Akt VI - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia Bulletstorm poradnik Bulletstorm
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Akt VI - Rozdział 2
Rozdział drugi rozpoczynamy na pokładzie windy. Zjeżdżamy nią na sam dół, poczym wychodzimy na zewnątrz do pomieszczenia z Zasobnikiem. Gdy uzupełnisz braki w amunicji, możesz skorzystać z czekających na Ciebie drzwi.
Po drugiej stronie znajdziesz się na wadliwej kładce, która zawali się pod Twoim (i twoich współtowarzyszy) ciężarem. | |
W rezultacie znajdziecie się w rzece toksycznych odpadów. Aby się z nich wydostać, biegnij co sił w nogach przed siebie. |
W ten sposób znajdziesz się w miejscu kolejnego starcia. Przeciwników (mutantów), będzie dość sporo, ale pojawiać się będą sukcesywnie. Pamiętaj jednak, by zwalczać ich szybko, gdyż może dojść do sytuacji, w której pojawi się ich zbyt wiele.
Przechodząc dalej będziesz mieć moment wytchnienia. Przejdź metalową kładką, poczym ... | |
... skieruj się w dół, do wąskiego przejścia z zamkniętą furtką. | |
Po drugiej stronie czekać będą na Ciebie kolejni wrogowie. Ich ilość będzie nieco większa od standardowej. |
Idąc dalej trafisz do miejsca z wieloma wybuchowymi beczkami. Zaatakuje Cie tam spora horda wrogich mutantów, pędząca w Twoją stronę z oddali (dając Ci chwilę na obmyślenie strategii działania).
STRATEGIA: jest to idealne miejsce do odblokowania jednego z trudniejszych superstrzałów - NAWÓZ. Gdy przeciwnicy zbliża się do wybuchowych beczek, potraktuj ich gromem. W ten sposób zarówno nieprzyjaciele, jak i wybuchowe elementy otoczenia, znajdą się w powietrzu. Wówczas, wystarczy tylko dokonać destrukcji beczek, a skillshot trafi na Twoje konto. |
Idąc dalej towarzyszący Ci generał zostanie zaatakowany (podczas scenki przerwynikowej) i odseparowany od Twojego bohatera. Twoim zadaniem będzie dotarcie do niego i uratowanie go. W tym celu skieruj się do pobliskiego przełącznika otwierającego dalszą drogę.
Po drugiej stronie znajdziesz ruchomą platformę. Przyciągnij ją do siebie za pomocą smyczy, poczym wejdź na jej pokład i zadziałaj na przełączniku. W ten sposób przedostaniesz się na przeciwległy kraniec lokacji. Będąc na miejscu, skieruj się do kolejnej zamkniętej furtki (otwieranej kopniakiem).