Rozdział drugi (4) | Opis przejścia Black Mirror II poradnik Black Mirror II
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Następnie przyjrzyj się obrazowi za popiersiem - dwa razy, aby odsłonić sejf - niestety, nie znasz hasła. Obejrzyj zatem oprawione w ramki zdjęcie, wiszące przy kanapie po lewej.
Nałóż na nie folię znalezioną w teczce. W zbliżeniu przekonasz się, że to mapa Afryki, na której ołówkiem wytyczona jest jakaś trasa. Jednak niekompletna, dopiero po odpowiednim obróceniu i przyłożeniu folii linie na mapie i folii połączą się, tworząc pełną trasę (fotka poniżej), która od zaznaczonego na mapie w dole po prawej kółka ma biec nieprzerwanie w dół, w lewo i w górę (składając się z 6 odcinków). W tym celu trzeba folię obrócić (2xPPM) - ma być ona ustawiona tak, by z jej lewej strony znajdowały się dwie linie, a z prawej u dołu jedna.
Gdy zrobisz to prawidłowo, automatycznie wyjdziesz ze zbliżenia. Po ponownym kliknięciu na mapę Darren poda zaznaczone na niej kierunki: południowy zachód (SW), południe (S), południowy wschód (SE), wschód (E), północny wschód (NE) i północny zachód (NW).
Teraz podejdź do sejfu. Otworzysz go, wprowadzając do pól nad pokrętłem uzyskane koordynaty. Klikaj na nim (obojętnie w którym miejscu, byleby kursor miał postać trybików) na przemian LPM i PPM, aż ustawisz kolejno kierunki, które podał Darren. Zacznij zatem od LPM i klikaj nim tyle razy, aż w pierwszym polu pokaże się SW, potem klikaj PPM - dopóki w drugim nie zobaczysz S, następnie LPM - by ustawić w trzecim SE, PPM - by w czwartym uzyskać E, LPM - aby w piątym wyskoczyło NE i PPM - by w szóstym pojawiło się NW.
Po otwarciu sejfu wyjmij z niego pierścień i dyskietkę. Użyj dyskietki na laptopie - niestety, zasilanie się skończyło. Jak je przywrócić? Zwróć uwagę na kanapę po prawej. W zbliżeniu zauważ, że spód siedzenia jest wysuwany. Otwórz zamek kluczykiem z szuflady i spróbuj uruchomić agregat. Niestety - brak paliwa.
Wróć na górny pokład. Otwórz skrzynię w ławce po lewej, z której Darren wyjmie kanister z benzyną. Wlej paliwo do agregatu, uruchom go (kliknij) i powróć do laptopa.
Zacznij odczytywać treść - tu spotka Cię parę niespodzianek. Jedna z nich może nawet zakończyć się zgonem, by tak się nie stało (na szczęście gra dokonuje automatycznego zapisu) na pokładzie szybko kliknij na żagiel.
Po informacji od pani Biby opuść jej knajpkę, udaj się na rynek (w lewo), skąd maszeruj do szpitala (w lewo), gdzie przejdź do sali matki.