdziesz na sam dół). STRATEGIA: możesz ich wepchnąć kopniakiem na pobliskie kable pod napięciem. |
![]() | Na zewnątrz znów chwila spokoju, gdyż przez moment nikt nie będzie Cię atakował. |
![]() | Za rogiem znajdziesz kolejny Zasobnik, skorzystaj z niego by uzupełnić amunicję. |
![]() | Po dotarciu do kolejnego podwórza mieszkalnych zabudowań, nawiąże się rozmowa pomiędzy bohaterami. W trakcie jej wysłuchiwania, wbiegnij schodami na górę. |
![]() | W ten sposób trafisz na porośnięty dziką roślinnością otwarty "korytarz", z przeciwnikami na jego końcu. |

Na jego końcu dojdzie również do pierwszego bliskiego spotkania z Trishką, jedną z głównych bohaterek gry.
![]() | ![]() |
Po zakończonej wymianie zdań, skieruj się w prawą stronę, oczekując kolejnego starcia z kilkoma przeciwnikami.
STRATEGIA: w pobliżu znajdować się będzie sadzawka z wodą, idealna na superstrzał KARMA DLA RYB.
Gdy wszyscy zginą przejdź do pobliskiego pomieszczenia po lewej i skorzystaj ze znajdującej się tam drabiny, aby wejść po niej na górę.
![]() | ![]() |
Następnie podejdź do wyrwy w ścianie i przejdź po znajdującym się tam konarze do sąsiedniego budynku (gdzie czekać będzie kolejny przeciwnik - kopnij go by wpadł na kolce). Gdy ten zginie, zeskocz na dół dokonując interakcji obok drabiny i wyjdź na zewnątrz.
![]() | Znajdziesz tam chwilę odpoczynku i kolejny Zasobnik. |
![]() | Gdy uzupełnisz amunicję wejdź do pobliskiego pomieszczenia i przejdź nim na drugą stronę. |
![]() | Przy wyjściu zaatakuje Cię spora ilość oponentów. Przygotuj się na dłuższą wymianę ognia. STRATEGIA: w pobliżu znajdziesz zarówno wózek z hot dogami, jak i elektryczne słupy. Sposobów na efektowne zabicie całkiem sporo. |
![]() | Będąc na zewnątrz przejdź w prawo i obniż znajdujący się tam most (wciskając guzik po prawej). |
![]() | Pokonując go zaatakują Cię napastnicy z korbaczami. STRATEGIA: korbacz umożliwią Ci kilka wybuchowych superstrzałów, jak GANG BANG czy BOMBONIERA. |
![]() | Kontynuując wyprawę natkniesz się na ostatni już Zasobnik. Uzupełnij zapasy i przejdź dalej strącając kulę zawieszoną w powietrzu (przy pomocy smyczy). |
![]() | ![]() |
Po przejściu do kolejnego pomieszczenia przygotuj się na kolejne, nieco dłuższe starcie. W pierwszej kolejności zaatakuje Cię kilku strzelających oponentów.
STRATEGIA: będziesz mógł ich zabić z łatwością nabijając na pobliskiego kaktusa.
Wchodząc po schodach na górę w okolicy pojawi się mini boss. Tym razem nie będzie szybkich i efektownych sposobów na jego zabicie. Będziesz zmuszony zabić go tradycyjnie, wypluwając sporą ilość amunicji.
Kierując się do kolejnego pomieszczenia (wejście przypominać będzie paszczę potwora), zaatakuje Cię spora liczba przeciwników.
STRATEGIA: ci będą się przemieszczać w zbitej formacji, przez co użyci gromu (wzmocnienia smyczy) zdaje się idealnym rozwiązaniem.
![]() | Wchodząc do pomieszczenia i przechodząc kilka kolejnych metrów zakończysz etap. |