Akt IV - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia Bulletstorm poradnik Bulletstorm
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
![]() | ![]() |
Do następnej lokacji przejdziesz przez wysadzony w powietrze fragment betonowej konstrukcji, znajdującej się naprzeciw wejścia, z którego tam trafiłeś. Dojdzie tam do kolejnego starcia. Początkowo będzie łatwo, gdyż oponenci będą słabi. Jednak po chwili, z rozbitej maszyny latającej wyjdzie mini boss - uważaj na niego.
STRATEGIA: w okolicy znajduje się mała sadzawka (po prawej, patrząc w stronę płonącego helikoptera). Wtrącając tam kogokolwiek zaliczysz KARMĘ DLA RYB.
![]() | ![]() |
Zabijając wszystkich przejdź alejką po prawej, by dotrzeć do kolejnego Zasobnika. Skorzystaj z jego usług, poczym wyjdź raz jeszcze na bardziej rozległą przestrzeń.
![]() | ![]() |
Pokonując długie schody do góry będziesz pod ciągłym ostrzałem nieprzyjaciół. Ci towarzyszyć Ci będą na sam szczyt.
![]() | Tam również dojdzie do starcia, tym razem przeciwników nie będzie zbyt wielu. STRATEGIA: w okolicy, na szczycie schodów, będzie kilka rosiczek. Uważaj na nie. Postaraj się również wykorzystać je do odblokowywania skillshotów. |
![]() | Zabijając wszystkich umożliwisz sobie swobodne wejście do pobliskiego budynku. W jego wnętrzu uważaj na żarłoczne rośliny. Tych będzie całkiem sporo. Niszcz je ze sporej odległości (niektóre, po dokonaniu żywota, wyrzucą ze swych trzewi amunicję). |
![]() | Na końcu drogi trafisz do zniszczonego korytarza. |
![]() | W ten sposób dotrzesz do ostatniego w rozdziale Zasobnika. Koniecznie uzupełnij w nim amunicję i podejmij korbacz (rodzaj broni), gdyż za moment zmierzysz się z bossem. |

Walka, o ile wiemy jak ją rozegrać, nie jest specjalnie wymagająca. W pierwszej kolejności atakujemy w paszczę oponenta, uważając jednocześnie, by nie zostać przez nią zjedzonym. Gdy przeciwnik rozpocznie charakterystyczne pochylanie się - przygotowujące do pożarcia - uciekamy w bok, wykonując ślizg (ten, na arenie walki, jest nieprzerwany). Jeśli nam się to nie uda i tak będziemy mieli kilka sekund na wyswobodzenie.
Przeciwnika przez cały czas, do wyczerpania się amunicji, atakujemy korbaczem (dodatkowe pociski możemy znaleźć w porozrzucanych w okolicy skrzyniach).
![]() | Gdy wyczerpiemy pierwszy pasek zdrowia oponenta, ten odsłoni czerwone pęcherze. Niszczymy je, szybko przemieszczając się ślizgiem. Jeśli zdołasz wysadzić wszystkie, rozpocznie się kolejna faza starcia. W przeciwnym wypadku konieczne jest powtórzenie pierwszej do momentu, aż wszystkie czerwony wypustki przestaną istnieć. |
![]() | W drugiej fazie przeciwnik zawiśnie pod sufitem. Jego ataki nie ulegną jednak zmianie. Strzelaj do niego z korbacza, a gdy wyczerpiesz pasek zdrowia... |
![]() | ... przejdź do niszczenia czerwonych kosmyków (sytuacja ze zmianą fazy analogiczna do początku starcia). |
![]() | W chwili, gdy wszystkie kosmyki przestaną istnieć, rozpocznie się finał. W jego trakcie wystarczy już tylko atakować "szyję" napastnika (oczywiście cały czas starając się unikać stanu bycia pożartym). Wyczerpanie paska zdrowia kończy starcie i etap. STRATEGIA: zwycięstwo nad przerośniętą rosiczką przynosi unikatowy superstrzał - CHWASTOBÓJCA. |