Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Black Mirror II - poradnik do gry

Black Mirror II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II poradnik Black Mirror II

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Rozdział piąty

Ruiny latarni morskiej i Akademii

1 - Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Zacznij od przyjrzenia się nagrobkowi, drzewu i wejściu do ruin latarni - Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Zacznij od przyjrzenia się nagrobkowi, drzewu i wejściu do ruin latarni. Każdy obiekt to źródło kolejnych koszmarów. Trzeba przez to przejść.

2 - Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Kiedy Darren obudzi się w ruinach Akademii, porozmawiaj z Ralphem na wszystkie tematy - Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Kiedy Darren obudzi się w ruinach Akademii, porozmawiaj z Ralphem na wszystkie tematy. Następnie zrób zdjęcie (nr 19) kamiennej głowie nad wejściem (po lewej). Wyjdź na zewnątrz - powrócisz pod dawną latarnię morską. Zdejmij zaczepioną na drzewie notatkę. Zabierz nóż wbity w drewnianą belkę przy wejściu do latarni. Wetknij rękę w rozpadlinę na lewo od wejścia, a znajdziesz figurę szachową (króla). Zrób fotkę (nr 26) spalonej trawie. Wróć w ruiny Akademii (po prawej - szkoła).

3 - Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Skieruj się w prawo, w dalszą część ruin - Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Skieruj się w prawo, w dalszą część ruin. Obejrzyj owalną kamienną bramę i znajdującą się przed nią szachownicę na cokole. W trawie obok niej znajdziesz kolejną figurkę - królową. Pogrzeb też w gruzie na prawo od bramy - odnajdziesz pionek.

4 - Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Wróć do Ralpha i pogadaj z nim o kruku oraz figurkach szachowych - Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Wróć do Ralpha i pogadaj z nim o kruku oraz figurkach szachowych. Okaże się, że ma on skoczka, ale chce w zamian inną zabawkę. Podejdź do krzaka (w centrum) i nożem odetnij gałązkę, z której wyrzeźb (nożem w ekwipunku) piszczałkę. Podaruj ją Ralphowi. Zdobędziesz skoczka.

5 - Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Maszeruj z powrotem do szachownicy na cokole i ustaw na niej figurki zgodnie ze wskazówką z kartki, znalezionej na drzewie przy latarni: króla na górze (północ), pionek na dole (południe), po lewej królową (zachód - tu trzeba zgadywać, bo zapis na kartce jest nieczytelny, ale też są tylko dwie opcje - Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Maszeruj z powrotem do szachownicy na cokole i ustaw na niej figurki zgodnie ze wskazówką z kartki, znalezionej na drzewie przy latarni: króla na górze (północ), pionek na dole (południe), po lewej królową (zachód - tu trzeba zgadywać, bo zapis na kartce jest nieczytelny, ale też są tylko dwie opcje), skoczka, czyli rycerza po prawej (wschód). Przy prawidłowym ustawianiu figur Darren mówi, że słyszy ciche kliknięcie. Wrota otwarte.

6 - Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Wejdź i sprawdź plecak leżący po lewej - Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Wejdź i sprawdź plecak leżący po lewej. Znajdziesz w nim dziennik (do przeczytania PPM), a w nim z kolei wiadomość od Angeliny (do przeczytania PPM). Potem przyjrzyj się kamiennemu cokołowi - zrób mu zdjęcie (nr 25) - i kolejnej bramie. Sprawdź śpiwór (po prawej) - może tam właśnie ukryty jest fragment mozaiki wspomniany w liście. Niestety - wygląda na to, że porwał go kruk. Opuść Akademię - Darren uzna, że pora wybrać się do Black Mirror.

Black Mirror

7 - Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
8 - Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
9 - Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Spróbuj zadzwonić dzwonkiem (pomiędzy dużą bramą a furtką) - niestety - jest zepsuty - Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Spróbuj zadzwonić dzwonkiem (pomiędzy dużą bramą a furtką) - niestety - jest zepsuty. Obadaj furtkę - nie jest w najlepszej kondycji. Weź gałąź z krzaków po prawej i użyj jej do wyważenia furtki. Przejdź do ogrodu, gdzie Darrena zaczepi Louis, a następnie do rozmowy włączy się Bates. Wyczerp wszystkie tematy, podobnie z lady Victorią, do której zaprowadzi Darrena lokaj. Na koniec zagadnij też siedzącą obok (po lewej) lady Eleonorę.

10 - Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
11 - Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
12 - Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Następnie przejdź do holu (w prawo) i wejściem po prawej dostań się do kuchni - Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Następnie przejdź do holu (w prawo) i wejściem po prawej dostań się do kuchni. Tam z kolei porozmawiaj ze służącą Sally. Wreszcie wyjdź na zewnątrz drzwiami w głębi, prowadzącymi do stajni. Tu zagadnij leżącego pod maską samochodu (po lewej) Louisa.

13 - Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
14 - Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
15 - Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
Weź drabinę spod ściany stajni i przystaw ją do studni (zwanej fontanną) po prawej, na czubku której mieści się gniazdo kruka - Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

Weź drabinę spod ściany stajni i przystaw ją do studni (zwanej fontanną) po prawej, na czubku której mieści się gniazdo kruka. Spróbuj w nim poszperać, niestety - ptaszysko broni swego dobytku. Wróć do kuchni (drzwiami z lewej strony widocznego po prawej fragmentu zamku) i z kredensu po prawej zabierz łyżkę. Idź do holu i pożycz sobie trochę włóczki z koszyka, stojącego obok lady Eleanor.

16 - Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry
W ekwipunku połącz nitkę z łyżką i przez kuchnię wracaj pod stajnię - Rozdział piąty (1) | Opis przejścia Black Mirror II - Black Mirror II - poradnik do gry

W ekwipunku połącz nitkę z łyżką i przez kuchnię wracaj pod stajnię. Łyżkę na nitce zawieś na drewnianych schodkach przy budynku. Teraz spokojnie możesz zabrać fragment mozaiki z gniazda kruka.