Akt VI - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia Bulletstorm poradnik Bulletstorm
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
W trakcie pokonywania wspomnianej lokacji zostaniesz zaatakowany przez sporą liczbę mutantów. Zabijaj je stosując smycz i kopniaki.
STRATEGIA: w okolicy znajdować się będą wielkie wiatraki (w podłodze). Wtrącaj do nich przeciwników, a odblokujesz unikatowe WENTYLE. |
Przechodząc do kolejnego pomieszczenia, znajdziesz się w miejscu z generatorem. Energia pochodząca z centralnej maszyny uniemożliwiać będzie przeskakiwanie nad licznymi przeszkodami, emitującymi niebezpieczną fioletową energię. Aby móc kontynuować drogę, konieczne będzie wyłączanie generatora za pomocą smyczy. W ten sposób - przez kilka sekund - możliwe będzie przeskakiwanie nad blokującymi przejście barierami.
STRATEGIA: w okolicy, na piętrze, zjawią się mutanty. Wtrącenie któregokolwiek na fioletową energię zaowocuje odblokowaniem MOC WRAŻEŃ. |
Po pokonaniu kilku barier dotrzesz do miejsca, gdzie zjawi się większa liczba mutantów (część z nich wybiegnie z pomieszczenia w oddali). | |
Konieczne będzie również przeskoczenie nad dwoma barierami obok siebie. Możliwe jest "zaliczenie" obydwu, przy jednym wyłączeniu generatora. | |
Na samym końcu drogie przeskocz przez okno do sąsiedniego pomieszczenia i poczekaj, aż generał otworzy kolejne przejście. | |
Korzystając z dobrodziejstwa Sarrano, znajdziesz się w lokacji z Zasobnikiem. Podejmij wybuchową broń, gdyż już za moment może się przydać. |
Kontynuując wyprawę trafisz do długiego korytarza, gdzie konieczna będzie konfrontacja z wielkim mutantem. Atakuj go mocnymi giwerami, by spychać go do tyłu. Na końcu drogi znajdować się będzie elektryczne urządzenie. Wtrąć go w przewody i dobij korzystając ze smyczy (spowoduje to strącenie maszyny).
STRATEGIA: dokonując zabójstwa przy pomocy elektrycznego urządzenia odblokuje unikatowy skillshot GRILL. |
Idąc dalej trafisz do kolejnej długiej lokacji. Jednocześnie zostaniesz zaatakowany przez zwartą grupę mutantów, biegnących z oddali.
STRATEGIA: z uwagi na fakt, iż sufit znajduje się nisko, potraktowanie ich gromem załatwi sprawę, przynosząc mnóstwo punktów.
Kontynuując wyprawę trafisz do pomieszczenia otwartego przez generała Serrano.
Pojawi się tam wielka bomba DNA. Gdy do tego dojdzie, zostaniesz poproszony o jej rozbrojenie. | |
W tym celu podejdź do panelu kontrolnego i rozpocznij interakcje wskazywane przez grę. | |
Cała operacja okaże się podstępem Serrano. Aby wyjść z tego cało, konieczna będzie ucieczka. Rozpocznij od strącenia kratki wentylacyjnej wskazanej przez Ishiego (smyczą). | |
Po przedostaniu się na drugą stronę zadziałaj smyczą na oddalonej kładce. | |
Następnie skieruj się do zamkniętych drzwi, z przełącznikiem po lewej. Te okażą się prowadzić do nikąd. |
Z tego powodu wskocz do przewodów wentylacyjnych w podłodze i wróć do pomieszczenia z bombą. Po chwili zjawi się tam Trishka z ratunkiem i etap dobiegnie końca.