Akt IV - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm poradnik Bulletstorm
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Do następnej lokacji przejdziesz przez wysadzony w powietrze fragment betonowej konstrukcji, znajdującej się naprzeciw wejścia, z którego tam trafiłeś. Dojdzie tam do kolejnego starcia. Początkowo będzie łatwo, gdyż oponenci będą słabi. Jednak po chwili, z rozbitej maszyny latającej wyjdzie mini boss - uważaj na niego.
STRATEGIA: w okolicy znajduje się mała sadzawka (po prawej, patrząc w stronę płonącego helikoptera). Wtrącając tam kogokolwiek zaliczysz KARMĘ DLA RYB.
Zabijając wszystkich przejdź alejką po prawej, by dotrzeć do kolejnego Zasobnika. Skorzystaj z jego usług, poczym wyjdź raz jeszcze na bardziej rozległą przestrzeń.
Pokonując długie schody do góry będziesz pod ciągłym ostrzałem nieprzyjaciół. Ci towarzyszyć Ci będą na sam szczyt.
Tam również dojdzie do starcia, tym razem przeciwników nie będzie zbyt wielu. STRATEGIA: w okolicy, na szczycie schodów, będzie kilka rosiczek. Uważaj na nie. Postaraj się również wykorzystać je do odblokowywania skillshotów. | |
Zabijając wszystkich umożliwisz sobie swobodne wejście do pobliskiego budynku. W jego wnętrzu uważaj na żarłoczne rośliny. Tych będzie całkiem sporo. Niszcz je ze sporej odległości (niektóre, po dokonaniu żywota, wyrzucą ze swych trzewi amunicję). | |
Na końcu drogi trafisz do zniszczonego korytarza. | |
W ten sposób dotrzesz do ostatniego w rozdziale Zasobnika. Koniecznie uzupełnij w nim amunicję i podejmij korbacz (rodzaj broni), gdyż za moment zmierzysz się z bossem. |
Walka, o ile wiemy jak ją rozegrać, nie jest specjalnie wymagająca. W pierwszej kolejności atakujemy w paszczę oponenta, uważając jednocześnie, by nie zostać przez nią zjedzonym. Gdy przeciwnik rozpocznie charakterystyczne pochylanie się - przygotowujące do pożarcia - uciekamy w bok, wykonując ślizg (ten, na arenie walki, jest nieprzerwany). Jeśli nam się to nie uda i tak będziemy mieli kilka sekund na wyswobodzenie.
Przeciwnika przez cały czas, do wyczerpania się amunicji, atakujemy korbaczem (dodatkowe pociski możemy znaleźć w porozrzucanych w okolicy skrzyniach).
Gdy wyczerpiemy pierwszy pasek zdrowia oponenta, ten odsłoni czerwone pęcherze. Niszczymy je, szybko przemieszczając się ślizgiem. Jeśli zdołasz wysadzić wszystkie, rozpocznie się kolejna faza starcia. W przeciwnym wypadku konieczne jest powtórzenie pierwszej do momentu, aż wszystkie czerwony wypustki przestaną istnieć. | |
W drugiej fazie przeciwnik zawiśnie pod sufitem. Jego ataki nie ulegną jednak zmianie. Strzelaj do niego z korbacza, a gdy wyczerpiesz pasek zdrowia... | |
... przejdź do niszczenia czerwonych kosmyków (sytuacja ze zmianą fazy analogiczna do początku starcia). | |
W chwili, gdy wszystkie kosmyki przestaną istnieć, rozpocznie się finał. W jego trakcie wystarczy już tylko atakować "szyję" napastnika (oczywiście cały czas starając się unikać stanu bycia pożartym). Wyczerpanie paska zdrowia kończy starcie i etap. STRATEGIA: zwycięstwo nad przerośniętą rosiczką przynosi unikatowy superstrzał - CHWASTOBÓJCA. |