Akt VI - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm poradnik Bulletstorm
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
![]() | ![]() |
W trakcie pokonywania wspomnianej lokacji zostaniesz zaatakowany przez sporą liczbę mutantów. Zabijaj je stosując smycz i kopniaki.
![]() | STRATEGIA: w okolicy znajdować się będą wielkie wiatraki (w podłodze). Wtrącaj do nich przeciwników, a odblokujesz unikatowe WENTYLE. |
![]() | ![]() |
Przechodząc do kolejnego pomieszczenia, znajdziesz się w miejscu z generatorem. Energia pochodząca z centralnej maszyny uniemożliwiać będzie przeskakiwanie nad licznymi przeszkodami, emitującymi niebezpieczną fioletową energię. Aby móc kontynuować drogę, konieczne będzie wyłączanie generatora za pomocą smyczy. W ten sposób - przez kilka sekund - możliwe będzie przeskakiwanie nad blokującymi przejście barierami.
![]() | STRATEGIA: w okolicy, na piętrze, zjawią się mutanty. Wtrącenie któregokolwiek na fioletową energię zaowocuje odblokowaniem MOC WRAŻEŃ. |
![]() | Po pokonaniu kilku barier dotrzesz do miejsca, gdzie zjawi się większa liczba mutantów (część z nich wybiegnie z pomieszczenia w oddali). |
![]() | Konieczne będzie również przeskoczenie nad dwoma barierami obok siebie. Możliwe jest "zaliczenie" obydwu, przy jednym wyłączeniu generatora. |
![]() | Na samym końcu drogie przeskocz przez okno do sąsiedniego pomieszczenia i poczekaj, aż generał otworzy kolejne przejście. |
![]() | Korzystając z dobrodziejstwa Sarrano, znajdziesz się w lokacji z Zasobnikiem. Podejmij wybuchową broń, gdyż już za moment może się przydać. |
![]() | ![]() |
Kontynuując wyprawę trafisz do długiego korytarza, gdzie konieczna będzie konfrontacja z wielkim mutantem. Atakuj go mocnymi giwerami, by spychać go do tyłu. Na końcu drogi znajdować się będzie elektryczne urządzenie. Wtrąć go w przewody i dobij korzystając ze smyczy (spowoduje to strącenie maszyny).
![]() | STRATEGIA: dokonując zabójstwa przy pomocy elektrycznego urządzenia odblokuje unikatowy skillshot GRILL. |
![]() | ![]() |
Idąc dalej trafisz do kolejnej długiej lokacji. Jednocześnie zostaniesz zaatakowany przez zwartą grupę mutantów, biegnących z oddali.
STRATEGIA: z uwagi na fakt, iż sufit znajduje się nisko, potraktowanie ich gromem załatwi sprawę, przynosząc mnóstwo punktów.
Kontynuując wyprawę trafisz do pomieszczenia otwartego przez generała Serrano.
![]() | Pojawi się tam wielka bomba DNA. Gdy do tego dojdzie, zostaniesz poproszony o jej rozbrojenie. |
![]() | W tym celu podejdź do panelu kontrolnego i rozpocznij interakcje wskazywane przez grę. |
![]() | Cała operacja okaże się podstępem Serrano. Aby wyjść z tego cało, konieczna będzie ucieczka. Rozpocznij od strącenia kratki wentylacyjnej wskazanej przez Ishiego (smyczą). |
![]() | Po przedostaniu się na drugą stronę zadziałaj smyczą na oddalonej kładce. |
![]() | Następnie skieruj się do zamkniętych drzwi, z przełącznikiem po lewej. Te okażą się prowadzić do nikąd. |
![]() | ![]() |
Z tego powodu wskocz do przewodów wentylacyjnych w podłodze i wróć do pomieszczenia z bombą. Po chwili zjawi się tam Trishka z ratunkiem i etap dobiegnie końca.