Rozdział trzeci (1) | Opis przejścia Black Mirror II poradnik Black Mirror II
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Rozdział trzeci
Willow Creek
Wejdź do hotelu i porozmawiaj z portierem. Wynajmij pokój, a dostaniesz klucz. Teraz Murray odpowie na pytania dotyczące Angeliny. Potem drzwiami po lewej przejdź do mieszkalnej części hotelu - Darren znajdzie swój pokój, rozpakuje się i pojawi na korytarzu gotów do akcji. Zabierz gazetę ze stolika po prawej i zapałki ze stojącej na nim popielniczki. Potem wróć do recepcji (drzwi po prawej, na wprost drzwi do pokoi) i pogadaj z portierem, poruszając wszystkie tematy, na końcu ten dotyczący klucza do pokoju Angeliny. Oczywiście Murray za nic nie zechce go dać.
Wyjdź na zewnątrz i włóż gazetę do stosu liści po lewej. Podpal ją zapałkami. Wróć do portiera i powiedz mu o pożarze. Gdy wyjdzie, z wiszącej za kontuarem tablicy z kluczami zabierz klucz do pokoju Angeliny, a ze stolika w holu buteleczkę alkoholu. Maszeruj do pokoi. Użyj klucza na drzwiach lokum Angeliny, a znajdziesz się w środku.
Zdejmij ze ściany po lewej oprawione w ramki zdjęcie Angeliny. Darren zabierze ukryte za nim puste kartki (notatka - kliknij ją w ekwipunku PPM). Rzuć okiem na cytryny na stole, bohater domyśli się, że dziewczyna użyła atramentu sympatycznego. Teraz musisz ogrzać kartki. Do szklanki na stole nalej więc alkoholu z butelki. Z koca na łóżku urwij kawałek włóczki, który włóż do szklanki, robiąc z niego nasiąknięty alkoholem knot, i podpal go zapałkami. Ogrzej kartki z zapiskami Angeliny nad ogniem.
Po odczytaniu wiadomości (kliknij na nadpalonych kartkach PPM) wyjmij z małej szafki pod telewizorem środek usypiający. Maszeruj do holu, gdzie ze stojaka przy kontuarze weź pocztówkę z mapką okolicy (pełni taką samą rolę jak ta z Biddeford). Opuść hotel (drzwiami po prawej) i skieruj się do Willow Creek (prawy dolny róg ekranu). W miasteczku natkniesz się na pannę Valley. Porusz wszystkie tematy, na końcu zapytaj o tajemniczy symbol ze znalezionego na jachcie pierścienia. Kobieta oddali się podejrzanie szybko.
Wejdź do muzeum, przy którym się zatrzymaliście - będziesz świadkiem kłótni pary turystów. Gdy odejdą, rozejrzyj wewnątrz, pogadaj też z turystami. Zwiedź także Muzeum Zła (za czerwoną kotarą wiszącą za dwójką turystów). Naciskając przyciski, uruchomisz manekiny. Na koniec rzuć okiem na księgę w gablocie (na lewo od czerwonej kotary) - przeczytaj tyle, ile można. To "Kronika rodu Gordonów". Przydałoby się przejrzeć ją dokładniej.
Podejdź do siedzącego za kontuarem strażnika Bobby'ego. Porozmawiaj z nim o muzeum, kronice, o nim samym i jego bracie Tomie. Zauważ stojącą na blacie (po lewej) zabawkę do puszczania baniek - spróbuj ją wziąć, Bobby zaprotestuje. Pogadaj z nim więc bańkach mydlanych (jego ulubiona rozrywka) i o chilli (jest głodny).
Wyjdź na zewnątrz i udaj się na jarmark po drugiej stronie rzeki. Po drodze, będąc na moście, zrób zdjęcie (nr 6) uliczce na lewo od wieży zegarowej. Na wprost mostu znajduje się stoisko "Texas Chilli", przy którym pracuje Tom. Pogadaj z nim, na końcu kupując porcję chilli.
Wróć do muzeum i daj chilli Bobby'emu. Otrzymasz sztuczny ogień. Pięć minut później Bobby zdejmie kurtkę. Ponownie pogadaj z nim o bańkach. Weź pustą zabawkę z kontuaru i idź na pomost (przy kamiennym moście, od strony pubu), gdzie pociągnij za linę na jego końcu, wydobywając wiadro pełne wody. Nabierz jej trochę z niego do zabawki.
Wróć do muzeum - w uchylonej szafie za gablotą znajdziesz mydło w płynie, którego Darren automatycznie doleje do pojemnika na bańki. Sprawną zabawkę oddaj Bobby'emu. Kiedy strażnik zacznie puszczać bańki przez okno, korzystając z jego nieuwagi, zabierz klucz do gabloty z wiszącej na krześle kurtki. Następnie zrób zdjęcie Bobby'emu puszczającemu bańki (odblokujesz w ten sposób tryb Wielkich Głów). Podejdź do gabloty i spróbuj otworzyć skradzionym Bobby'emy kluczem jej zamek (w zbliżeniu, na górnej ramie gabloty). Niestety, akurat skończy się pora odwiedzin w muzeum.